Кафедра "Фізичне виховання"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/1195

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/sport

Кафедра "Фізичне виховання" заснована в 1950 році з ініціативи тодішнього ректора, професора Михайла Федоровича Семка у зв’язку з реорганізацією кафедри військово-прикладної підготовки. Першим її завідувачем був Костянтин Терентійович Черниченко .

Спеціальність "Фізична культура і спорт" заснована в 1994 році. Кафедра володіє унікальною матеріальною базою для занять більш ніж з 30 видів спорту і рекреації.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту соціально-гуманітарних технологій Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

На кафедрі працюють понад 50 викладачів, тренерів, вчених, з них: 4 кандидата педагогічних наук, 2 кандидата технічних наук, 1 кандидат психологічних наук, 1– доктор філософії; 8 співробітників мають звання доцента, 1 – старшого наукового співробітника.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
  • Ескіз
    Документ
    Основні види відповідальності фахівця з фізичної культури і спорту в умовах сучасного суспільства
    (Scientific Publishing Center "Sci-conf.com.ua", 2020) Зінченко, Ліна Володимирівна
    Проаналізовані витоки відповідальності, основні види відповідальності, розкриті поняття основних видів відповідальності. Доведено, що формування і розвиток відповідальності вкрай важливий процес на різних етапах становлення особистості в сім’ї, системі освіти та професійній діяльності.
  • Ескіз
    Документ
    Фізичне виховання як гуманітарна дисципліна в технічному ВНЗ
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2018) Зінченко, Ліна Володимирівна
  • Ескіз
    Документ
    Складові розвитку професійної відповідальності у майбутніх фахівців фізичної культури і спорту
    (Чернігівський національний педагогічний університет ім. Т. Г. Шевченка, 2017) Зінченко, Ліна Володимирівна
    У статті розглянуто проблему, та поняття професійної відповідальності і складові, щодо її розвитку, та критерії оцінювання показників формування професійної відповідальності майбутнього фахівця в сфері фізичної культури і спорту. Також розглянуто особливості діяльності спортивного педагога, та якими рисами повинен бути наділений спортивний педагог. Важливо те, що були проаналізовані загальні підходи для розвитку професійної відповідальності у майбутнього фахівця в сфері фізичної культури і спорту.