Кафедра "Іноземні мови"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/2854

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/foreign

Кафедра "Іноземні мови» була заснована у 1950 році з ініціативи доктора фізико-математичних наук А. П. Рогінського.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту міжнародної освіти Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут". Викладачі кафедри навчають іноземній мові майбутніх спеціалістів різних інженерних галузей. Понад 20 років кафедра успішно співпрацює з Мовним центром Магдебурського університету (Німеччина).

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють 7 кандидатів наук: 4 – педагогічних, 2 – філологічних, 1 – технічних наук; 4 співробітника мають звання доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 7 з 7
  • Ескіз
    Документ
    How to listen more effectively
    (Видавництво Іванченка І. С., 2019) Tkachenko, Svitlana Viktorivna
  • Ескіз
    Документ
    Підвищення якості контролю знань студентів з іноземної мови за допомогою дистанційних засобів, Placement test для оптимізації процесу
    (Видавництво "Молодий вчений", 2020) Чубукіна, Ольга Володимирівна; Танько, Євгенія Владиславівна; Вракіна, Вікторія Вікторівна
    Досліджено шляхи підвищення якості контролю знань студентів з іноземної мови за допомогою дистанційних засобів, зокрема Placement Test як початкової ланки навчального процесу. Проаналізовано місце, функції і значення Placement Test у навчанні іноземної мови і тестовому контролі його результатів. Охарактеризовано переваги і недоліки тестового контролю, вимоги до тестів та їхню структуру. Висловлено міркування про перспективність адаптації у вітчизняних ЗВО систем «вхідного» тестування Inside Out, Oxford Online Placement Test, English First, C-Test, зокрема у дистанційних формах. На матеріалі узагальнення результатів застосування Placement Test аргументовано необхідність його доповнення усною співбесідою з метою виявлення іномовної комунікативної компетенції. Вказано на доцільність узгодження структури тесту з професійною спрямованістю, освітніми програмами і рівнем мовної підготовки студентів того чи іншого ЗВО.
  • Ескіз
    Документ
    Modern technologies of studying a foreign language in a higher educational institution as a means of motivation of students’ educational activity
    (ТОВ "Планета – Прінт", 2020) Berkutova, Tetyana Ivanivna ; Vrakina, V. V.; Tanko, Ye. V.
  • Ескіз
    Документ
    The role of comprehension and expression skills in language learning
    (2020) Мох, Юлія Андріївна; Сергіна, Світлана Володимирівна
  • Ескіз
    Документ
    Lesson planing in ESP
    (NTU "KhPI", 2017) Sadkovska, V. A.
  • Ескіз
    Документ
    Review of possible methods for teaching technical disciplines by english for foreign students
    (2018) Martynchuk, Oksana; Syrota, Natalia
  • Ескіз
    Документ
    Speaking as the leading aspect in teaching english
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2013) Popovskaya, A. V.; Gordienko, V. M.; Поповська, Ганна Валеріївна; Гордієнко, Вікторія Михайлівна
    Since language is a means of communication, teaching speaking is a prior task in any methodology. This article is devoted to the research of the main methods of teaching speaking. These methods are fully described and their importance and productivity are proved.