Кафедра "Фізичне виховання"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/1195

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/sport

Кафедра "Фізичне виховання" заснована в 1950 році з ініціативи тодішнього ректора, професора Михайла Федоровича Семка у зв’язку з реорганізацією кафедри військово-прикладної підготовки. Першим її завідувачем був Костянтин Терентійович Черниченко .

Спеціальність "Фізична культура і спорт" заснована в 1994 році. Кафедра володіє унікальною матеріальною базою для занять більш ніж з 30 видів спорту і рекреації.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту соціально-гуманітарних технологій Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

На кафедрі працюють понад 50 викладачів, тренерів, вчених, з них: 4 кандидата педагогічних наук, 2 кандидата технічних наук, 1 кандидат психологічних наук, 1– доктор філософії; 8 співробітників мають звання доцента, 1 – старшого наукового співробітника.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Документ
    Використання спеціальних бігових і стрибкових вправ для розвитку рухових якостей і функціонального стану крайніх і центральних захисників 13-14 років у футболі
    (2020) Крайник, Я. Б.; Мулик, В. В.; Коваль, С. С.; Федорина, Тетяна Євгеніївна
    Сучасний рівень розвитку спорту, ставить високі вимоги до фізичної підготовки футболістів, однією зі сторін якої є розвиток рухових якостей і функціонального стану юних футболістів. Мета дослідження – визначити вплив використання спеціальних рухових вправ протягом підготовчого періоду на розвиток фізичних якостей та підвищення морфо-функціональних показників крайніх і центральних захисників 13-14 років. Матеріали дослідження: роботу виконано на базі футбольного клубу «Арсенал» (м. Харків). Усього в дослідженнях узяло участь 16 крайніх і центральних захисників 13–14 років. Методологічну й науково-теоретичну основу склали матеріалістичні теорії діалектики системного підходу, а також теорії та методики спортивного тренування. У своїх дослідженнях ми спиралися на теоретичні положення фізіології спорту при застосуванні фізичних вправ – основи керування тренувальним процесом юних футболістів. Методи дослідження: для розв’язання поставленої проблеми здійснено вивчення науково-методичної літератури з досліджуваної проблеми; дано оцінку показників фізичної підготовленості та функціонального стану юних футболістів; проведено педагогічний експеримент; виконано статистичну обробку даних, експериментальної роботи. Результати дослідження: визначено вплив спеціальних комплексів бігових і стрибкових вправ відповідно до ігрового амплуа на рівень розвитку рухових якостей та морфо-функціональних показників крайніх і центральних захисників 13-14 років. Висновки: встановлено вплив спеціальних бігових і стрибкових вправ, що використовувалися протягом підготовчого періоду юних футболістів 13-14 років різного ігрового амплуа (крайні і центральні захисники) на підвищення рухових якостей і морфо-функціональних показників.
  • Ескіз
    Документ
    Аналіз виконання техніко-тактичних дій юних футболістів 13-14 років різних ігрових амплуа під час гри
    (Національний педагогічний університет ім. М. П. Драгоманова, 2019) Крайник, Я. Б.; Мулик, В. В.; Коваль, С. С.; Федорина, Тетяна Євгеніївна
    Проведені дослідження свідчать про різні кількісні показники техніко-тактичних дій гравців різного ігрового амплуа. Так, для воротарів найбільший відсоток техніко-тактичних дій приходиться на довгі (29,8%), короткі (27,2%) та середні передачі (21,5%). Крайнім та центральним захисникам притаманне в більшій мірі виконання коротких (29,3; 28,4%), середніх (26,2; 30,8%) та довгих передач (12,6 і 17,0%) при відносно незначній кількості ведення м’яча (8,1 і 7,6%). Півзахисниками (крайнім та центральним) окрім великої кількості передач (коротких – 28,6 і 29,4%; середніх – 25,7 і 26,6%; довгих – 12,5 і 13,2%) здійснюють обводку (9,8 і 7,8%), ведення м’яча (8,0 і 8,2%) та зупинок м’яча для подальших ігрових дій (9,2 і 9,4%). Нападники переважно застосовують короткі (28,8%) і середні (25,0%) передач, а також обводку (16,2%) та ведення м’яча (9,8%). Отримані результати свідчать, що по більшості показників техніко-тактичних дій, існує достовірна різниця, яка потребує вивчення переважного застосування окремих із них у гравців різного ігрового амплуа.