Кафедра "Інформаційні технології і системи колісних та гусеничних машин ім. О. О. Морозова"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/1744

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/kgm

Від 2005 року кафедра має назву "Інформаційні технології та системи колісних і гусеничних машин ім. О. О. Морозова", первісна назва – кафедра "Колісні та гусеничні машини".

Кафедра "Колісні та гусеничні машини" створена 2 грудня 1972 року. Ініціатором заснування кафедри був один із творців легендарного танка Т-34, головний конструктор ряду серійних танків (Т-44, Т-54, Т-64) і їхніх модифікацій, доктор технічних наук Олександр Олександрович Морозов, першим завідувачем – доктор технічних наук, професор Віталій Прокопович Аврамов.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту механічної інженерії і транспорту Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 2 доктора технічних наук, 4 кандидата технічних наук; 2 співробітника мають звання професора, 4 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
  • Ескіз
    Документ
    Comparative analysis of current approaches to digital twins of electro-hydraulic mechatronic systems creations
    (Hydraulics and Pneumatics Research Institute, Bucharest, Romania, 2023-11-10) Skvorchevsky, Alexander Evgenievich
    The aim of this study is to identify approaches and principles for creating digital twins of electrohydraulic mechatronic systems. The aim of the study was achieved by bibliometric analysis and systematic review for identification approaches and principles of creating digital twins of various electro-hydraulic mechatronic systems in all stages of their life cycles. As a result of the research, publications were systematized in accordance with the approaches and methods proposed in them for creating digital twins of electrohydraulic mechatronic systems and their elements. Namely, which stages of the life cycles of electrohydraulic mechatronic systems are covered by the approaches and methods proposed in publications. During the bibliometric analysis, no publications were identified that would offer a systematic methodology for creating different types of digital twins of electrohydraulic mechatronic systems at all stages of their life cycles. Thus, the creation of such a systematic methodology is an important scientific and practical task.