Кафедра "Іноземні мови"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/2854

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/foreign

Кафедра "Іноземні мови» була заснована у 1950 році з ініціативи доктора фізико-математичних наук А. П. Рогінського.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту міжнародної освіти Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут". Викладачі кафедри навчають іноземній мові майбутніх спеціалістів різних інженерних галузей. Понад 20 років кафедра успішно співпрацює з Мовним центром Магдебурського університету (Німеччина).

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють 7 кандидатів наук: 4 – педагогічних, 2 – філологічних, 1 – технічних наук; 4 співробітника мають звання доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 170
  • Ескіз
    Документ
    Метод аналогий как один из методов проблемного обучения
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2010) Тычина, Нина Владимировна; Беркутова, Татьяна Ивановна; Колесникова, Г. И.
  • Ескіз
    Документ
    How to listen more effectively
    (Видавництво Іванченка І. С., 2019) Tkachenko, Svitlana Viktorivna
  • Ескіз
    Документ
    Сучасний підхід до навчання аудіюванню
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2019) Ткаченко, Світлана Вікторівна
  • Ескіз
    Документ
    Розвиток навичок аудіювання в межах е-курсу Smart listening online з використанням вправ "fill in the gap"
    (Харківський національний університет будівництва та архітектури, 2019) Ткаченко, Світлана Вікторівна
  • Ескіз
    Документ
    Когнітивно-прагматичні опори перекладу мовних маркерів стратегії самопрезентації
    (Національний юридичний університет ім. Ярослава Мудрого, 2019) Бесараб, Тетяна Петрівна; Лутай, Наталія Вікторівна
  • Ескіз
    Документ
    Variety in esp lesson planning
    (Національна академія внутрішніх справ, 2017) Sadkovska, Valeriia A.
  • Ескіз
    Документ
    Linguistic representation of gender stereotypes in English advertising texts
    (Society for Cultural and Scientific Progress in Central and Eastern Europe, 2018) Samarina, V. V.; Poliakova, T. L.
    Within the framework of the communicative-discursive research line, the study of linguistic gender construction in the communi cative interaction of individuals in various types of discourse is conducted. A great number and variability of the concepts of masculinity and femininity makes it possible to manipulate them in mass communication discourses, for example, in advertising. The research of advertising discourse reveals gender stereotypes, which are used as a tool for transferring information about the object of advertising and about social reality. The analysis of advertising shows that according to the traditional ideas about the social role of men and women, the construction of images of not only advertising personalities but of the object of advertising itself takes place in modern advertising discourse despite the attempts to neutralize the gender factor.
  • Ескіз
    Документ
    Sommerschulen "Fachsprache deutsch" – ideen, erfahrungsberichte und modelle
    (Ліра – К, 2017) Bilitska, Viktoriya; Lange, Anja; Iatsenko, Nadiia
    In this article shared are the experiences that the authors gained at two summer schools on the subject of the “German technical jargon”. Provided is the explanation of what technical jargon actually is and what has to be considered when teaching jargon at educational institutions. For instance, special terminology in the field of technology does not only consist of specific terms, but also requires additional competences that should be developed at such summer schools. Presented are the reports from both of the summer schools, 2016 under the topic “Car manufacture” and 2017 under the theme “Airplane construction”. Partucularly considered are the methods and tasks which are described and should inspire the holding of further similar events at summer schools.
  • Ескіз
    Документ
    Місце і значення формування педагогічних умов професійної підготовки майбутніх інженерів-програмістів у технічному університеті
    (Society for Cultural and Scientific Progress in Central and Eastern Europe, 2013) Гончаренко, Тетяна Євгенівна
    В статті розглядається місце педагогічних умов в структурі педагогічної науки. Аналізується поняття "умова" з різних боків – загальнонаукового, філософського, психологічного та педагогічного. Особлива увага приділяється формуванню педагогічних умов, бо вони є запорукою якісної підготовки спеціалістів з ІТ технологій.
  • Ескіз
    Документ
    Effective lesson planning
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2019) Berkutova, Tetyana Ivanivna