Кафедра "Інформаційні технології і системи колісних та гусеничних машин ім. О. О. Морозова"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/1744

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/kgm

Від 2005 року кафедра має назву "Інформаційні технології та системи колісних і гусеничних машин ім. О. О. Морозова", первісна назва – кафедра "Колісні та гусеничні машини".

Кафедра "Колісні та гусеничні машини" створена 2 грудня 1972 року. Ініціатором заснування кафедри був один із творців легендарного танка Т-34, головний конструктор ряду серійних танків (Т-44, Т-54, Т-64) і їхніх модифікацій, доктор технічних наук Олександр Олександрович Морозов, першим завідувачем – доктор технічних наук, професор Віталій Прокопович Аврамов.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту механічної інженерії і транспорту Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 2 доктора технічних наук, 4 кандидата технічних наук; 2 співробітника мають звання професора, 4 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
  • Ескіз
    Документ
    Определение колебаний корпуса гусеничной машины с учетом влияния гидравлических ограничителей хода катка
    (НТУ "ХПИ", 2018) Воронцов, Сергей Николаевич; Поторока, А. В.
    Математическая модель движения гусеничной машины по неровностям дополнена соотношениями, которые позволяют учитывать влияние гидравлических ограничителей хода катка. Применение демпфирующего гидравлического ограничителя, вступающего в работу в конце динамического хода опорного катка, позволяет существенно уменьшить нагрузку на амортизаторы.
  • Ескіз
    Документ
    К вопросу о моделировании движения боевых колесных машин
    (Национальный технический университет "Харьковский политехнический институт", 2006) Малакей, Андрей Николаевич; Гриценко, Геннадий Дмитриевич; Бруль, С. Т.; Воронцов, Сергей Николаевич
    Запропоновано об'єктний підхід до аналізу та синтезу динамічних систем на прикладі бойової колісної машини. Розроблено алгоритми та програмне забезпечення для визначення коливань корпусу та зусиль, що діють на нього з боку підвіски.
  • Ескіз
    Документ
    Релаксационный гидравлический амортизатор
    (НТУ "ХПИ", 2011) Белов, В. К.; Подгорный, М. В.
    Представлена конструкция телескопического гидравлического амортизатора релаксационного типа, определены его параметры и приведены расчетные характеристики.