Кафедра "Фізичне виховання"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/1195

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/sport

Кафедра "Фізичне виховання" заснована в 1950 році з ініціативи тодішнього ректора, професора Михайла Федоровича Семка у зв’язку з реорганізацією кафедри військово-прикладної підготовки. Першим її завідувачем був Костянтин Терентійович Черниченко .

Спеціальність "Фізична культура і спорт" заснована в 1994 році. Кафедра володіє унікальною матеріальною базою для занять більш ніж з 30 видів спорту і рекреації.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту соціально-гуманітарних технологій Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

На кафедрі працюють понад 50 викладачів, тренерів, вчених, з них: 4 кандидата педагогічних наук, 2 кандидата технічних наук, 1 кандидат психологічних наук, 1– доктор філософії; 8 співробітників мають звання доцента, 1 – старшого наукового співробітника.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
  • Ескіз
    Документ
    Вплив скандинавської ходьби на фізичний стан студентів НТУ "ХПІ"
    (Харківська державна академія фізичної культури, 2021) Азаренкова, Любов Леонідівна
    Мета: визначити вплив скандинавської ходьби на фізичний стан студентів в процесі навчально-оздоровчої діяльності. Матеріал і методи: аналіз науково-методичної літератури та положень про організацію фізичного виховання на кафедрі фізичного виховання в НТУ «ХПІ», методи математичної статистики, експрес оцінювання фізичного стану студентів за В.І. Бєловим, анкетування студентів. Обстежувана група складалася з 45 студенток НТУ «ХПІ» гуманітарних спеціальностей факультету соціально-гуманітарних технологій, які відносяться до основної медичної групи. Результати: у статті проаналізовано основні форми організації навчально- оздоровчої діяльності дисципліни «Фізичне виховання», визначено рівень фізичного стану студенток до занять скандинавською ходьбою та після. Аналізуючи результати первинних показників фізичного стану, студенткам було запропоновано заняття скандинавською ходьбою для підвищення показників фізичного стану. Заняття проходили впродовж 10 тижнів по 3 рази на тиждень, де кожний тиждень мав свою спрямованість. За результатами дослідження було надано рекомендації щодо введення скандинавської ходьби в навчальний процес дисципліни «Фізичне виховання» НТУ «ХПІ». Висновки: у ході дослідження було визначено позитивний вплив занять скандинавською ходьбою на фізичний стан студенток, про що свідчать показники повторного тестування рівня фізичного стану. Тому доцільно запропонувати вводити скандинавську ходьбу в навчальний процес дисципліни «Фізичне виховання».
  • Ескіз
    Документ
    Потенціал фізичного виховання щодо формування компетенцій у студентів технічних вузів
    (Національний педагогічний університет ім. М. П. Драгоманова, 2019) Борейко, Наталя Юріївна; Азаренкова, Любов Леонідівна
    Встановлено, що у сучасний період фізична культура має великий потенціал для формування різних компетенцій. Під час цих занять з фізичного виховання студенти повинні отримувати:1) знання про фізичну культуру та фізичну підготовку: 2) навички збереження здоров’я, підвищення працездатності: 3) ціннісні орієнтації на самовдосконалення: 4) морально-вольові та лідерські якості; 5) досвід фізкультурної і спортивної діяльності, спілкування; 6) прийоми самореалізації. Для формування ключових компетенції (загальнокультурної, навчально-пізнавальної, комунікативної, соціальної, особистісної, здоров’язберігаючої, лідерської) необхідно проводити лекції, бесіди, практичні та методичні заняття, а також допомагати в організації самостійних занять. Для успішного впровадження компетентнісного підходу в НТУ «ХПІ»: необхідно дотримуватись певних етапів їх формування, а саме: 1) мотиваційного; 2) етичного; 3) когнітивного; 4) поведінкового; 5) соціального.
  • Ескіз
    Документ
    Формування духовно-моральних цінностей студентів на заняттях фізичного виховання
    (НТУ "ХПІ", 2017) Юшко, Олексій Володимирович; Борейко, Наталя Юріївна; Азаренкова, Любов Леонідівна
    У статті висвітлюється проблеми духовності особистості, визначаються її теоретичні засади, аналізуються ключові поняття «духовно-моральні цінності», «педагогічні умови», визначено позитивний вплив занять фізичною культурою та спортом на формування особистості, презентуються результати експериментальної роботи щодо розробки педагогічних умов формування у студентів духовно-моральних цінностей на заняттях фізичним вихованням, визначені рівні та критерії сформованості духовно-моральних цінностей.