Кафедра "Іноземні мови"
Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/2854
Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/foreign
Кафедра "Іноземні мови» була заснована у 1950 році з ініціативи доктора фізико-математичних наук А. П. Рогінського.
Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту міжнародної освіти Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут". Викладачі кафедри навчають іноземній мові майбутніх спеціалістів різних інженерних галузей. Понад 20 років кафедра успішно співпрацює з Мовним центром Магдебурського університету (Німеччина).
У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють 7 кандидатів наук: 4 – педагогічних, 2 – філологічних, 1 – технічних наук; 4 співробітника мають звання доцента.
Переглянути
Результати пошуку
Документ Методичні вказівки з англійської мови для студентів 2 року навчання спеціальності "Видавництво та поліграфія"(ТОВ "Цифра Принт", 2023) Гончаренко, Тетяна Євгенівна ; Тихонова, Марина Євгеніївна; Гращенкова, Вікторія Володимирівна; Саламатіна, Анна ВолодимирівнаДокумент Методичні вказівки з англійської мови для самостійної роботи студентів 2 року навчання спеціальності "Кібербезпека"(ТОВ "Друкарня Мадрид", 2023) Гончаренко, Тетяна Євгенівна ; Гращенкова, Вікторія Володимирівна; Саламатіна, Анна Володимирівна; Тихонова, Марина ЄвгеніївнаМетодичні вказівки з англійської мови призначені для самостійного опрацювання студентами матеріалів пов’язаних з професійною діяльністю у сфері Кібербезпеки та відповідають вимогам, що висуваються програмою мовної підготовки для студентів технічних ВНЗ. Основна мета методичних вказівок - надання специфічних професійно-орієнтованих матеріалів для вивчення, опрацювання та закріплення граматичних та лексичних тем, що призначені для оволодіння спеціалізованою лексикою, розвитку навичок читання та професійної комунікації англійською мовою. Методичні вказівки складаються з 12 автентичних текстів та 2 відеоматеріалів, тематика яких пов’язана з новими тенденціями розвитку кібербезпеки, типами атак на інформаційні системи, розробкою, реалізацією, впровадженням та управлінням комплексними програмно-технічними системами захисту інформації на підприємствах та створенням комп'ютерних систем, що впливають на безпеку транспортних, енергетичних, медичних та інших комплексів. Робота з текстами сприятиме розвитку навичок переглядового читання, яке націлює студентів на швидкий пошук основної тематичної лінії тексту та формулювання його основної ідеї; ознайомчого виду читання, що передбачає вдосконалення вміння студента знаходити й розуміти основну інформацію тексту, вміння відокремити головне від другорядного та дослідницького читання, призначеного для вироблення вмінь і навичок отримувати повну інформацію з тексту, аналізувати викладені в ньому факти, порівнювати їх, узагальнювати і робити власні висновки. Методичні вказівки містять завдання у вигляді лексичних та граматичних вправ, що сприятимуть розширенню активного словникового запасу за фахом, формуванню навичок говоріння, розвитку монологічного мовлення, ведення дискусій на професійні теми. При підборі матеріалу використовувалась автентична література, оригінальні науково-популярні тексти, а також сучасні Iнтернет ресурси та відеоматеріали.Документ Методичні вказівки з англійської мови для самостійної роботи студентів 2 року навчання спеціальності "Програмне забезпечення інформаційних систем"(Друкарня Мадрид, 2023) Саламатіна, Анна Володимирівна; Гращенкова, Вікторія Володимирівна; Тихонова, Марина Євгеніївна; Сергіна, Світлана ВолодимирівнаМетодичні вказівки з англійської мови призначені для самостійного опрацювання студентами матеріалів пов’язаних з професійною діяльністю у сфері Програмного забезпечення інформаційних систем та відповідають вимогам, що висуваються програмою мовної підготовки для студентів технічних ВНЗ. Метою методичних вказівок є надання специфічних професійно-орієнтованих матеріалів для вивчення та опрацювання та закріплення граматичних та лексичних тем. Методичні вказівки містять завдання у вигляді лексичних та граматичних вправ, наприклад на заповнення пропусків та з розгорнутою відповіддю, що дає можливість перевіряти уміння студентів застосовувати на практиці набуті знання з англійської мови, а також додані аутентичні тексти та завдання до них, аудіо-та відеоматеріали, завдання на говоріння. Для самоконтролю наприкінці методичних вказівок є ключі до завдань. При підборі матеріалу використовувалась автентична література, оригінальні науково-популярні тексти, а також сучасні Iнтернет ресурси.Документ Методичні вказівки з французької мови для контролю поточних знань студентів заочної форми навчання(Мадрид, 2019) Гончаренко, Тетяна Євгенівна; Гращенкова, Вікторія Володимирівна; Вракіна, Вікторія ВікторівнаДані навчальні матеріали призначені для студентів заочної форми навчання і є контрольними завданнями для перевірки знань та вмінь студентів з дисципліни „Французька мова за професійним спрямуванням. Метою поданих матеріалів є контроль володіння студентами лексичним та граматичним матеріалом, що вивчається протягом навчального курсу, а також перевірка вмінь та навичок студентів у розумінні прочитаного.Документ Методичні вказівки з англійської мови для контролю поточних занять студентів першого курсу усіх спеціальностей заочної форми навчання(Мадрид, 2019) Вракіна, Вікторія Вікторівна; Гращенкова, Вікторія Володимирівна; Сергіна, Світлана Володимирівна; Танько, Євгенія ВладиславівнаМетою методичних вказівок є контроль володіння студентами лексичним та граматичним матеріалом, що вивчається протягом першого курсу, перевірка вмінь та навичок студентів у розумінні прочитаного, а також пошук та здобування необхідної інформації. Методичні вказівки містять завдання з розгорнутою відповіддю, що дає можливість перевіряти уміння студентів і застосовувати на практиці набуті знання з англійської мови.