Кафедра "Фізичне виховання"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/1195

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/sport

Кафедра "Фізичне виховання" заснована в 1950 році з ініціативи тодішнього ректора, професора Михайла Федоровича Семка у зв’язку з реорганізацією кафедри військово-прикладної підготовки. Першим її завідувачем був Костянтин Терентійович Черниченко .

Спеціальність "Фізична культура і спорт" заснована в 1994 році. Кафедра володіє унікальною матеріальною базою для занять більш ніж з 30 видів спорту і рекреації.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту соціально-гуманітарних технологій Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

На кафедрі працюють понад 50 викладачів, тренерів, вчених, з них: 4 кандидата педагогічних наук, 2 кандидата технічних наук, 1 кандидат психологічних наук, 1– доктор філософії; 8 співробітників мають звання доцента, 1 – старшого наукового співробітника.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 8 з 8
  • Ескіз
    Документ
    Мотивація ціннісного ставлення до здоров'я студентів хімічних фахів в процесі їхньої професійної підготовки
    (Видавничий дім "Гельветика", 2022) Родигіна, Віта Петрівна; Курій, Олена Володимирівна; Бабаджанян, Вікторія Володимирівна
    Однією з актуальних та важливих медико-соціальних проблем на сучасному етапі є збереження та зміцнення здоров’я молоді. Увага до проблеми формування мотивації на ціннісне ставлення до здоров’я студентською молоддю пояснюється тим, що рівень здоров’я студентів становить чималу частку в структурі населення й формує в майбутньому трудові ресурси нашої країни. У статті розглянуті роль мотивації у формуванні ціннісного ставлення до здоров’я студентів хімічних фахів. Студенти хімічних спеціальностей, незважаючи на свою майбутню професійну діяльність, яка здійснюється в умовах впливу на організм шкідливих хімічних речовин, на жаль, мало приділяють часу та зусиллям на збереження власного здоров’я. Було визначено рівень обізнаності студентів хімічних фахів першого курсу з ведення здорового способу життя. Для підвищення ефективності щодо підвищення мотивованості студентів хімічних спеціальностей на ціннісне ставлення до свого здоров’я була розроблена здоровоохоронна модель, яка ґрунтується на комплексному підході та взаємозв’язку навчальної та виховної роботи протягом усього періоду навчання.
  • Ескіз
    Документ
    Робоча програма з навчальної дисципліни "Основи теорії здоров'я та здорового способу життя"
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Білоус, Олеся Валеріївна
    Метою навчальної дисципліни «Основи теорії здоров'я та здорового способу життя» є оволодіння знаннями щодо того що таке здоров`я та розумінням всіх факторів які на нього впливають. Набуття вміння використовувати набуті знання для покращення здоров`я різних верст населення. Формування вміння складати програми на поліпшення та підтримання здоров`я з глибоким усвідомленням як саме який компонент програми діє на людину та вміння обґрунтувати чому програма саме така. Програма акцентує увагу студентів на сучасних досягненнях в усіх сферах, що впливають на здоров'я людини. Крім того, вивчення дисципліни має на меті формування світогляду, розвитку інтелекту, ерудиції, формування професійних компетенцій зі спеціальності.
  • Ескіз
    Документ
    Мій друг – спорт
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024)
    Збірник містить матеріали студентської науково-практичної конференції, в яких подано стислий виклад доповідей її учасників. У доповідях висвітлені актуальні проблеми та перспективи їх вирішень в галузі фізичної культури та спорту. Рекомендовано для науковців, викладачів, аспірантів, тренерів, інструкторів, студентів та всіх хто цікавиться здоров`ям та спортом.
  • Ескіз
    Документ
    Методичні вказівки до практичних занять з навчальної дисципліни "Основи теорії здоров'я та здорового способу життя"
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Білоус, Олеся Валеріївна
    В методичних вказівках надані теоретичні та практичні матеріали необхідні для розуміння та розрахунку індивідуальних показників раціону та пульсових зон, в залежності від необхідного тренувального ефекту в контексті здорового способу життя. Матеріали для практичних занять систематизовані та базуються на аналізі спеціалізованих навчальних посібників, сучасних наукових і методичних джерелах інформації.
  • Ескіз
    Документ
    Формування високої моральності та здоров’я у фізичному вихованні серед студентів
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Церетелі, Вікторія Олександрівна
    Дослідження присвячене обґрунтуванню формування цінностей та моральних якостей, вплив фізичного виховання на здоров’я студентів.
  • Ескіз
    Документ
    Розумова і фізична діяльність у житті людини
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Церетелі, Вікторія Олександрівна
    Проблеми низького рівня здоров’я, незадовільного фізичного розвитку, що в даний час стоять перед населенням країни, стосуються кожної людини. Протилежність між розумовою та фізичною працею поступово зменшується і стає дедалі важче поділити працю на фізичну і розумову. У зв’язку з цим особливої значущості набувають питання збереження і зміцнення здоров’я та належного рівня розумової працездатності засобами фізичного виховання.
  • Ескіз
    Документ
    Методичні вказівки "Раціональне харчування та оптимізація питного режиму студентів"
    (2023) Церетелі, Вікторія Олександрівна; Ляшуга, І. Ю.; Грдзелідзе, Сергій Ріпатович; Абрамова, О. В.
    Крім соціальних та біологічних факторів здоров’я нашої молоді багато в чому визначається суб’єктивним ставленням людини до свого здоров’я та здоров’я оточуючих людей, її способом життя.
  • Ескіз
    Документ
    Здоровий спосіб життя як можливість інтеграції в соціум
    (Мадрид, 2021) Церетелі, Вікторія Олександрівна; Ширяєва, Світлана Вікторівна; Юрченко, Вікторія Борисівна
    Дослідження спрямоване на виявлення ставлення студентів з ослабленим здоров’ям до здоров’я і факторів здорового способу життя.