Кафедра "Фізичне виховання"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/1195

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/sport

Кафедра "Фізичне виховання" заснована в 1950 році з ініціативи тодішнього ректора, професора Михайла Федоровича Семка у зв’язку з реорганізацією кафедри військово-прикладної підготовки. Першим її завідувачем був Костянтин Терентійович Черниченко .

Спеціальність "Фізична культура і спорт" заснована в 1994 році. Кафедра володіє унікальною матеріальною базою для занять більш ніж з 30 видів спорту і рекреації.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту соціально-гуманітарних технологій Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

На кафедрі працюють понад 50 викладачів, тренерів, вчених, з них: 4 кандидата педагогічних наук, 2 кандидата технічних наук, 1 кандидат психологічних наук, 1– доктор філософії; 8 співробітників мають звання доцента, 1 – старшого наукового співробітника.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 6 з 6
  • Ескіз
    Документ
    Кореляційний аналіз психофізіологічних показників борців вільного стилю як фактор успішності змагальної діяльності
    (Національний педагогічний університет ім. М. П. Драгоманова, 2023) Євтифієв, Андрій Сергійович; Бочкарев, Сергій Володимирович; Євтифієва, Ірина Ігорівна; Донець, Юрій Георгійович; Недбайло, Ірина Анатоліївна; Натарова, Вікторія Вікторівна
    У статті представлені результати дослідження взаємозв'язку між показниками змагальної діяльності та психофізіологічними показниками борців вільного стилю високої кваліфікації. У дослідженні брали участь спортсмени вільного стилю віком 20-23 роки у кількості 38 осіб, що знаходяться на етапі удосконалення спортивної майстерності, які мають рівень кваліфікації від I дорослого розряду до майстра спорту та займаються у спортивній секції громадської організації «СКВБ «Колізей»» та секції вільної боротьби Національного технічного університету «Харківський політехнічний інститут» м. Харків. Психофізіологічне тестування проводилося із застосуванням комп'ютерної програми «Diagnost». Виявлено найбільш значущі психофізіологічних показники для успішності спортивного результату у борців вільного стилю на етапі спортивного вдосконалення за допомогою кореляційного аналізу. Аналізувалася кореляція показників змагального результату в поточному сезоні, якісно-кількісних показників техніко-тактичних дій з психофізіологічними параметрами борців на етапі вдосконалення спортивної майстерності. У процесі аналізу кореляційної матриці враховувалося кількість, спрямованість, ступінь тісноти взаємозв'язків. Кореляційний аналіз проводився без урахування та з урахуванням вагових категорій. Обґрунтовано значимість обліку психофізіологічних показників у тренувальному процесі борців. Виявлено відмінності та особливості структурної моделі психофізіологічних показників борців, що належать до різних вагових категорій. Проаналізовані особливості кореляції показників спортивної результативності з психофізіологічними параметрами у вибірках борців різних вагових категорій, що свідчить про необхідність врахування виявлених відмінностей у процесі підготовки борців на етапі вдосконалення спортивної майстерності.
  • Ескіз
    Документ
    Використання спортивного обладнання студентами-волейболістами під час дистанційного навчання
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Недбайло, Ірина Анатоліївна; Натарова, Вікторія Вікторівна; Храпов, С. Б.
    В методичних вказівках надані матеріали з методики і практики самостійного застосування студентами під час дистанційного навчання сучасного спортивного обладнання для занять волейболом. Впровадження у навчально-тренувальний процес на самостійних заняттях з волейболу спеціального устаткування призведе до підвищення майстерності студентів, зростанню результативності у грі, сприятиме гармонійному розвитку фізичних якостей.
  • Ескіз
    Документ
    Робоча програма з навчальної дисципліни "Фізичне виховання. Спеціалізація з виду спорту "Волейбол"
    (2023) Недбайло, Ірина Анатоліївна; Натарова, Вікторія Вікторівна; Мінак, Олександр Федорович; Донець, Юрій Георгійович
    Мета навчальної дисципліни «Фізичне виховання. Спеціалізація з виду спорту «Волейбол» передбачає: виховання у студентів потреби оволодівати знаннями, уміннями й навичками засобами з видів рухової активності; формування вміння застосовувати набуті цінності в життєдіяльності майбутніх фахівців; збереження і зміцнення здоров’я; послідовне формування фізичної культури особистості фахівця.
  • Ескіз
    Документ
    Вплив занять з волейболу на фізичні якості студентів у закладах вищої освіти
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Недбайло, Ірина Анатоліївна; Натарова, Вікторія Вікторівна; Церетелі, Вікторія Олександрівна
    Фізичне виховання у закладі вищої освіти особливо важлива частина освітнього процесу, яка робить позитивний вплив на загальний стан організму студента в цілому. У цій статті розглядаються ефективність впливу занять з волейболу на розвиток фізичних якостей студентів у закладах вищої освіти.
  • Ескіз
    Документ
    Методичні вказівки "Методика навчання техніки гри у волейбол"
    (2023) Недбайло, Ірина Анатоліївна; Натарова, Вікторія Вікторівна; Церетелі, Вікторія Олександрівна; Мінак, Олександр Федорович
    Волейбол є одним із найпопулярніших спортивних видів, як масового, так і спорту вищих досягнень. Волейбол, як вид фізичної активності, має масу переваг, які полягають у простоті його правил, динамічності, видовищності та емоційної напруженості. Волейбол – неконтактний, комбінаційний вид спорту, де кожен гравець має сувору спеціалізацію на майданчику. Найважливішими якостями для гравців у волейбол є стрибучість для можливості високо піднятися над сіткою, реакція, координація, фізична сила для ефективного створення атакуючих ударів.
  • Ескіз
    Документ
    Підвищення рівня загальної витривалості у студенток спеціальної медичної групи
    (Видавничий дім "Гельветика", 2021) Афанасьєва, Олена Миколаївна; Юрченко, Вікторія Борисівна; Натарова, Вікторія Вікторівна
    Вивчені та проаналізовані методики виховання загальної витривалості попереднього досвіду. Виявлені та перевірені на практиці найбільш ефективні засоби виховання загальної витривалості у студенток спеціальної медичної групи 1-2 курсу навчання.