Кафедра "Іноземні мови"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/2854

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/foreign

Кафедра "Іноземні мови» була заснована у 1950 році з ініціативи доктора фізико-математичних наук А. П. Рогінського.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту міжнародної освіти Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут". Викладачі кафедри навчають іноземній мові майбутніх спеціалістів різних інженерних галузей. Понад 20 років кафедра успішно співпрацює з Мовним центром Магдебурського університету (Німеччина).

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють 7 кандидатів наук: 4 – педагогічних, 2 – філологічних, 1 – технічних наук; 4 співробітника мають звання доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 5 з 5
  • Ескіз
    Документ
    Дидактичний та методичний аспекти використання відеоматеріалів у викладанні іноземних мов (на прикладі німецької мови)
    (Соціально-гуманітарна науково-творча майстерня "Новий курс", 2020) Мішеніна, Наталя Іванівна; Яценко, Надія Валеріївна
    В статті досліджено дидактичний та мотедичний аспекти використання відеоматріалів у викладанні іноземних мов (на прикладі німецької мови). Зроблено висновок, що використання відеоматеріалів на заняттях іноземним мовам носить результативний характер, вони підвищують зацікавленість до вивчення іноземної мови, долучають до культури країни мови, що вивчається, активізують всі види мовленнєвої діяльності.
  • Ескіз
    Документ
    Проектна робота як засіб формування творчої активності та самостійності студентів
    (Соціально-гуманітарна науково-творча майстерня "Новий курс", 2020) Мішеніна, Наталя Іванівна; Яценко, Надія Валеріївна
    Досліджено сутність та зміст проектної роботи як засобу формування творчої активності та самостійності студентів. Зазначено, що проектна робота сприяє різноманітності занять і дає можливість студентам проявити себе і застосувати отримані на інших заняттях знання засобами іноземної мови.
  • Ескіз
    Документ
    Навички аудіювання з німецької мови від А до С
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2020) Мішеніна, Наталя Іванівна; Яценко, Надія Валеріївна
    Навчальний посібник "Навички аудіювання від А до С" пропонує цілеспрямований комплекс вправ. Він містить аудіотексти та різноманітні завдання для тренування словникового запасу та сприйняття мови на слух. Покрокові вправи допомагають розширити та закріпити свої знання. Він складається з п'яти частин, які відповідають мовленєвим рівням від А1 до С1. Посібник створений в співпраці з мовним центром Магдебурзького університету ім. Отто-фон-Геріке (Німеччина) та особливо підходить для студентів, магістрів, науковців, здобувачів, абітурієнтів, слухачів курсів та учнів, які готуються для участі в німецьких освітніх програмах, наукових проектах та повинні здати міжнародні мовні іспити.
  • Ескіз
    Документ
    Німецька мова для фахівців з комп'ютерних технологій та машинобудування
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2017) Яценко, Надія Валеріївна; Іванова, Юлія Юріївна; Саламатіна, Анна Володимирівна; Масалова, Людмила Володимирівна; Мішеніна, Наталя Іванівна
    Навчально-методичний посібник складається з двох частин: перша частина – "Все про машинобудування", друга частина – "У світі комп’ютера". Посібник містить систему оригінальних технічних текстів з лексикою та різні граматично-лексичні вправи. Також у посібнику пропонуються додаткові тексти для читання та подальшої дискусії. Призначено для просунутого рівня студентів, магістрів, аспірантів, які вивчають курси машинобудування та комп’ютерних технологій, а також для всіх, хто працює над мовою самостійно.
  • Ескіз
    Документ
    З практичного досвіду використання платформи Zoom під час дистанційного навчання іноземній мові
    (Соціально-гуманітарна науково-творча майстерня "Новий курс", 2020) Мішеніна, Наталя Іванівна; Шеїна, Лариса Олександрівна
    Стаття присвячена висвітленню практичного досвіду використання платформи Zoom під час дистанційного навчання іноземній мові. Зроблоено висновок, що використання платформи конференцій Zoom під час карантину допомагає достатньо якісно і швидко організовувати навчальний процес, здійснювати контроль над ним, а також створювати зручні умови онлайн навчання, що зменшує психологічне навантаження від поточної ситуації.