Кафедра "Іноземні мови"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/2854

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/foreign

Кафедра "Іноземні мови» була заснована у 1950 році з ініціативи доктора фізико-математичних наук А. П. Рогінського.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту міжнародної освіти Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут". Викладачі кафедри навчають іноземній мові майбутніх спеціалістів різних інженерних галузей. Понад 20 років кафедра успішно співпрацює з Мовним центром Магдебурського університету (Німеччина).

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють 7 кандидатів наук: 4 – педагогічних, 2 – філологічних, 1 – технічних наук; 4 співробітника мають звання доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 6 з 6
  • Ескіз
    Документ
    Методичні вказівки з англійської мови до виконання самостійних завдань з читання до змістовного модуля "Пошук та обробка інформації"
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Мартинчук, Оксана Олексіївна; Сергіна, Світлана Володимирівна
  • Ескіз
    Документ
    Методичні вказівки до виконання самостійних завдань з читання до змістовного модуля "Пошук та обробка інформації"
    (ТОВ "Друкарня Мадрид", 2023) Сергіна, Світлана Володимирівна; Мартинчук, Оксана Олексіївна
    Методичні вказівки призначені для студентів І курсу спеціальностей «Екологія», «Технології захисту навколишнього середовища», які володіють англійською мовою на середньому рівні (Intermediate level). Методичні вказівки є доповненням до основного курсу модуля «Пошук та обробка інформації» і призначені для аудиторної та самостійної роботи студентів. Основна мета методичних вказівок – оволодіння спеціалізованою лексикою, розвиток навичок читання та професійної комунікації англійською мовою з актуальних проблем взаємовідносин людини з природою. Методичні вказівки сприятимуть формуванню мовної та комунікативної компетенції, а саме здатності до узагальнення, аналізу, сприйняття інформації, вміння аргументовано та зрозуміло будувати своє мовлення. За структурою методичні вказівки являють собою шість розділів (Sections), кожен з яких є цілісним і завершеним. Розділ починається з до текстових вправ, які допомагають прогнозувати зміст тексту і тим самим налаштовують і готують студента до сприйняття матеріалу, що підлягає вивченню. До кожного розділу включено тексти, складені на основі оригінальної амери-канської та англійської навчальної та наукової літератури, із завданнями для різних видів читання. Тексти сприятимуть розвитку навичок переглядового читання, яке націлює студентів на швидкий пошук основної тематичної лінії тексту та формулювання його основної ідеї; ознайомчого виду читання, що передбачає вдосконалення вміння студента знаходити й розуміти основну інформацію тексту, вміння відокремити головне від другорядного та дослідницького читання, призначеного для вироблення вмінь і навичок витягувати повну інформацію з тексту, аналізувати викладені в ньому факти, порівнювати їх, узагальнювати і робити власні висновки. Тексти забезпечені словником-мінімумом тематичної активної лексики. Наявність у розділі текстів, читання кожного з яких має свою певну мету, дає змогу формувати у студента різні стратегії читання. Дані вміння є важливими та необхідними у професійній діяльності майбутнього фахівця. До всіх розділів включено систему лексичних вправ, що сприятимуть розши-ренню активного словникового запасу за фахом, формуванню навичок говоріння, розвитку монологічного мовлення, ведення дискусій на професійні теми. Кінцевим етапом роботи з текстами у кожному розділі може бути усне або письмове повідомлення на задану тему з використанням нового лексичного матеріалу.
  • Ескіз
    Документ
    Методичні вказівки з англійської мови для самостійної роботи студентів 2 року навчання спеціальності "Програмне забезпечення інформаційних систем"
    (Друкарня Мадрид, 2023) Саламатіна, Анна Володимирівна; Гращенкова, Вікторія Володимирівна; Тихонова, Марина Євгеніївна; Сергіна, Світлана Володимирівна
    Методичні вказівки з англійської мови призначені для самостійного опрацювання студентами матеріалів пов’язаних з професійною діяльністю у сфері Програмного забезпечення інформаційних систем та відповідають вимогам, що висуваються програмою мовної підготовки для студентів технічних ВНЗ. Метою методичних вказівок є надання специфічних професійно-орієнтованих матеріалів для вивчення та опрацювання та закріплення граматичних та лексичних тем. Методичні вказівки містять завдання у вигляді лексичних та граматичних вправ, наприклад на заповнення пропусків та з розгорнутою відповіддю, що дає можливість перевіряти уміння студентів застосовувати на практиці набуті знання з англійської мови, а також додані аутентичні тексти та завдання до них, аудіо-та відеоматеріали, завдання на говоріння. Для самоконтролю наприкінці методичних вказівок є ключі до завдань. При підборі матеріалу використовувалась автентична література, оригінальні науково-популярні тексти, а також сучасні Iнтернет ресурси.
  • Ескіз
    Документ
    Методичні вказівки з англійської мови для контролю поточних знань студентів першого курсу всіх спеціальностей заочної форми навчання (ІІ семестр)
    (Мадрид, 2020) Сергіна, Світлана Володимирівна; Вракіна, Вікторія Вікторівна; Танько, Євгенія Владиславівна; Чудовська, Тетяна Сергіївна
    Методичні вказівки з англійської мови для студентів першого курсу всіх спеціальностей заочної форми навчання призначені для студентів першого курсу всіх спеціальностей заочної форми навчання і є контрольними завданнями для перевірки знань та вмінь студентів з дисципліни "Англійська мова за професійним спрямуванням". Метою методичних вказівок є контроль володіння студентами лексичним та граматичним матеріалом, що вивчається протягом першого курсу. Автентичні тексти спрямовані на визначення рівня сформованості вмінь студентів самостійно читати та розуміти тексти різних жанрів, знаходити та аналізувати необхідну інформацію, робити висновки з прочитаного, аналізувати та зіставляти інформацію, розуміти логічні зв’язки між частинами тексту. Студентам запропоновані вправи для оцінки рівня розуміння прочитаного тексту, вміння тлумачити лексичні та граматичні явища, ужиті в тексті. Тексти містять завдання таких форм: завдання на заповнення пропусків; завдання з розгорнутою відповіддю; завдання на визначення правильності/неправильності твердження; завдання з вибором однієї правильної відповіді. Завдання широкого спектру перевіряють мовленнєві уміння та навички студентів з читання, говоріння, письма, володіння структурою англійської мови на лексичному, граматичному рівнях.
  • Ескіз
    Документ
    Методичні вказівки з англійської мови для тестування студентів, що отримують освіту англійською мовою
    (Мадрид, 2019) Лазарєва, Ольга Ярославна; Ковтун, Олена Олександрівна; Гращенкова, Вікторія Володимирівна; Сергіна, Світлана Володимирівна
  • Ескіз
    Документ
    Методичні вказівки з англійської мови для контролю поточних занять студентів першого курсу усіх спеціальностей заочної форми навчання
    (Мадрид, 2019) Вракіна, Вікторія Вікторівна; Гращенкова, Вікторія Володимирівна; Сергіна, Світлана Володимирівна; Танько, Євгенія Владиславівна
    Метою методичних вказівок є контроль володіння студентами лексичним та граматичним матеріалом, що вивчається протягом першого курсу, перевірка вмінь та навичок студентів у розумінні прочитаного, а також пошук та здобування необхідної інформації. Методичні вказівки містять завдання з розгорнутою відповіддю, що дає можливість перевіряти уміння студентів і застосовувати на практиці набуті знання з англійської мови.