Кафедра "Іноземні мови"
Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/2854
Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/foreign
Кафедра "Іноземні мови» була заснована у 1950 році з ініціативи доктора фізико-математичних наук А. П. Рогінського.
Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту міжнародної освіти Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут". Викладачі кафедри навчають іноземній мові майбутніх спеціалістів різних інженерних галузей. Понад 20 років кафедра успішно співпрацює з Мовним центром Магдебурського університету (Німеччина).
У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють 7 кандидатів наук: 4 – педагогічних, 2 – філологічних, 1 – технічних наук; 4 співробітника мають звання доцента.
Переглянути
Результати пошуку
Документ Доцільність використання деяких принципів сугестопедії при навчанні англійській мові(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Мартинчук, Оксана Олексіївна; Дьомочка, Лідія ВладиславівнаДокумент Деякі особливості дистанційного навчання іноземним мовам(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2021) Мартинчук, Оксана Олексіївна; Дьомочка, Лідія ВладиславівнаДокумент Доцільність застосування методу сугестопедії під час навчання англійської мови(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Мартинчук, Оксана Олексіївна; Дьомочка, Лідія ВладиславівнаДокумент Методичні вказівки та завдання до практичних занять з англійської мови(ТОВ "Друкарня Мадрид", 2021) Саламатіна, Анна Володимирівна; Мартинчук, Оксана Олексіївна; Ковтун, Олена ОлександрівнаАктуальність створення методичних рекомендацій для організації тестового контролю обумовлена тим, що удосконалені тести за вивченим матеріалом сприяють ефективній реалізації всіх функцій контролю і відповідають основним його принципам. Використання методичних рекомендацій для тестового контролю є зручним інструментом, що забезпечує швидкість та якість перевірки знань. Методичні рекомендації можна використовувати, як додаткові матеріали для занять, так і як підсумковий чи проміжний контроль рівня знань. Тести містять основні елементи матеріалів згідно програми мовної підготовки студентів технічного ВНЗ, розраховані на різні рівні підготовки студентів, а також містять додаткові матеріали з автентичних ресурсів для закріплення вивчених тем. Для самоконтролю наприкінці методичних вказівок є ключі до завдань.Документ Методичні вказівки з англійської мови до виконання самостійних завдань з читання до змістовного модуля "Пошук та обробка інформації"(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Мартинчук, Оксана Олексіївна; Сергіна, Світлана ВолодимирівнаДокумент Методичні вказівки до виконання самостійних завдань з читання до змістовного модуля "Пошук та обробка інформації"(ТОВ "Друкарня Мадрид", 2023) Сергіна, Світлана Володимирівна; Мартинчук, Оксана ОлексіївнаМетодичні вказівки призначені для студентів І курсу спеціальностей «Екологія», «Технології захисту навколишнього середовища», які володіють англійською мовою на середньому рівні (Intermediate level). Методичні вказівки є доповненням до основного курсу модуля «Пошук та обробка інформації» і призначені для аудиторної та самостійної роботи студентів. Основна мета методичних вказівок – оволодіння спеціалізованою лексикою, розвиток навичок читання та професійної комунікації англійською мовою з актуальних проблем взаємовідносин людини з природою. Методичні вказівки сприятимуть формуванню мовної та комунікативної компетенції, а саме здатності до узагальнення, аналізу, сприйняття інформації, вміння аргументовано та зрозуміло будувати своє мовлення. За структурою методичні вказівки являють собою шість розділів (Sections), кожен з яких є цілісним і завершеним. Розділ починається з до текстових вправ, які допомагають прогнозувати зміст тексту і тим самим налаштовують і готують студента до сприйняття матеріалу, що підлягає вивченню. До кожного розділу включено тексти, складені на основі оригінальної амери-канської та англійської навчальної та наукової літератури, із завданнями для різних видів читання. Тексти сприятимуть розвитку навичок переглядового читання, яке націлює студентів на швидкий пошук основної тематичної лінії тексту та формулювання його основної ідеї; ознайомчого виду читання, що передбачає вдосконалення вміння студента знаходити й розуміти основну інформацію тексту, вміння відокремити головне від другорядного та дослідницького читання, призначеного для вироблення вмінь і навичок витягувати повну інформацію з тексту, аналізувати викладені в ньому факти, порівнювати їх, узагальнювати і робити власні висновки. Тексти забезпечені словником-мінімумом тематичної активної лексики. Наявність у розділі текстів, читання кожного з яких має свою певну мету, дає змогу формувати у студента різні стратегії читання. Дані вміння є важливими та необхідними у професійній діяльності майбутнього фахівця. До всіх розділів включено систему лексичних вправ, що сприятимуть розши-ренню активного словникового запасу за фахом, формуванню навичок говоріння, розвитку монологічного мовлення, ведення дискусій на професійні теми. Кінцевим етапом роботи з текстами у кожному розділі може бути усне або письмове повідомлення на задану тему з використанням нового лексичного матеріалу.Документ Анотування та реферування англійського тексту(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2016) Тичина, Ніна Володимирівна; Мартинчук, Оксана ОлексіївнаДаний посібник призначений для аспірантів, магістрів і студентів, що бажають навчитися складати англійською мовою анотації і реферати до статей за своєю спеціальністю. Мета посібника – навчити студентів і аспірантів розуміти зміст науково-популярних і технічних текстів і викладати зміст прочитаного у вигляді реферату або анотації. А також навчити їх користуватися лексико-синтаксичними кліше, найбільш характерними для мови певної галузі.Документ Використання методів нейролінгвістики у навчанні іноземним мовам(Національний фармацевтичний університет, 2019) Мартинчук, Оксана Олексіївна; Дьомочка, Лідія ВладиславівнаДокумент Рання професіоналізація як фактор підвищення ефективності навчального процесу з іноземної мови у ВНЗ(НТУ "ХПІ", 2015) Мартинчук, Оксана Олексіївна; Дьомочка, Лідія ВладиславівнаДокумент Індивідуалізація як фактор покращення вивчення іноземної мови у ВНЗ(НТУ "ХПІ", 2018) Мартинчук, Оксана Олексіївна; Дьомочка, Лідія Владиславівна