Кафедра "Фізичне виховання"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/1195

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/sport

Кафедра "Фізичне виховання" заснована в 1950 році з ініціативи тодішнього ректора, професора Михайла Федоровича Семка у зв’язку з реорганізацією кафедри військово-прикладної підготовки. Першим її завідувачем був Костянтин Терентійович Черниченко .

Спеціальність "Фізична культура і спорт" заснована в 1994 році. Кафедра володіє унікальною матеріальною базою для занять більш ніж з 30 видів спорту і рекреації.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту соціально-гуманітарних технологій Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

На кафедрі працюють понад 50 викладачів, тренерів, вчених, з них: 4 кандидата педагогічних наук, 2 кандидата технічних наук, 1 кандидат психологічних наук, 1– доктор філософії; 8 співробітників мають звання доцента, 1 – старшого наукового співробітника.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 4 з 4
  • Ескіз
    Документ
    Методичні вказівки до виконання курсової роботи з навчальної дисципліни "Загальна теорія підготовки спортсменів"
    (2023) Блещунова, Катерина Миколаївна
    В методичних вказівках сформульовано мету і завдання написання курсової роботи з дисципліни «Загальна теорія підготовки спортсменів» для студентів спеціальності 017 «Фізична культура і спорт». Наведено структуру та зміст роботи, вимоги щодо підготовки та викладу матеріалу, включаючи питання підготовки програми дослідження, збору вихідного матеріалу та його структуризації, методики написання окремих розділів роботи, порядок оцінювання. Матеріали підібрано на основі аналізу навчальних посібників за методикою наукових досліджень, низки сучасних наукових та методичних джерел інформації.
  • Ескіз
    Документ
    Методичні вказівки до виконання курсової роботи з навчальної дисципліни "Теорія і методика фізичного виховання"
    (2023) Блещунова, Катерина Миколаївна
    В методичних вказівках викладено орієнтовну тематику курсових робіт з дисципліни «Теорія і методика фізичного виховання» для студентів спеціальності 017 «Фізична культура і спорт» та рекомендації щодо їх написання. Наведено детальний опис та пояснення щодо змісту структурних частин курсової роботи, основних вимог до оформлення окремих її компонентів. Матеріали підібрано на основі аналізу навчальних посібників за методикою наукових досліджень, низки сучасних наукових та методичних джерел інформації.
  • Ескіз
    Документ
    Методичні рекомендації до практичної роботи "Визначення добової енерговитрати людини"
    (2021) Глядя, Сергій Олександрович; Блещунова, Катерина Миколаївна; Борейко, Наталя Юріївна; Юшко, Олексій Володимирович
    Методичні рекомендації підготовлено для студентів денної форми навчання усіх спеціальностей НТУ "ХПІ" (основна медична група, спеціальна медична група). Запропоновано студентам визначити власні добові енерговитрати, встановити потребу у основних харчових речовинах. За матеріалами практичної роботи студенти отримають теоретичні знання з витрат енергії і оволодіють методикою її розрахунку за допомогою хронометражно-табличного методу. Надано зразок структури практичної роботи.
  • Ескіз
    Документ
    Методичні рекомендації до практичної роботи "Карта індивідуального латерального профілю"
    (2021) Глядя, Сергій Олександрович; Блещунова, Катерина Миколаївна; Борейко, Наталя Юріївна; Юшко, Олексій Володимирович
    Методичні рекомендації підготовлено для студентів денної форми навчання усіх спеціальностей НТУ "ХПІ" (основна медична група, спеціальна медична група). Запропоновано студентам визначити свій індивідуальний латеральний профіль (профіль латеральної організації) - індивідуальне поєднання функціональної асиметрії півкуль, моторної і сенсорної асиметрії. Кількість сполучень всіх ознак асиметрії показує різноманіття латеральних профілів – це індивідуальність і неповторність нервових зв'язків людини. Дані обставини впливають на стиль навчання, розвиток творчих здібностей, спортивних здібностей тощо. Надано зразок структури практичної роботи.