Кафедра "Інформаційні технології і системи колісних та гусеничних машин ім. О. О. Морозова"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/1744

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/kgm

Від 2005 року кафедра має назву "Інформаційні технології та системи колісних і гусеничних машин ім. О. О. Морозова", первісна назва – кафедра "Колісні та гусеничні машини".

Кафедра "Колісні та гусеничні машини" створена 2 грудня 1972 року. Ініціатором заснування кафедри був один із творців легендарного танка Т-34, головний конструктор ряду серійних танків (Т-44, Т-54, Т-64) і їхніх модифікацій, доктор технічних наук Олександр Олександрович Морозов, першим завідувачем – доктор технічних наук, професор Віталій Прокопович Аврамов.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту механічної інженерії і транспорту Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 2 доктора технічних наук, 4 кандидата технічних наук; 2 співробітника мають звання професора, 4 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Документ
    Комплексные экспериментальные исследования макета механизма наклона технологической машины
    (НТУ "ХПИ", 2009) Полищук, Т. В.; Ткачук, Николай Николаевич
    В статье описаны методика и результаты комплексных экспериментальных исследований макета механизма наклона дуговой сталеплавильной печи. Использованы методы тензометрии, непосредственных измерений, а также технологию чувствительных к давлению контактных пленок. Анализ полученных результатов свидетельствует о высокой точности численного моделирования кинематики, статики, а также напряженно-деформированного состояния механизма наклона машин со сложным законом нагрузки и опирания.
  • Ескіз
    Документ
    Эксперименальное определение коэффициента сцепления колес с дорогой
    (НТУ "ХПИ", 2012) Клец, Д. М.
    Предложена методика экспериментального определения коэффициента сцепления колес с дорогой с использованием мобильного регистрационно-измерительного комплекса на базе датчиков линейного ускорения.