Кафедра "Іноземні мови"
Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/2854
Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/foreign
Кафедра "Іноземні мови» була заснована у 1950 році з ініціативи доктора фізико-математичних наук А. П. Рогінського.
Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту міжнародної освіти Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут". Викладачі кафедри навчають іноземній мові майбутніх спеціалістів різних інженерних галузей. Понад 20 років кафедра успішно співпрацює з Мовним центром Магдебурського університету (Німеччина).
У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють 7 кандидатів наук: 4 – педагогічних, 2 – філологічних, 1 – технічних наук; 4 співробітника мають звання доцента.
Переглянути
Результати пошуку
Документ The impact of motivating and demotivating factors on students in the process of learning a foreign language(Видавничий дім "Гельветика", 2024) Sukhanova, Tetiana; Lysytska, OlenaMotivation as a factor that encourages individuals to pursue and achieve goals plays a key role in a person’s life. This article is dedicated to various aspects of motivation in the context of foreign language learning by students at various stages of the educational process. The study aims to examine the concepts, principles and factors influencing students' motivation and demotivation in the process of learning a foreign language, as well as providing practical advice for optimizing the learning process. The article highlights the theory of behavioral learning (principles of reward and reinforcement), Abraham Maslow's hierarchy of needs theory (motivation to act primarily driven by needs that need to be satisfied), attribution theory (receiving feedback regarding success), and expectancy theory (motivation dependence on success). The authors analyze the peculiarities of learning a foreign language in adulthood. The study focuses on the difficulties that arise during the learning process and ways to overcome them. Cognitive difficulties related to the functioning of the human brain and certain cognitive processes, psychological challenges, language difficulties directly related to the structure of the foreign language, as well as objective challenges, are discussed in the research. As a result of the research, key aspects of successful foreign language acquisition have been identified, including motivation, realism, systematic approach, consistency, and self-discipline. The article emphasizes that motivation can be reinforced by various factors such as personal goals, professional prospects, interest in culture, and social connections. The authors also highlight factors contributing to demotivation, such as lack of visible progress, fear of mistakes, and time constraints. Understanding these aspects allows teachers and students to work together effectively to overcome difficulties in learning and studying a foreign language.Документ Доцільність використання деяких принципів сугестопедії при навчанні англійській мові(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Мартинчук, Оксана Олексіївна; Дьомочка, Лідія ВладиславівнаДокумент Гуманітарна освіта: впровадження інновацій на основі традицій(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Сергіна, Світлана ВолодимирівнаДокумент Digital technologies in teaching English to university students(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Berkutova, Tetyana Ivanivna; Vrakina, V. V.; Tanko, Ye. V.Документ Основні напрями модернізації світової освітньої системи(Соціально-гуманітарна науково-творча майстерня "Новий курс", 2024) Сергіна, Світлана ВолодимирівнаДокумент Технологізація традиційної освіти як вимога сьогодення(European Conference, 2024) Сергіна, Світлана ВолодимирівнаДокумент Методичні вказівки та завдання до практичних занять з англійської мови(ТОВ "Друкарня Мадрид", 2021) Саламатіна, Анна Володимирівна; Мартинчук, Оксана Олексіївна; Ковтун, Олена ОлександрівнаАктуальність створення методичних рекомендацій для організації тестового контролю обумовлена тим, що удосконалені тести за вивченим матеріалом сприяють ефективній реалізації всіх функцій контролю і відповідають основним його принципам. Використання методичних рекомендацій для тестового контролю є зручним інструментом, що забезпечує швидкість та якість перевірки знань. Методичні рекомендації можна використовувати, як додаткові матеріали для занять, так і як підсумковий чи проміжний контроль рівня знань. Тести містять основні елементи матеріалів згідно програми мовної підготовки студентів технічного ВНЗ, розраховані на різні рівні підготовки студентів, а також містять додаткові матеріали з автентичних ресурсів для закріплення вивчених тем. Для самоконтролю наприкінці методичних вказівок є ключі до завдань.Документ Мовленнєві акценти як детермінант людини в суспільстві (на матеріалі французької мови)(2024) Чудовська, Тетяна Сергіївна; Гращенкова, Вікторія ВолодимирівнаДокумент Методичні вказівки з англійської мови для студентів 2 року навчання спеціальності "Видавництво та поліграфія"(ТОВ "Цифра Принт", 2023) Гончаренко, Тетяна Євгенівна ; Тихонова, Марина Євгеніївна; Гращенкова, Вікторія Володимирівна; Саламатіна, Анна ВолодимирівнаДокумент Методичні вказівки з англійської мови для самостійної роботи студентів 2 року навчання спеціальності "Кібербезпека"(ТОВ "Друкарня Мадрид", 2023) Гончаренко, Тетяна Євгенівна ; Гращенкова, Вікторія Володимирівна; Саламатіна, Анна Володимирівна; Тихонова, Марина ЄвгеніївнаМетодичні вказівки з англійської мови призначені для самостійного опрацювання студентами матеріалів пов’язаних з професійною діяльністю у сфері Кібербезпеки та відповідають вимогам, що висуваються програмою мовної підготовки для студентів технічних ВНЗ. Основна мета методичних вказівок - надання специфічних професійно-орієнтованих матеріалів для вивчення, опрацювання та закріплення граматичних та лексичних тем, що призначені для оволодіння спеціалізованою лексикою, розвитку навичок читання та професійної комунікації англійською мовою. Методичні вказівки складаються з 12 автентичних текстів та 2 відеоматеріалів, тематика яких пов’язана з новими тенденціями розвитку кібербезпеки, типами атак на інформаційні системи, розробкою, реалізацією, впровадженням та управлінням комплексними програмно-технічними системами захисту інформації на підприємствах та створенням комп'ютерних систем, що впливають на безпеку транспортних, енергетичних, медичних та інших комплексів. Робота з текстами сприятиме розвитку навичок переглядового читання, яке націлює студентів на швидкий пошук основної тематичної лінії тексту та формулювання його основної ідеї; ознайомчого виду читання, що передбачає вдосконалення вміння студента знаходити й розуміти основну інформацію тексту, вміння відокремити головне від другорядного та дослідницького читання, призначеного для вироблення вмінь і навичок отримувати повну інформацію з тексту, аналізувати викладені в ньому факти, порівнювати їх, узагальнювати і робити власні висновки. Методичні вказівки містять завдання у вигляді лексичних та граматичних вправ, що сприятимуть розширенню активного словникового запасу за фахом, формуванню навичок говоріння, розвитку монологічного мовлення, ведення дискусій на професійні теми. При підборі матеріалу використовувалась автентична література, оригінальні науково-популярні тексти, а також сучасні Iнтернет ресурси та відеоматеріали.
- «
- 1 (current)
- 2
- 3
- »