Кафедра "Фізичне виховання"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/1195

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/sport

Кафедра "Фізичне виховання" заснована в 1950 році з ініціативи тодішнього ректора, професора Михайла Федоровича Семка у зв’язку з реорганізацією кафедри військово-прикладної підготовки. Першим її завідувачем був Костянтин Терентійович Черниченко .

Спеціальність "Фізична культура і спорт" заснована в 1994 році. Кафедра володіє унікальною матеріальною базою для занять більш ніж з 30 видів спорту і рекреації.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту соціально-гуманітарних технологій Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

На кафедрі працюють понад 50 викладачів, тренерів, вчених, з них: 4 кандидата педагогічних наук, 2 кандидата технічних наук, 1 кандидат психологічних наук, 1– доктор філософії; 8 співробітників мають звання доцента, 1 – старшого наукового співробітника.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 6 з 6
  • Ескіз
    Документ
    Робоча програма з навчальної дисципліни "Фізичне виховання. Спеціалізація з виду спорту "Баскетбол"
    (2023) Арабаджи, Тимур Дмитрович; Храпов, С. Б.; Донець, Юрій Георгійович
    Мета навчальної дисципліни «Фізичне виховання. Спеціалізація з виду спорту «Баскетбол» передбачає: виховання у студентів потреби оволодівати знаннями, уміннями й навичками засобами з видів рухової активності; формування вміння застосовувати набуті цінності в життєдіяльності майбутніх фахівців; збереження і зміцнення здоров’я; послідовне формування фізичної культури особистості фахівця.
  • Ескіз
    Документ
    Профілактика спортивного травматизму в системі тренування спортсменів-баскетболістів у групах спортивного вдосконалення
    (Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут», 2023) Арабаджи, Тимур Дмитрович; Арабаджи, Анна Юріївна; Жиров, Б. Д.
    В роботі розглянута проблема травматизму у спорті, яка є актуальною з моменту його виникнення та намагання великої кількості спеціалістів ефективніше усувати травмування спортсменів у спортивній діяльності. У досліджені здійснено аналіз літературних джерел, який допоміг виявити причини та фактори спортивного травматизму, при цьому виникла необхідність розробки оптимальної системи підготовки спортсменів, яка включала б в себе профілактику спортивного травматизму. За допомогою власного досвіду авторів статті та досвіду інших спеціалістів, була розроблена та експериментально впроваджена система спортивної підготовки спортсменів-баскетболістів, в якій було доцільно зроблено вагомий акцент на виконання загально-розвиваючих вправ, елементів гімнастики та загально-фізичну підготовку в цілому для зміцнення опорно-рухливого апарату та на завдання, що сприяли підвищенню фокусування уваги під час тренувань з метою профілактики травматизму і розвитку фізичних якостей спортсменів.
  • Ескіз
    Документ
    Професійне самовизначення спортсменів після закінчення спортивної кар'єри як педагогічна проблема
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2015) Арабаджи, Тимур Дмитрович
  • Ескіз
    Документ
    Лідерські якості спортсменів як складова їх готовності до професійного самовизначення після завершення спортивної кар'єри
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2019) Тіняков, Артем Олександрович; Арабаджи, Тимур Дмитрович
    Розглянуто проблему лідерства у спорті та питання розвитку лідерських якостей і рис особистості, які мають позитивно реалізовуватися у подальшій професійній кар‟єрі людини по завершенню спортивної кар'єри. Визначено, що одним з пріоритетних завдань виховної роботи зі спортсменами є формування і розвиток у них лідерських якостей. У зв'язку з цим особливу важливість набуває необхідність здійснення відповідної діагностики лідерського потенціалу спортсменів і його своєчасне виявлення. В результаті діагностування особистісних якостей студентів-спортсменів виявлено лідерські якості, які студенти-спортсмени високо оцінюють та водночас визначають властивими для себе, а також лідерські якості, що студенти-спортсмени вважають найменш розвиненими у себе, але значущими і важливими у подальшій професійній кар‟єрі.
  • Ескіз
    Документ
    Кар’єра і професійне самовизначення спортсмена
    (НТУ "ХПІ", 2012) Арабаджи, Тимур Дмитрович
  • Ескіз
    Документ
    Педагогічні технології формування професійного самовизначення спортсмена
    (НТУ "ХПІ", 2012) Арабаджи, Тимур Дмитрович