Кафедра "Фізичне виховання"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/1195

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/sport

Кафедра "Фізичне виховання" заснована в 1950 році з ініціативи тодішнього ректора, професора Михайла Федоровича Семка у зв’язку з реорганізацією кафедри військово-прикладної підготовки. Першим її завідувачем був Костянтин Терентійович Черниченко .

Спеціальність "Фізична культура і спорт" заснована в 1994 році. Кафедра володіє унікальною матеріальною базою для занять більш ніж з 30 видів спорту і рекреації.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту соціально-гуманітарних технологій Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

На кафедрі працюють понад 50 викладачів, тренерів, вчених, з них: 4 кандидата педагогічних наук, 2 кандидата технічних наук, 1 кандидат психологічних наук, 1– доктор філософії; 8 співробітників мають звання доцента, 1 – старшого наукового співробітника.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 9 з 9
  • Ескіз
    Документ
    Сутність здоров'язбережувальної компетентності в системі фізичного виховання технічного закладу вищої освіти
    (Національний аерокосмічний університет імені М. Є. Жуковського "Харківський авіаційний інститут", 2024) Азаренкова, Любов Леонідівна
    У дослідженні розглянуто поняття здоров’язбережувальної компетентності та її значення в системі фізичного виховання у технічному закладі вищої освіти, визначенні основні напрямки розвитку здоров’язбережувальної компетентності в Національному технічному університеті «Харківський політехнічний інститут».
  • Ескіз
    Документ
    Мотивація студентів до занять фізичним вихованням засобами скандинавської ходьби
    (2022) Азаренкова, Любов Леонідівна
    Стаття присвячена актуальній проблемі сьогодення мотивації студентів до відвідування занять з навчальної дисципліни «Фізичне виховання», бо відвідування таких занять дає можливість студентам переключатись з розумової активності на фізичну, таким чином покращити своє здоров’я та підвищити фізичну працездатність. Системa фiзичного розвитку в вищих навчальних закладах повинна сприяти формуванню особистої культури здоров’я і тіла студента, виступаючи, як основа ефективної нaвчaльно-професiйної діяльності. Фізична рухова активність на заняттях фізичного виховання дає змогу виховувати здорового майбутнього фахівця, що зможе витримувати норми праці теперішнього часу. У статті розглянуто поняття мотивація та визначені основні мотиви відвідування занять з фізичного виховання студентами НТУ «ХПІ». Серед них виявились такі мотиви: підвищення здоров’я, цікаво проведений час на заняттях, отримання заліку, підвищення рівня рухової активності, знання нових видів занять. Також у статті розглянуто структуру занять скандинавською ходьбою в НТУ «ХПІ» і визначено, що заняття складається з теоретичного і практичного блоку, до кожного блоку входять відповідні форми занять. За результатами дослідження визначено позитивний вплив занять скандинавською ходьбою на мотивацію відвідування занять фізичним вихованням в НТУ «ХПІ». Для визначення впливу занять скандинавської ходьби на відвідування занять з фізичного виховання було проведено анкетування по кількості відвідування студентами занять на тиждень до того як вони відвідали секцію скандинавської ходьби та після. Після аналізу результатів було видно, що кількість відвідувань на тиждень у більшості студентів збільшилась.
  • Ескіз
    Документ
    Вплив скандинавської ходьби на фізичний стан студентів НТУ "ХПІ"
    (Харківська державна академія фізичної культури, 2021) Азаренкова, Любов Леонідівна
    Мета: визначити вплив скандинавської ходьби на фізичний стан студентів в процесі навчально-оздоровчої діяльності. Матеріал і методи: аналіз науково-методичної літератури та положень про організацію фізичного виховання на кафедрі фізичного виховання в НТУ «ХПІ», методи математичної статистики, експрес оцінювання фізичного стану студентів за В.І. Бєловим, анкетування студентів. Обстежувана група складалася з 45 студенток НТУ «ХПІ» гуманітарних спеціальностей факультету соціально-гуманітарних технологій, які відносяться до основної медичної групи. Результати: у статті проаналізовано основні форми організації навчально- оздоровчої діяльності дисципліни «Фізичне виховання», визначено рівень фізичного стану студенток до занять скандинавською ходьбою та після. Аналізуючи результати первинних показників фізичного стану, студенткам було запропоновано заняття скандинавською ходьбою для підвищення показників фізичного стану. Заняття проходили впродовж 10 тижнів по 3 рази на тиждень, де кожний тиждень мав свою спрямованість. За результатами дослідження було надано рекомендації щодо введення скандинавської ходьби в навчальний процес дисципліни «Фізичне виховання» НТУ «ХПІ». Висновки: у ході дослідження було визначено позитивний вплив занять скандинавською ходьбою на фізичний стан студенток, про що свідчать показники повторного тестування рівня фізичного стану. Тому доцільно запропонувати вводити скандинавську ходьбу в навчальний процес дисципліни «Фізичне виховання».
  • Ескіз
    Документ
    Моделювання дистанційного курсу "скандинавська ходьба" для студентів
    (Харківський національний університет будівництва та архітектури, 2021) Борейко, Наталя Юріївна; Азаренкова, Любов Леонідівна
  • Ескіз
    Документ
    Дистанційні курси навчання як засіб самовдосконалення студентів
    (2020) Азаренкова, Любов Леонідівна
  • Ескіз
    Документ
    Методичні вказівки до проходження педагогічної практики
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2019) Юшко, Олексій Володимирович; Борейко, Наталя Юріївна; Азаренкова, Любов Леонідівна; Зінченко, Ліна Володимирівна
  • Ескіз
    Документ
    Потенціал фізичного виховання щодо формування компетенцій у студентів технічних вузів
    (Національний педагогічний університет ім. М. П. Драгоманова, 2019) Борейко, Наталя Юріївна; Азаренкова, Любов Леонідівна
    Встановлено, що у сучасний період фізична культура має великий потенціал для формування різних компетенцій. Під час цих занять з фізичного виховання студенти повинні отримувати:1) знання про фізичну культуру та фізичну підготовку: 2) навички збереження здоров’я, підвищення працездатності: 3) ціннісні орієнтації на самовдосконалення: 4) морально-вольові та лідерські якості; 5) досвід фізкультурної і спортивної діяльності, спілкування; 6) прийоми самореалізації. Для формування ключових компетенції (загальнокультурної, навчально-пізнавальної, комунікативної, соціальної, особистісної, здоров’язберігаючої, лідерської) необхідно проводити лекції, бесіди, практичні та методичні заняття, а також допомагати в організації самостійних занять. Для успішного впровадження компетентнісного підходу в НТУ «ХПІ»: необхідно дотримуватись певних етапів їх формування, а саме: 1) мотиваційного; 2) етичного; 3) когнітивного; 4) поведінкового; 5) соціального.
  • Ескіз
    Документ
    Духовність майбутнього фахівця як виклик сучасного українського суспільства
    (Харківський національний університет будівництва та архітектури, 2019) Борейко, Наталя Юріївна; Азаренкова, Любов Леонідівна
  • Ескіз
    Документ
    Ставлення до здорового способу життя студентів НТУ "ХПІ" відділення спеціальної медичної групи
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2018) Азаренкова, Любов Леонідівна