Кафедра "Іноземні мови"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/2854

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/foreign

Кафедра "Іноземні мови» була заснована у 1950 році з ініціативи доктора фізико-математичних наук А. П. Рогінського.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту міжнародної освіти Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут". Викладачі кафедри навчають іноземній мові майбутніх спеціалістів різних інженерних галузей. Понад 20 років кафедра успішно співпрацює з Мовним центром Магдебурського університету (Німеччина).

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють 7 кандидатів наук: 4 – педагогічних, 2 – філологічних, 1 – технічних наук; 4 співробітника мають звання доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 10
  • Ескіз
    Документ
    Змішане навчання на заняттях з іноземної мови у не мовному ЗВО
    (Соціально-гуманітарна науково-творча майстерня "Новий курс", 2024) Мох, Юлія Андріївна
  • Ескіз
    Документ
    Використання інтернет технологій на заняттях ESL
    (Національний юридичний університет імені Ярослава Мудрого, 2024) Бесараб, Тетяна Петрівна; Лутай, Наталія Вікторівна
  • Ескіз
    Документ
    Застосування основних принципів коннективізму в сучасному освітньому процесі
    (European Conference, 2024) Сергіна, Світлана Володимирівна
    У статті розглянуто основні принципи коннективізму як теорії навчання та проаналізовано можливості застосування цих принципів у сучасному освітньому процесі з використанням цифрових технологій. Встановлено, що в теорії коннективізму чільне місце посідає поняття мережі, яке характеризує знання як потік інформації, що проходить через мережі людей та артефактів. Соціальні мережі є засобом комунікації, співпраці та творчого самовираження, а викладач – експериментатором, який надає студентам свободу дій і заохочує їх до ефективного використання цифрових технологій. Автор робить висновок, що, хоча коннективізм є популярним трендом у викладанні, він потребує подальшого впровадження та тестування. Звичайно, не можна заперечувати той факт, що однієї теорії коннективізму може бути недостатньо для навчання в мережах з використанням інформаційних технологій, оскільки викладач і надалі відіграватиме важливу роль у спрямуванні та контролі навчального процесу і оцінюванні знань, набутих студентами.
  • Ескіз
    Документ
    Digital technologies in teaching English to university students
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Berkutova, Tetyana Ivanivna; Vrakina, V. V.; Tanko, Ye. V.
  • Ескіз
    Документ
    До питання правового та інформаційного супроводження гуманітарного розмінування в Україні
    (Impress, 2023) Макогон, Олена Анатоліївна; Янішен, А. С.; Новік, Світлана Андріївна; Крамчанінова, І. О.
  • Ескіз
    Документ
    Технологізація традиційної освіти як вимога сьогодення
    (European Conference, 2024) Сергіна, Світлана Володимирівна
  • Ескіз
    Документ
    Методичні вказівки з англійської мови для самостійної роботи студентів 2 року навчання спеціальності "Програмне забезпечення інформаційних систем"
    (Друкарня Мадрид, 2023) Саламатіна, Анна Володимирівна; Гращенкова, Вікторія Володимирівна; Тихонова, Марина Євгеніївна; Сергіна, Світлана Володимирівна
    Методичні вказівки з англійської мови призначені для самостійного опрацювання студентами матеріалів пов’язаних з професійною діяльністю у сфері Програмного забезпечення інформаційних систем та відповідають вимогам, що висуваються програмою мовної підготовки для студентів технічних ВНЗ. Метою методичних вказівок є надання специфічних професійно-орієнтованих матеріалів для вивчення та опрацювання та закріплення граматичних та лексичних тем. Методичні вказівки містять завдання у вигляді лексичних та граматичних вправ, наприклад на заповнення пропусків та з розгорнутою відповіддю, що дає можливість перевіряти уміння студентів застосовувати на практиці набуті знання з англійської мови, а також додані аутентичні тексти та завдання до них, аудіо-та відеоматеріали, завдання на говоріння. Для самоконтролю наприкінці методичних вказівок є ключі до завдань. При підборі матеріалу використовувалась автентична література, оригінальні науково-популярні тексти, а також сучасні Iнтернет ресурси.
  • Ескіз
    Документ
    Викладання іноземної мови за професійним спрямуванням у вищому навчальному закладі в рамках європейського освітнього простору
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Тихонова, Марина Євгеніївна; Вапур, Бугра
  • Ескіз
    Документ
    Особливості викладання іноземної мови в умовах війни
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2022) Сергіна, Світлана Володимирівна
  • Ескіз
    Документ
    Особливості дистанційного навчання іноземних мов у сучасних умовах
    (2022) Гращенкова, Вікторія Володимирівна; Чудовська, Тетяна Сергіївна