Кафедра "Іноземні мови"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/2854

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/foreign

Кафедра "Іноземні мови» була заснована у 1950 році з ініціативи доктора фізико-математичних наук А. П. Рогінського.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту міжнародної освіти Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут". Викладачі кафедри навчають іноземній мові майбутніх спеціалістів різних інженерних галузей. Понад 20 років кафедра успішно співпрацює з Мовним центром Магдебурського університету (Німеччина).

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють 7 кандидатів наук: 4 – педагогічних, 2 – філологічних, 1 – технічних наук; 4 співробітника мають звання доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 9 з 9
  • Ескіз
    Документ
    Методичні вказівки з англійської мови для самостійного опанування студентами граматичної теми Часи групи Perfect
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2021) Саламатіна, Анна Володимирівна; Шеїна, Лариса Олександрівна; Мох, Юлія Андріївна
    Методичні вказівки з англійської мови призначені для самостійного опрацювання студентами граматичної теми Perfeсt (Доконані часи) та відповідають вимогам, що висуваються програмою мовної підготовки для студентів технічних ВНЗ. Метою методичних вказівок є надання граматичного матеріалу для вивчення та вправи для опрацювання та закріплення граматичних тем. Методичні вказівки містять завдання у вигляді тестів на заповнення пропусків та з розгорнутою відповіддю, що дає можливість перевіряти уміння студентів і застосовувати на практиці набуті знання з англійської мови. Для самоконтролю наприкінці методичних вказівок є ключі до завдань. При підборі матеріалу використовувалась автентична література, оригінальні науково-популярні тексти, а також сучасні Iнтернет ресурси.
  • Ескіз
    Документ
    Методичні вказівки з розвитку мовленнєвих навичок у курсантів 1-2 курсів РХБЗ та ЕБ факультету ВІВТ НТУ "ХПІ" за темами: "Хімія", "Екологія", "Захист навколишнього середовища"
    (2021) Гармаш, Сергій Володимирович; Садковська, Валерія Анатоліївна; Шеїна, Лариса Олександрівна
    Метою методичних вказівок є розвиток у курсантів 1-2 курсів РХБЗ та ЕБ факультету (факультет радіаційного, хімічного, біологічного захисту та екологічної безпеки) Військового інституту танкових військ НТУ «ХПІ» мовленнєвих навичок за темами: «Хімія», «Екологія», «Захист навколишнього середовища», що сприятиме подальшому поповненню їхнього лексичного запасу загального вжитку, лексики професійного спрямування та підготовці курсантів до мовного тестування.
  • Ескіз
    Документ
    З практичного досвіду використання платформи Zoom під час дистанційного навчання іноземній мові
    (Соціально-гуманітарна науково-творча майстерня "Новий курс", 2020) Мішеніна, Наталя Іванівна; Шеїна, Лариса Олександрівна
    Стаття присвячена висвітленню практичного досвіду використання платформи Zoom під час дистанційного навчання іноземній мові. Зроблоено висновок, що використання платформи конференцій Zoom під час карантину допомагає достатньо якісно і швидко організовувати навчальний процес, здійснювати контроль над ним, а також створювати зручні умови онлайн навчання, що зменшує психологічне навантаження від поточної ситуації.
  • Ескіз
    Документ
    Проблеми, які виникають при вивченні німецької мови як другої іноземної
    (СПД "Охотнік", 2019) Мішеніна, Наталя Іванівна; Шеїна, Лариса Олександрівна
  • Ескіз
    Документ
    Переваги, які надає англійська як перша іноземна мова при вивченні німецької як другої іноземної
    (Соціально-гуманітарна науково-творча майстерня "Новий курс", 2019) Мішеніна, Наталя Іванівна; Шеїна, Лариса Олександрівна
  • Ескіз
    Документ
    Тьюторство як комплексний соціальний психолого-педагогічний феномен
    (Луганський національний університет ім. Тараса Шевченка, 2014) Шеїна, Лариса Олександрівна
    У статті розглядається актуальність явища тьюторства у процесі реформування системи освіти в сучасній Україні. Підкреслюється важливість самоосвіти та саморозвитку в інформаційному суспільстві. Подається узагальнення застосування тьюторського супроводу у різних життєвих ситуаціях. Розглядається різноманіття ролей тьютора та принципові відмінності між класичним викладачем та тьютором. Висувається і доводиться ідея про те, що тьюторство у сучасній формі більше, ніж тільки педагогічний феномен. Проводяться паралелі між тьюторським та соціальним супроводом. Визначаються соціальні та професійні групи, стосовно яких існує практика здійснення тьюторського супроводу.
  • Ескіз
    Документ
    Розвиток навичок вербальної та невербальної комунікації в процесі викладання англійської мови для спеціальних і академічних цілей
    (Соціально-гуманітарна науково-творча майстерня "Новий курс", 2019) Гращенкова, Вікторія Володимирівна; Шеїна, Лариса Олександрівна
  • Ескіз
    Документ
    Крос-культурна соціалізація на заняттях з англійської мови у вищій школі
    (Соціально-гуманітарна науково-творча майстерня "Новий курс", 2018) Шеїна, Лариса Олександрівна; Гращенкова, Вікторія Володимирівна
  • Ескіз
    Документ
    Реалізація культурної та крос-культурної соціалізіції у вищій школі сучасної України
    (Univerzita Palackého v Olomouci, 2010) Шеїна, Лариса Олександрівна
    The article is devoted to the possibilities given by higher school in cultural and cross-cultural socialisation. We proclaim that both kinds of socialisation can be realized when students study and spend their free time in a higher educational establishment. One of effective means of socialization is students self-governing