Кафедра "Фізичне виховання"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/1195

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/sport

Кафедра "Фізичне виховання" заснована в 1950 році з ініціативи тодішнього ректора, професора Михайла Федоровича Семка у зв’язку з реорганізацією кафедри військово-прикладної підготовки. Першим її завідувачем був Костянтин Терентійович Черниченко .

Спеціальність "Фізична культура і спорт" заснована в 1994 році. Кафедра володіє унікальною матеріальною базою для занять більш ніж з 30 видів спорту і рекреації.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту соціально-гуманітарних технологій Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

На кафедрі працюють понад 50 викладачів, тренерів, вчених, з них: 4 кандидата педагогічних наук, 2 кандидата технічних наук, 1 кандидат психологічних наук, 1– доктор філософії; 8 співробітників мають звання доцента, 1 – старшого наукового співробітника.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 8 з 8
  • Ескіз
    Документ
    Методичні вказівки до виконання практичної роботи "Оцінка рівня підготовленості гравця в теніс на основі розрахунків показників результативності дій у тактичних ситуаціях"
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Донець, Юрій Георгійович; Євтифієва, Ірина Ігорівна; Євтифієв, Андрій Сергійович; Колісниченко, Андрій Олександрович
    В методичних вказівках надані теоретичні основи системи тактичної підготовки гравців в теніс, вказаний порядок виконання практичної роботи з роз’ясненнями для кожного з етапів, представлені вимоги до оформлення звіту та критерії оцінки результатів проведеного дослідження. Матеріали для практичної роботи систематизовані та базуються на аналізі спеціалізованих навчальних посібників, сучасних наукових і методичних джерелах інформації.
  • Ескіз
    Документ
    Робоча програма з навчальної дисципліни "Фізичне виховання. Спеціалізація з виду спорту "Настільний теніс"
    (2023) Колісниченко, Андрій Олександрович; Донець, Юрій Георгійович
    Мета навчальної дисципліни «Фізичне виховання. Спеціалізація з виду спорту «Настільний теніс» передбачає: виховання у студентів потреби оволодівати знаннями, уміннями й навичками засобами з видів рухової активності; формування вміння застосовувати набуті цінності в життєдіяльності майбутніх фахівців; збереження і зміцнення здоров’я; послідовне формування фізичної культури особистості фахівця.
  • Ескіз
    Документ
    Організація та проведення щорічного оцінювання фізичної підготовленості студентів НТУ "ХПІ"
    (2020) Глядя, Сергій Олександрович; Любієв, Альберт Гнатович; Юшко, Олексій Володимирович; Колісниченко, Андрій Олександрович
    У методичних вказівках розглянуто підхід щодо організації та проведенню щорічного оцінювання фізичної підготовленості студентів НТУ "ХПІ" (основна медична група). Методичні вказівки входять до комплексу навчально-методичного забезпечення дисципліни "Фізичне виховання". Розроблені для викладачів кафедри фізичного виховання НТУ "ХПІ". Можуть використовуватись фахівцями у галузі фізичної культури і спорту.
  • Ескіз
    Документ
    Контроль спеціальної підготовленості студентів з видів спорту
    (2020) Глядя, Сергій Олександрович; Любієв, Альберт Гнатович; Юшко, Олексій Володимирович; Колісниченко, Андрій Олександрович
    У методичних вказівках розглянуто підхід щодо проведення контролю спеціальної підготовленості студентів (основна медична група) з видів спорту, які розвинуті на кафедрі фізичного виховання в НТУ "ХПІ". У методичних вказівках обґрунтовано роль та місце контролю спеціальної підготовленості студентів у навчальному процесі з фізичного виховання. Методичні вказівки розроблені для викладачів кафедри фізичного виховання НТУ "ХПІ". Можуть використовуватись фахівцями у галузі фізичної культури і спорту.
  • Ескіз
    Документ
    Методичні вказівки "Розподіл студентів у навчальні секції кафедри "Фізичного виховання"
    (2018) Глядя, Сергій Олександрович; Колісниченко, Андрій Олександрович
    У методичних вказівках запропоновано підходи щодо розподілу студентів у навчальні секції кафедри фізичного виховання та комплектування у відповідні навчальні групи. Обґрунтовується роль головних чинників індивідуального підходу до студентів у виборі спеціалізації з виду спорту. Дається загальна характеристика спеціалізацій з видів спорту, розвинених на кафедрі фізичного виховання. Методичні вказівки розроблені для викладачів кафедри, заступників директорів інститутів з фізичного виховання та спорту, заступників деканів факультетів з фізичного виховання та спорту, викладачів-стажерів для придбання досвіду роботи.
  • Ескіз
    Документ
    Підходи щодо визначення фізичної підготовленості студентів, які займаються силовими єдиноборствами
    (ФОП Бровін О. В., 2018) Глядя, Сергій Олександрович; Колісниченко, Андрій Олександрович
  • Ескіз
    Документ
    Оптимізація видів навчальної діяльності з фізичного виховання студентів
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2019) Глядя, Сергій Олександрович; Любієв, Альберт Гнатович; Юшко, Олексій Володимирович; Колісниченко, Андрій Олександрович
    Розглянуто актуальне питання щодо фізичного виховання студентської молоді України, обґрунтовано головні педагогічні завдання. Проведено чинний аналіз становища з фізичного виховання студентів у закладах вищої освіти (ЗВО), вивчена вітчизняна наукова література, дослідження науковців та фахівців. Визначена мета дослідження та послідовно розглянуто аспекти покращення навчально-виховного процесу з фізичного виховання у контексті сучасного етапу реформування освіти в Україні. Вивчено існуючи методи навчання, їх зміст, тобто систему різних видів навчальної діяльності, мету їх застосування та взаємодію з засобами навчання. Запропоновано затребувані прийоми щодо оптимізації видів навчальної діяльності з фізичного виховання на основі акмеологічного підходу провідним напрямом – мотивація до відвідування і успішності навчальних занять з фізичного виховання, досягнення студентами успіху у спортивній діяльності, отримання задоволення від результатів витраченого працею часу, покращенню фізичного стану, поліпшенню показників здоров’я. Наведено приклад організації навчального процесу з фізичного виховання в НТУ «ХПІ» з застосуванням багаторічного педагогічного досвіду, тренерської майстерності викладачів кафедри фізичного виховання. Перелічені спеціалізації з видів спор ту, які розвинені на кафедрі. Дана характеристика основних видів навчальної діяльності з фізичного виховання: лекції, практичні заняття, контрольні випробування фізичної підготовленості, контрольні випробування зі спеціалізацій з виду спорту, комплексні змагання зі спеціалізацій з видів спорту, спортивно-масові заходи та інше. Детально розкрито зміст основних видів навчальної діяльності з фізичного виховання та запропоновано щонайліпші варіанти рішення завдань з можливих умов, надані практичні рекомендації щодо їх впровадження в навчальний процес. Сформульовано тлумачення одного з прийомів «оптимізації». На основі проведеного дослідження зроблені провідні висновки, які розкривають умови впровадження прийомів щодо оптимізації видів навчальної діяльності з фізичного виховання студентів. Доцільність і необхідність проведеної роботи в цьому напрямі є безперечною для оптимальної, адекватної і раціональної побудови змісту навчального навантаження з фізичного виховання та його інспектування.
  • Ескіз
    Документ
    Контроль спеціальної підготовленості студентів з видів спорту
    (Мадрид, 2019) Глядя, Сергій Олександрович; Колісниченко, Андрій Олександрович
    Фізичне виховання студентської молоді на сучасному етапі потребує впровадженню нових інноваційних технологій у навчально-виховний процес, створенню відповідних умов проведення навчальних занять, перегляду змісту навчального матеріалу, форм контролю фізичного стану тощо. Однією з форм контролю фізичного стану студентів є контроль спеціальної підготовленості з видів спорту.