Кафедра "Іноземні мови"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/2854

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/foreign

Кафедра "Іноземні мови» була заснована у 1950 році з ініціативи доктора фізико-математичних наук А. П. Рогінського.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту міжнародної освіти Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут". Викладачі кафедри навчають іноземній мові майбутніх спеціалістів різних інженерних галузей. Понад 20 років кафедра успішно співпрацює з Мовним центром Магдебурського університету (Німеччина).

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють 7 кандидатів наук: 4 – педагогічних, 2 – філологічних, 1 – технічних наук; 4 співробітника мають звання доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
  • Ескіз
    Документ
    Методичні вказівки до виконання самостійних завдань з читання до змістовного модуля "Пошук та обробка інформації"
    (ТОВ "Друкарня Мадрид", 2023) Сергіна, Світлана Володимирівна; Мартинчук, Оксана Олексіївна
    Методичні вказівки призначені для студентів І курсу спеціальностей «Екологія», «Технології захисту навколишнього середовища», які володіють англійською мовою на середньому рівні (Intermediate level). Методичні вказівки є доповненням до основного курсу модуля «Пошук та обробка інформації» і призначені для аудиторної та самостійної роботи студентів. Основна мета методичних вказівок – оволодіння спеціалізованою лексикою, розвиток навичок читання та професійної комунікації англійською мовою з актуальних проблем взаємовідносин людини з природою. Методичні вказівки сприятимуть формуванню мовної та комунікативної компетенції, а саме здатності до узагальнення, аналізу, сприйняття інформації, вміння аргументовано та зрозуміло будувати своє мовлення. За структурою методичні вказівки являють собою шість розділів (Sections), кожен з яких є цілісним і завершеним. Розділ починається з до текстових вправ, які допомагають прогнозувати зміст тексту і тим самим налаштовують і готують студента до сприйняття матеріалу, що підлягає вивченню. До кожного розділу включено тексти, складені на основі оригінальної амери-канської та англійської навчальної та наукової літератури, із завданнями для різних видів читання. Тексти сприятимуть розвитку навичок переглядового читання, яке націлює студентів на швидкий пошук основної тематичної лінії тексту та формулювання його основної ідеї; ознайомчого виду читання, що передбачає вдосконалення вміння студента знаходити й розуміти основну інформацію тексту, вміння відокремити головне від другорядного та дослідницького читання, призначеного для вироблення вмінь і навичок витягувати повну інформацію з тексту, аналізувати викладені в ньому факти, порівнювати їх, узагальнювати і робити власні висновки. Тексти забезпечені словником-мінімумом тематичної активної лексики. Наявність у розділі текстів, читання кожного з яких має свою певну мету, дає змогу формувати у студента різні стратегії читання. Дані вміння є важливими та необхідними у професійній діяльності майбутнього фахівця. До всіх розділів включено систему лексичних вправ, що сприятимуть розши-ренню активного словникового запасу за фахом, формуванню навичок говоріння, розвитку монологічного мовлення, ведення дискусій на професійні теми. Кінцевим етапом роботи з текстами у кожному розділі може бути усне або письмове повідомлення на задану тему з використанням нового лексичного матеріалу.
  • Ескіз
    Документ
    Методичні стратегії диференційованого навчання іноземної мови студентів нефілологічних спеціальностей
    (СГ НТМ "Новий курс", 2023) Сергіна, Світлана Володимирівна
    Стаття присвячена висвітленню проблеми навчання іноземної мови студентів немовних вишів, які мають кардинально різні рівні мовленнєвої компетентності. У статті представлено основні теоретичні засади з проблеми упровадження технології диференційованого навчання. Визначено основні етапи організації навчання та запропоновано низку методичних рекомендацій, які сприятимуть розв’язанню проблем, що виникають на кожному етапі. З’ясовано, що диференційний підхід навчанні іноземної мови дає змогу створити сприятливі умови для того, щоб кожен студент міг оволодіти навчальним матеріалом відповідно до рівня своїх навчальних можливостей. Під час дослідження виявлено, що розробка змісту навчально-методичного комплексуз навчання англійської мови студентів нефілологічних спеціальностей сприятиме розвитку основних цілей освіти, а саме практичної, розвиваючої та виховної.
  • Ескіз
    Документ
    Особливості викладання іноземної мови в умовах війни
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2022) Сергіна, Світлана Володимирівна