Кафедра "Фізичне виховання"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/1195

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/sport

Кафедра "Фізичне виховання" заснована в 1950 році з ініціативи тодішнього ректора, професора Михайла Федоровича Семка у зв’язку з реорганізацією кафедри військово-прикладної підготовки. Першим її завідувачем був Костянтин Терентійович Черниченко .

Спеціальність "Фізична культура і спорт" заснована в 1994 році. Кафедра володіє унікальною матеріальною базою для занять більш ніж з 30 видів спорту і рекреації.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту соціально-гуманітарних технологій Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

На кафедрі працюють понад 50 викладачів, тренерів, вчених, з них: 4 кандидата педагогічних наук, 2 кандидата технічних наук, 1 кандидат психологічних наук, 1– доктор філософії; 8 співробітників мають звання доцента, 1 – старшого наукового співробітника.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 8 з 8
  • Ескіз
    Документ
    Методичні вказівки "Загальні вимоги до виконання та оформлення дипломних робіт"
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Борейко, Наталя Юріївна; Зінченко, Ліна Володимирівна; Азаренкова, Любов Леонідівна
    Методичні вказівки мають на меті допомогти здобувачам у виконанні бакалаврських робіт, визначають вимоги до їх підготовки та захисту. Бакалавр – це освітній ступінь, що здобувається на першому рівні вищої освіти та присуджується закладом вищої освіти в результаті успішного виконання здобувачем вищої освіти освітньо-професійної програми. Перший (бакалаврський) рівень вищої освіти передбачає набуття особою теоретичних знань та практичних умінь і навичок, достатніх для успішного виконання професійних обов’язків за обраною спеціальністю. При підготовці фахівців у закладах вищої освіти важливе місце посідає навчально-дослідницька робота здобувачів, в якій центральне місце надається виконанню дипломної роботи. Дипломна робота (ДР) – це вид кваліфікаційної роботи, яку виконують згідно з навчальним планом зі спеціальності 017 «Фізична культура і спорт» в НТУ «ХПІ» для першого (бакалаврського) рівня вищої освіти. ДР виконують у напрямках наукового дослідження, проведення аналізу і теоретичної розробки в галузі фізичної культури і спорту. При виконанні кваліфікаційної роботи здобувач систематизує і закріплює знання за спеціальністю; демонструє вміння застосовувати їх на практиці, а також готовність до самостійної науково- дослідної діяльності, підвищує рівень знань з розробки наукових та методичних документів. Захист бакалаврської роботи проводить державна екзаменаційна комісія (ДЕК) у формі публічного захисту роботи. ДР виконується державною мовою, на правах рукопису, підготовлюється в друкованій та електронній формах. У методичних рекомендаціях є посилання на стандарти НТУ «ХПІ»: СТЗВО-ХПІ-2.01-2021. Система стандартів з організації навчального процесу. Дипломні проекти та дипломні роботи. Загальні вимоги до виконання.
  • Ескіз
    Документ
    Робоча програма з навчальної дисципліни "Фізичне виховання. Спеціальна медична група"
    (2023) Дегтярьова, Ірина Вікторівна; Долгарева, Марія Георгіївна; Церетелі, Вікторія Олександрівна; Гасан, Юлія Миколаївна; Афанасьєва, Олена Миколаївна; Юрченко, Вікторія Борисівна; Зінченко, Ліна Володимирівна
    Мета навчальної дисципліни «Фізичне виховання. Спеціальна медична група» передбачає: виховання у студентів потреби оволодівати знаннями, уміннями й навичками засобами з видів рухової активності; формування вміння застосовувати набуті цінності в життєдіяльності майбутніх фахівців; збереження і зміцнення здоров’я; послідовне формування фізичної культури особистості фахівця.
  • Ескіз
    Документ
    Методичне забезпечення фізичного виховання студентів спеціальної медичної групи
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Дегтярьова, Ірина Вікторівна; Церетелі, Вікторія Олександрівна; Зінченко, Ліна Володимирівна
    У статті розглянуто результати впровадження у навчальній процес розробленого методичного забезпечення для самостійних занять фізичним вихованням студентів 1-3 курсів навчання спеціальної медичної групи НТУ "ХПІ" під час дистанційного навчання. Для вирішення поставлених задач були використані методи педагогічного спостереження, опитування, аналіз літератури та узагальнення інформації, логічні та математико-статистичні методи. Протягом навчального року (2022-2023) студентами спеціальної медичної групи використано методичні вказівки і методичні рекомендації для практичних занять, виконано практичні завдання для отримання інформації щодо стану свого фізичного та психофізичного стану організму, за що отримано додаткові балі з дисципліни фізичне виховання.
  • Ескіз
    Документ
    Педагогічна етика у професійній діяльності майбутніх фахівців фізичної культури і спорту
    (Київський університет імені Бориса Грінченка, 2021) Зінченко, Ліна Володимирівна
  • Ескіз
    Документ
    Вплив занять фізичною культурою на студентів з порушеннями опорно-рухового апарату
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Куценко, К. І.; Зінченко, Ліна Володимирівна
    Проаналізовано навчально-педагогічну та медико-біологічну літературу, щодо захворювань опорно-рухового апарату та виявлено найпоширеніші групи захворювань опорно-рухового апарату, які здатні спричинити постійні фізичні болі, а також впливати на психічне здоров’я студентів. Подібні розлади часто приводять до супутніх захворювання: гіпертонію, депресію, метаболічний синдром або окремі його складники. Саме тому, важливим є корегувати ці стани та зменшувати симптоми завдяки впливу занять фізичною культурою.
  • Ескіз
    Документ
    Використання фітнес-програм на заняттях фізичною культурою в спеціальних медичних групах
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Зінченко, Ліна Володимирівна
  • Ескіз
    Документ
    Conceptual Approaches to Training Specialists Using Multimedia Technologies
    (2022) Shchyrbul, Oleksandr; Babalich, Viktoriya; Mishyn, Sergii; Novikova, Viktoriia; Zinchenko, Lina; Haidamashko, Iryna; Kuchai, Oleksandr
    Modernization of the educational sector requires globalization, democratization, and the transition to an information technology society. The main goal of education at the present stage is to solve the problem of ensuring the priority of the development of education and science. In modern conditions, the quality of training of qualified specialists is becoming particularly relevant. The great role of teacher education is emphasized by its main goal, which is to train specialists who can ensure the versatile and innovative development of a person as a person and the highest value of society, its mental, physical and aesthetic abilities, high moral qualities, and, consequently, the enrichment on this basis of the intellectual, creative and cultural potential of the people. Among the strategic tasks of modernizing higher education is to ensure informatization of the educational process and access to International Information Systems. The essence of the concept of multimedia is clarified. In the context of media education, multimedia lists a number of functions: informational, interpretive, cultural, entertainment, and educational. The need to meet the needs outlined in the article in the conditions of informatization of the educational process requires the teacher to have knowledge and skills in the field of multimedia pedagogical technologies, knowledge of advanced methods and means of modern science. It is considered what relevant concepts of media education have been developed and are being developed in Ukraine and form an important basis for the modernization of education, which will contribute to the construction of an information society in the country and the formation of civil society. Distance learning is considered – the most democratic form of education that allows broad segments of society to get an education. Distance learning methods are used in higher education institutions, in schooleducation, in the system of advanced training of teachers, in the system of training managerial personnel.
  • Ескіз
    Документ
    Основні види відповідальності фахівця з фізичної культури і спорту в умовах сучасного суспільства
    (Scientific Publishing Center "Sci-conf.com.ua", 2020) Зінченко, Ліна Володимирівна
    Проаналізовані витоки відповідальності, основні види відповідальності, розкриті поняття основних видів відповідальності. Доведено, що формування і розвиток відповідальності вкрай важливий процес на різних етапах становлення особистості в сім’ї, системі освіти та професійній діяльності.