Кафедра "Фізичне виховання"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/1195

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/sport

Кафедра "Фізичне виховання" заснована в 1950 році з ініціативи тодішнього ректора, професора Михайла Федоровича Семка у зв’язку з реорганізацією кафедри військово-прикладної підготовки. Першим її завідувачем був Костянтин Терентійович Черниченко .

Спеціальність "Фізична культура і спорт" заснована в 1994 році. Кафедра володіє унікальною матеріальною базою для занять більш ніж з 30 видів спорту і рекреації.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту соціально-гуманітарних технологій Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

На кафедрі працюють понад 50 викладачів, тренерів, вчених, з них: 4 кандидата педагогічних наук, 2 кандидата технічних наук, 1 кандидат психологічних наук, 1– доктор філософії; 8 співробітників мають звання доцента, 1 – старшого наукового співробітника.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Документ
    Практикум з аеробіки
    (2023) Войда (Алпатова), Алла Анатоліївна; Дегтярьова, Ірина Вікторівна; Гасан, Юлія Миколаївна
    Методичні вказівки підготовлено для студентів денної форми навчання усіх спеціальностей НТУ «ХПІ» (основна медична група). Метою практикуму є надання студентам теоретичних знань основ аеробіки для написання самостійної практичної роботи. Завданням роботи є складання комбінацій з аеробіки. Студентам запропоновано літературний огляд з теми, надано зразок структури роботи. Встановлено критерії оцінки виконання практичної роботи.
  • Ескіз
    Документ
    Використання психофізичного тренування на заняттях з фізичного виховання студентів спеціальної медичної групи
    (2021) Дегтярьова, Ірина Вікторівна; Гасан, Юлія Миколаївна; Войда (Алпатова), Алла Анатоліївна
    Використанню психофізичного тренування на заняттях з фізичного виховання студентів спеціальної медичної групи в науково-методичній літературі практично не приділяється уваги. У той же час, значення цього методу впливу на організм для підвищення ефективності навчального процесу досить високо.