Кафедра "Іноземні мови"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/2854

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/foreign

Кафедра "Іноземні мови» була заснована у 1950 році з ініціативи доктора фізико-математичних наук А. П. Рогінського.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту міжнародної освіти Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут". Викладачі кафедри навчають іноземній мові майбутніх спеціалістів різних інженерних галузей. Понад 20 років кафедра успішно співпрацює з Мовним центром Магдебурського університету (Німеччина).

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють 7 кандидатів наук: 4 – педагогічних, 2 – філологічних, 1 – технічних наук; 4 співробітника мають звання доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 7 з 7
  • Ескіз
    Документ
    Методичні вказівки з англійської мови для самостійного опанування студентами граматичної теми Часи групи Perfect
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2021) Саламатіна, Анна Володимирівна; Шеїна, Лариса Олександрівна; Мох, Юлія Андріївна
    Методичні вказівки з англійської мови призначені для самостійного опрацювання студентами граматичної теми Perfeсt (Доконані часи) та відповідають вимогам, що висуваються програмою мовної підготовки для студентів технічних ВНЗ. Метою методичних вказівок є надання граматичного матеріалу для вивчення та вправи для опрацювання та закріплення граматичних тем. Методичні вказівки містять завдання у вигляді тестів на заповнення пропусків та з розгорнутою відповіддю, що дає можливість перевіряти уміння студентів і застосовувати на практиці набуті знання з англійської мови. Для самоконтролю наприкінці методичних вказівок є ключі до завдань. При підборі матеріалу використовувалась автентична література, оригінальні науково-популярні тексти, а також сучасні Iнтернет ресурси.
  • Ескіз
    Документ
    Змішане навчання на заняттях з іноземної мови у не мовному ЗВО
    (Соціально-гуманітарна науково-творча майстерня "Новий курс", 2024) Мох, Юлія Андріївна
  • Ескіз
    Документ
    Методичні вказівки для самостійної роботи студентів ХТ-інституту НТУ "ХПІ" з розвитку мовленнєвих навичок професійного спрямування за спеціальністю "Біотехнології та біоінженерія"
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Гармаш, Сергій Володимирович; Мох, Юлія Андріївна; Садковська, Валерія Анатоліївна
    Метою методичних вказівок є розвиток у студентів денної та заочної форм навчання Навчально-наукового інституту хімічних технологій та інженерії НТУ "ХПІ" мовленнєвих навичок професійного спрямування англійською мовою за спеціальністю "Біотехнології та біоінженерія".
  • Ескіз
    Документ
    Методичні вказівки з самостійної роботи курсантів усіх факультетів ВІТВ НТУ "ХПІ" для підготовки до СМР-тестування
    (2022) Гармаш, Сергій Володимирович; Левін, Євген Давидович; Мох, Юлія Андріївна
    Метою методичних вказівок є розвиток у курсантів усіх факультетів Військового інституту танкових військ НТУ «ХПІ» навичок самостійної роботи для підготовки до мовного тестування відповідно до «Основних засад мовної підготовки особового складу у системі Міністерства оборони України» та набуттю практичних навичок роботи за аспектами, за якими проводиться тестування (читання, аудіювання, письмо, мовлення) у межах стандартизованих мовленнєвих рівнів (СМР-1 та СМР-2), що відповідають рівням мовленнєвої компетентності за мовним стандартом НАТО STANAG 6001.
  • Ескіз
    Документ
    Learning styles and English teaching
    (Соціально-гуманітарна науково-творча майстерня "Новий курс", 2022) Мох, Юлія Андріївна; Сергіна, Світлана Володимирівна
    Not everybody learns in the same way. There are those who like to have an overall view before getting down in details and those who like to go step by step, those who like rules and those who prefer examples, those who like to take risks and those who prefer to avoid them, those who like to follow a highly organized course with a carefully structured syllabus and those who like to improvise or to change topic or task very often. And, of course, there are those (perhaps the majority) who do all these things at different times, depending on the mood they are in, whether they feel tired or not, their previous experience, the kind of task in question, their resources and their objectives. So it is clear that there are many different approaches to learning a foreign language, many different learning styles.
  • Ескіз
    Документ
    Електронне навчання як перспективна модель викладання іноземних мов
    (Національний авіаційний університет, 2020) Мох, Юлія Андріївна; Сергіна, Світлана Володимирівна
  • Ескіз
    Документ
    The role of comprehension and expression skills in language learning
    (2020) Мох, Юлія Андріївна; Сергіна, Світлана Володимирівна