Кафедра "Фізичне виховання"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/1195

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/sport

Кафедра "Фізичне виховання" заснована в 1950 році з ініціативи тодішнього ректора, професора Михайла Федоровича Семка у зв’язку з реорганізацією кафедри військово-прикладної підготовки. Першим її завідувачем був Костянтин Терентійович Черниченко .

Спеціальність "Фізична культура і спорт" заснована в 1994 році. Кафедра володіє унікальною матеріальною базою для занять більш ніж з 30 видів спорту і рекреації.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту соціально-гуманітарних технологій Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

На кафедрі працюють понад 50 викладачів, тренерів, вчених, з них: 4 кандидата педагогічних наук, 2 кандидата технічних наук, 1 кандидат психологічних наук, 1– доктор філософії; 8 співробітників мають звання доцента, 1 – старшого наукового співробітника.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Документ
    Формування лідерських якостей у майбутніх фахівців спеціальності "Фізична культура і спорт"
    (Донбаська державна машинобудівна академія, 2017) Борейко, Наталя Юріївна; Азаренкова, Любов Леонідівна
    У статті розглянуто проблему формування лідерських якостей у майбутніх фахівців спеціальності "Фізична культура і спорт" НТУ "ХПІ" засобами використання активних методів навчання. Проаналізовано рівень лідерських якостей у студентів спеціальності "Фізична культура і спорт" НТУ "ХПІ". Визначені можливості покращення рівня лідерських якостей студентів спеціальності "Фізична культура і спорт" з використанням активних методів навчання у ході навчальної дисципліни.
  • Ескіз
    Документ
    Формування духовно-моральних цінностей студентів на заняттях фізичного виховання
    (НТУ "ХПІ", 2017) Юшко, Олексій Володимирович; Борейко, Наталя Юріївна; Азаренкова, Любов Леонідівна
    У статті висвітлюється проблеми духовності особистості, визначаються її теоретичні засади, аналізуються ключові поняття «духовно-моральні цінності», «педагогічні умови», визначено позитивний вплив занять фізичною культурою та спортом на формування особистості, презентуються результати експериментальної роботи щодо розробки педагогічних умов формування у студентів духовно-моральних цінностей на заняттях фізичним вихованням, визначені рівні та критерії сформованості духовно-моральних цінностей.