Кафедра "Іноземні мови"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/2854

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/foreign

Кафедра "Іноземні мови» була заснована у 1950 році з ініціативи доктора фізико-математичних наук А. П. Рогінського.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту міжнародної освіти Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут". Викладачі кафедри навчають іноземній мові майбутніх спеціалістів різних інженерних галузей. Понад 20 років кафедра успішно співпрацює з Мовним центром Магдебурського університету (Німеччина).

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють 7 кандидатів наук: 4 – педагогічних, 2 – філологічних, 1 – технічних наук; 4 співробітника мають звання доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 8 з 8
  • Ескіз
    Документ
    Як описати графіки та діаграми
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Карасьова, Олена В'ячеславівна; Коляда, Ірина Валеріївна; Внукова, Катерина Валеріївна
  • Ескіз
    Документ
    Англійська мова в комп'ютерних науках
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Коляда, Ірина Валеріївна; Карасьова, Олена В'ячеславівна; Внукова, Катерина Валеріївна
  • Ескіз
    Документ
    The Professional Competence of Tutors as an Intricate Systemic Structure
    (Національний авіаційний університет, 2024) Коляда, Ірина Валеріївна
    The professional competence of the individual is a complex systemic formation, the main elements of which are: the subsystem of professional knowledge as logical systematic information about the environment and the inner world of human, fixed in his mind; subsystem of professional skills as mental entities, consisting in the mastering of man ways and techniques of professional activity.
  • Ескіз
    Документ
    Інноваційні засоби формування англомовної комунікативної компетентності студентів технічних спеціальностей
    (Харківський національний університет ім. В. Н. Каразіна, 2023) Карасьова, Олена В'ячеславівна; Коляда, Ірина Валеріївна
    Постановка проблеми. Актуальність дослідження цієї теми зумовлюється низкою чинників, серед яких провідне місце займає: глобалізація – англійська мова стає важливою у сфері техніки та науки. Знання англійської мови є необхідною умовою для успішної кар’єри у міжнародних компаніях, на наукових конференціях, при публікації наукових статей; недоліки традиційних методів – традиційні методи навчання англійської мови не завжди дають бажаного результату, не формують необхідних для спілкування в професійній сфері навичок; потреба в інноваціях – виникає потреба в розробці та впровадженні інноваційних методів; засобів; технологій для формування англомовної комунікатив-ної компетентності студентів технічних спеціальностей; переваги інноваційних засобів – інноваційні засоби роблять процес навчання більш цікавим, мотивованим, ефективним. Мета статті – визначити та охарактеризувати інноваційні засоби формування англомовної комунікативної компетентності студентів технічних спеціальностей. Матеріали і методи. Для досягнення мети дослідження було використано широкий спектр теоретичних методів, включаючи аналіз науково-методичної та психолого-педагогічної літератури, а також вивчення документації, пов’язаної з темою дослідження. Результати дослідження. Впровадження комунікативного методу навчання є важливим компонентом сучасної програми з іноземної мови для студентів технічних спеціальностей. Метою навчання іноземної мови є не лише професійне навчання чотирьох взаємопов’язаних видів мовної діяльності (читання, письмо, аудіювання та говоріння), але й розвиток здатності використовувати іноземну мову для вираження своїх думок.Під час навчання формування англомовної комунікативної компетентності студентів технічних спеціальностей полягає в тому, що в процесі навчання застосовувати інноваційні засоби, застосовуючи які студенти можуть самостійно вирішувати комунікативні завдання за допомогою іноземної мови, наприклад, моделюючи ситуації професійного спілкування або шукати рішення, читаючи наукову літературу. Щоб досягти цього, використовуються інноваційні засоби навчання та створюються стимули для формування англомовної комунікативної компетентності студентів технічних спеціальностей. Метою формування англомовної комунікативної компетентності студентів технічних спеціальностей є той чинник, щоб вони могли брати участь у мовленнєвих діяльностях. Мовленнєві навички безпосередньо пов’язані з «комунікативним» рівнем мислення. З цього погляду розумова сторона мовного вміння керує мовною діяльністю за допомогою моделей досвіду, почуттів, ситуацій і вихідних результатів. Таким чином, для вирішення комунікативних завдань необхідно розвивати мовні навички. Мовленнєві завдання повинні бути поставлені перед студентами протягом усього процесу розвитку їхнього мовного вміння. Крім того, необхідно, щоб мовні вправи були пов’язані з «мотиваційною і операційною активністю». Таким чином, навчання студентів немовних спеціальностей іншомовної мови є важливим завданням. Таким чином, курс іноземної мови передбачає комунікативну спрямованість і професійну орієнтацію під час навчання читання, говоріння, аудіювання та письма. Це створює багато проблем для викладачів, і лише комплексний підхід до навчання спілкуванню може вирішити ці проблеми, шляхом формування англомовної комунікативної компетентності студентів технічних спеціальностей, використовуючи інноваційні засоби навчання. Висновки. Сучасні інноваційні засоби, безсумнівно, мають величезний потенціал для навчання. З огляду на три фактори: терміни, пов’язані з навчанням іноземних мов у технічних навчальних закладах; по-друге, вимоги, пов’язані з навчанням іноземних мов у немовних навчальних закладах (формування англомовної комунікативної компетентності студентів технічних спеціальностей), і по-третє, тенденції до змішаного навчання. Використання сучасних інноваційних засобів навчання є актуальним, перспективним і може бути корисним на етапі формування лексико-граматичних навичок.
  • Ескіз
    Документ
    Урахування мотивуючих і демотивуючих факторів під час навчання студентів іноземній мові
    (Національний юридичний університет імені Ярослава Мудрого, 2024) Суханова, Тетяна Євгенівна; Коляда, Ірина Валеріївна
  • Ескіз
    Документ
    The concept of phrasal verbs in english
    (Університет Григорія Сковороди в Переяславі, 2024) Коляда, Ірина Валеріївна; Карасьова, Олена В'ячеславівна
    To begin with, we are to define the concept of a phrasal verb. According to the Wikipedia, a phrasal verb consists of a main verb combined with an adverb or a preposition, or both. Usually, the meaning of phrasal verbs is not directly evident from the definitions of the individual words. Phrasal verbs are abundant in the English language, with estimates suggesting there are at least twenty-five thousand such expressions.
  • Ескіз
    Документ
    English language slang and its peculiarities
    (Університет Григорія Сковороди в Переяславі, 2023) Коляда, Ірина Валеріївна; Карасьова, Олена В'ячеславівна
    The lexical composition of the English language contains a large number of slang entities corresponding to the certain age and professional groups of people. Slang is evolving, and it changes very quickly. Speaking of a foreign language as a native one is, first of all, the ability to easily and naturally communicate on any topic with its native speakers, regardless of their gender, age, cultural and other individual characteristics. This is the same lively conversational speech that you hear in shops, cafes and clubs, in public transport and outside when travelling abroad. A significant part of it is the so-called non-literary vocabulary - jargon and slang, which we will talk about in this article. To clearly understand English youth slang and use it confidently and tastefully in appropriate.
  • Ескіз
    Документ
    The aspect of physiological idiomatic expressions in everyday English language
    (Університет Григорія Сковороди в Переяславі, 2024) Коляда, Ірина Валеріївна; Суханова, Тетяна Євгенівна
    The lexical composition of the English language contains a large number of idioms corresponding to the certain age and people’s physiology. Idioms are evolving, and they may change and get out of use from time to time. Speaking of a foreign language as a native one is, first of all, the ability to easily and naturally communicate on any topic with its native speakers, regardless of their gender, age, cultural and other individual characteristics. This is the same lively conversational speech that you hear in shops, cafes and clubs, in public transport and outside when travelling abroad. A significant part of it is an idiom, which we are to talk about in this article. In our humble opinion, we are to define the term “an idiomatic expression” or “an idiom”. According to the Oxford Dictionary “idiomatic expressions are a type of informal language that have a meaning different from the meaning of the words in the expression”. We would like to give an example of some idioms in English: “out of the blue”, “to hold the tongue” and “Break a leg”.