Кафедра "Інформаційні технології і системи колісних та гусеничних машин ім. О. О. Морозова"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/1744

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/kgm

Від 2005 року кафедра має назву "Інформаційні технології та системи колісних і гусеничних машин ім. О. О. Морозова", первісна назва – кафедра "Колісні та гусеничні машини".

Кафедра "Колісні та гусеничні машини" створена 2 грудня 1972 року. Ініціатором заснування кафедри був один із творців легендарного танка Т-34, головний конструктор ряду серійних танків (Т-44, Т-54, Т-64) і їхніх модифікацій, доктор технічних наук Олександр Олександрович Морозов, першим завідувачем – доктор технічних наук, професор Віталій Прокопович Аврамов.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту механічної інженерії і транспорту Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 2 доктора технічних наук, 4 кандидата технічних наук; 2 співробітника мають звання професора, 4 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 8 з 8
  • Ескіз
    Документ
    До питання оптимізації параметрів заповнюваних гідромуфт в комбінованих трансмісіях гусеничних машин
    (ТОВ "Планета-Прінт", 2021) Веретенніков, Євгеній Олександрович; Костяник, Ірина Віталіївна
  • Ескіз
    Документ
    Термогазодинамічні параметри детонаційної хвилі і продуктів детонації при термоімпульсній обробці
    (НТУ "ХПІ", 2016) Коритченко, Костянтин Володимирович; Кузнецов, І. Б.
    Проведено численное исследование влияния начального давления в горючей смеси на термогазодинамическое состояние продуктов детонации, возникающей за фронтом детонационной волны при термоимпульсной обработке.
  • Ескіз
    Документ
    Імітаційне моделювання комбінованого приводу нахилу кузова швидкісного електропоїзду
    (НТУ "ХПІ", 2015) Єріцян, Багіш Хачикович; Любарський, Борис Григорович; Якунін, Дмитро Ігорович
    Проведено імітаційне моделювання комбінованої пневматичної та електромеханічної системи нахилу кузова швидкісного електропоїзду при нахилі кузова на максимальний кут 7°. Встановлено, що втрати повітря на нахил значно менші 0,026 кг за втрати повітря на повертання кузова у вихідне положення, які становлять 0,181 кг, що обумовлено різними значеннями відносного тиску у цих режимах. Загальні витрати повітря за увесь цикл роботи приводу становлять 0,208 кг. Струм джерела живлення носить імпульсний характер з максимальним значенням до 360А. Тривалість імпульсів лежить в межах від 0,03 до 0,15 с. Найбільша вона на початку процесу нахилу. Кількість імпульсів обумовлюється різницею сил тяги та опору повертання. Загальні витрати енергії електричної частини приводу нахилу за весь цикл роботи становлять 1,318 кДж, сумарний розхід повітря пневматичної частини 0,208 кг.
  • Ескіз
    Документ
    Експериментальні дослідження статичних робочих процесів електрогідравлічного перетворювача нормально-закритого типу
    (НТУ "ХПІ", 2011) Скворчевський, Олександр Євгенович
    Метою дослідження є отримання характеристик статичних робочих процесів електрогідравлічного перетворювача нормально-закритого типу, конструктивна схема якого запропонована автором. Для реалізації поставленої мети експериментальний зразок зазначеного перетворювача був випробуваний на стенді, з подальшою статистичною обробкою даних. У результаті отримано залежності тиску і витрати від струму управління. Знайшла експериментальне підтвердження гіпотеза, покладена в основу створення електрогідравлічного перетворювача, про можливості спільної роботи електрокерованого зворотнього клапана і елемента сопло-заслінка, встановлених послідовно. Залежність тиску перетворювача від струму управління носить практично лінійний характер, що відкриває широкі можливості використання запропонованого автором електрогідравлічного перетворювача у складі пропорційної гідроапаратури і для неопосередкованого управління гідродвигунами невеликої потужності.
  • Ескіз
    Документ
    Узагальнений критерій для оцінки показників технічного рівня гідроагрегата живлення гідросистем
    (НТУ "ХПІ", 2011) Панамарьова, Ольга Борисівна
    У статті наведено результати аналізу існуючих критеріїв і способів оцінки якості і технічного рівня гідроагрегату живлення гідросистем. Запропоновано узагальнений критерій для оцінки технічного рівня гідроагрегату живлення.
  • Ескіз
    Документ
    Числове моделювання ударно-хвильового навантаження днища транспортного засобу
    (НТУ "ХПІ", 2011) Чепков, І. Б.; Бісик, С. П.; Корбач, В. Г.; Голуб, В. А.
    Наведено результати чисельного моделювання ударно-хвильового навантаження пластинчастого днища транспортного засобу. Запропонований метод може бути використаний для дослідження складних конструкцій транспортних засобів, у тому числі з елементами підсилення і енергопоглинаючими елементами.
  • Ескіз
    Документ
    Нелінійне математичне моделювання динаміки мехатронного модуля, побудованого на основі елементів сопло-заслінка та пропорційних електромагнітів
    (НТУ "ХПІ", 2012) Скворчевський, Олександр Євгенович
    Метою статті є отримання динамічних характеристик мехатронного модуля поступального руху, побудованого на основі елементів сопло-заслінка та пропорційних електромагнітів із покращеною тяговою характеристикою. Поставлена мета реалізована шляхом розробки та чисельного інтегрування нелінійної математичної моделі. В результаті досліджень була підтверджена можливість досягнення динамічних характеристик високої якості для зазначеного мехатронного модуля поступального руху.
  • Ескіз
    Документ
    Вибір кінематичної схеми та попередній розрахунок гідропневматичної підвіски колісних бронетранспортерів
    (НТУ "ХПІ", 2013) Дущенко, Владислав Васильович; Агапов, Олег Миколайович; Горбенко, Ю. В.
    Проведено аналіз та вибрано кінематичну схему гідропневматичної підвіски колісних бронетранспортерів, що задовольняє сформульованим вимогам. Проведено попередній розрахунок одноступінчастої пневмогідравлічної ресори, вибрано заправний тиск і об’єм пневмокамери та побудовано пружну характеристику підвіски для двох крайніх значень показника політропи. Одержано початковий вектор проектних параметрів для проведення подальшої параметричної оптимізації.