Кафедра "Фізичне виховання"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/1195

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/sport

Кафедра "Фізичне виховання" заснована в 1950 році з ініціативи тодішнього ректора, професора Михайла Федоровича Семка у зв’язку з реорганізацією кафедри військово-прикладної підготовки. Першим її завідувачем був Костянтин Терентійович Черниченко .

Спеціальність "Фізична культура і спорт" заснована в 1994 році. Кафедра володіє унікальною матеріальною базою для занять більш ніж з 30 видів спорту і рекреації.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту соціально-гуманітарних технологій Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

На кафедрі працюють понад 50 викладачів, тренерів, вчених, з них: 4 кандидата педагогічних наук, 2 кандидата технічних наук, 1 кандидат психологічних наук, 1– доктор філософії; 8 співробітників мають звання доцента, 1 – старшого наукового співробітника.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Документ
    Види здоров'язбережувального дозвілля студентів технічних закладів вищої освіти
    (Хмельницький національний університет, 2024) Азаренкова, Любов Леонідівна
    Стаття присвячена визначенню основних видів здоров’язбережувального дозвілля студентів технічних ЗВО. Проаналізовано поняття дозвілля та здоров’язбережувального дозвілля. Визначено, що діяльність студентів у вільний від навчання та роботи час повинна сприяти збереженню фізичного та психічного здоров'я, бути різноманітною та підходити по особистісним якостям. Мета статті - визначити основні види здоров’язбережувального дозвілля студентів технічних спеціальностей НТУ «ХПІ». У дослідженні використовувались наступні методи дослідження: аналіз літературних джерел; анкетування, метод математичної статистики. Результати: у дослідженні студентам технічної спеціальності було запропоновано визначити чи приділяють вони увагу здоров’язбережувальному дозвіллю та яким основним видам вони віддають перевагу. Найбільша кількість студентів відповіли, що це відвідування фітнес клубів, трішки менше що відвідують басейн, інші види здоров’язбережувального дозвілля були у відсотковому відношенню менші, але були і ті види, які студенти не обирали як свій вид здоров’язбережувального дозвілля, це скандинавська хода, прогулянки на лижах та роликові прогулянки. Висновки: Виходячи з результатів анкетування були визначені основні види здоров’язбережувального дозвілля студентів технічних спеціальностей до яких потрапили: спортивні ігри з друзями чи одногрупниками; піші прогулянки парковими та лісовими зонами; відвідування фітнес клубів; психологічний відпочинок (релаксація, медитація); відвідування басейну; застосування фізичних засобів відновлення (масаж, сауна); велосипедні прогулянки; туристичні фітнес-походи; бігові пробіжки.
  • Ескіз
    Документ
    Дослідницька компетентність студентів спеціальності фізична культура і спорт
    (НТУ "ХПІ", 2017) Борейко, Наталя Юріївна; Азаренкова, Любов Леонідівна
    У статті досліджуються основи формування дослідницької компетентності, визначався рівень сформованості дослідницької компетентності у студентів спеціальності «Фізична культура і спорт». Дослідницька компетентність студентів визначалась за трьома компонентами ціннісно-мотиваційного, когнітивного й операційного. Для покращення рівня дослідницької компетентності розроблено технологію її формування у студентів спеціальності «Фізична культура і спорт». Технологія включає три етапи: мотиваційний, когнітивно-орієнтований, діяльнісно-процесуальний.