Кафедра "Іноземні мови"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/2854

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/foreign

Кафедра "Іноземні мови» була заснована у 1950 році з ініціативи доктора фізико-математичних наук А. П. Рогінського.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту міжнародної освіти Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут". Викладачі кафедри навчають іноземній мові майбутніх спеціалістів різних інженерних галузей. Понад 20 років кафедра успішно співпрацює з Мовним центром Магдебурського університету (Німеччина).

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють 7 кандидатів наук: 4 – педагогічних, 2 – філологічних, 1 – технічних наук; 4 співробітника мають звання доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 6 з 6
  • Ескіз
    Документ
    What will the cars of the future look like?
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Kotovoi, I. D.
  • Ескіз
    Документ
    The impact of artificial intelligence on modern education
    (Соціально-гуманітарна науково-творча майстерня "Новий курс", 2024) Serhina, Svitlana
    The article is devoted to the study of the influence of artificial intelligence on modern education, analyzing the prospects of the application of artificial intelligence in higher education institutions and the problems arising in this process. The author notes that the future of higher education is inextricably linked to the development of information technology and intelligent machines -the prospects of artificial intelligence open new opportunities in teaching and learning in higher education institutions. The author identified the positive aspects of introducing artificial intelligence in education and highlighted the potential risks. The article’s author concludes that higher education institutions need to rethink their functions and pedagogical models of education about artificial intelligence, as there are great opportunities for higher education institutions due to the application of artificial intelligence in the educational process.
  • Ескіз
    Документ
    Artificial intelligence tools use in teaching foreign languages in higher education institutions
    (Університет Григорія Сковороди в Переяславі, 2024) Коляда, Ірина; Косточка, Ігор
    The article is about the application of artificial intelligence (AI) tools in the educational process of higher education institutions for learning foreign languages. The conducted research includes a review of modern language learning methods, an analysis of the benefits and opportunities of using AI in the educational sphere, as well as an assessment of the impact of these technologies on students' academic performance. Based on the obtained data and their analysis, conclusions are drawn regarding the prospects for integrating artificial intelligence into the process of learning foreign languages. Additionally, the article emphasizes the growing role of AI in personalizing the learning process, allowing for the adaptation of material to the individual needs of each student. Ethical considerations of using AI in education and the potential challenges faced by teachers and students are also discussed. Special attention is given to how AI can help overcome language barriers and increase student motivation. The article concludes with a discussion on the future development of AI technologies and their potential impact on the transformation of traditional teaching methods.
  • Ескіз
    Документ
    AI tools and students' independent work organization when teaching english
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Karasiova, O. V.; Goncharenko, T. Y.; Koliada, I. V.
  • Ескіз
    Документ
    The role of artificial intelligence in shaping the future of education
    (Національний юридичний університет імені Ярослава Мудрого, 2024) Tykhonova, M. Ye.
  • Ескіз
    Документ
    Штучний інтелект – помічник чи конкурент для сучасного викладача?
    (Видавничий дім "Гельветика", 2024) Тихонова, Марина Євгеніївна; Суханова, Тетяна Євгенівна
    Дану статтю присвячено дослідженню переваг та потенційних проблем використання штучного інтелекту у навчальному процесі. Автори підтримують ідею, що саме штучний інтелект може зіграти ключову роль у просуванні освіти, і що з його допомогою можна запровадити глибокий рівень освіти індивідуальної. У статті розглянуто найважливіші внески штучного інтелекту в освіту, його здатність пристосовувати навчальний досвід до індивідуальних потреб і уподобань студентів. Відмічено, що за допомогою складних алгоритмів штучний інтелект може аналізувати величезні масиви даних, щоб створювати персоналізовані навчальні шляхи, які відповіда ють темпу, стилю навчання та здібностям кожного студента. Авторами описані нові інструменти, які постійно створюються штучним інтелектом під час викладання іноземних мов. У дослідженні підкреслюється, що штучний інтелект є потужним помічником, який можна використовувати для покращення мовлення студентів будь-якого віку та рівня володіння іноземною мовою. Це стосується насамперед таких видів мовленнєвої діяльності, як говоріння письмо та аудіювання. Штучний інтелект може допомогти студентам швидше та успішніше вивчати нерідну мову, пропонуючи індивідуальне навчання, зворотний зв’язок у реальному часі, адаптивність, доступ до ресурсів та економічну ефективність. У статті наводиться приклад вправ, згенерованих за допомогою штучного інтелекту на засвоєння лексики на тему «Електроніка». Авторами зазначено, що новітні технології навряд чи коли-небудь повністю замінять викладачів, адже саме викладачі мають особливі здібності й риси, які штучний інтелект не може відтворити на заняттях, включаючи емоційний аспект, здатність адаптуватися до різних вимог, творчість, побудову відносин, живе спілкування. У дослідженні з’ясовано, що штучний інтелект може створювати складні проблеми, які вимагають ретельного розгляду. Застосовуючи збалансований підхід, який ґрунтується на сильних сторонах штучного інтелекту та враховує його обмеження та етичні наслідки, викладачі й студенти можуть повною мірою використовувати весь потенціал цієї трансформаційної технології.