Кафедра "Фізичне виховання"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/1195

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/sport

Кафедра "Фізичне виховання" заснована в 1950 році з ініціативи тодішнього ректора, професора Михайла Федоровича Семка у зв’язку з реорганізацією кафедри військово-прикладної підготовки. Першим її завідувачем був Костянтин Терентійович Черниченко .

Спеціальність "Фізична культура і спорт" заснована в 1994 році. Кафедра володіє унікальною матеріальною базою для занять більш ніж з 30 видів спорту і рекреації.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту соціально-гуманітарних технологій Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

На кафедрі працюють понад 50 викладачів, тренерів, вчених, з них: 4 кандидата педагогічних наук, 2 кандидата технічних наук, 1 кандидат психологічних наук, 1– доктор філософії; 8 співробітників мають звання доцента, 1 – старшого наукового співробітника.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Документ
    Методичні вказівки до практичних занять "Виконання технічних дій у вільній боротьбі з урахуванням антропометричних даних борців" з навчальної дисципліни "Фізичне виховання"
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Грдзелідзе, Сергій Ріпатович
    Формування потреби фізичного удосконалення є сьогодні актуальним і повинно бути довгостроковим позитивним результатом всієї діяльності з фізичного виховання, зокрема для забезпечення підтримки рівня здоров’я студентів у закладах вищої освіти. Здорова та освічена молодь – головна мета нашої освітньої системи в цілому, адже саме вони визначають напрямок розвитку нашої країни, обирають подальший шлях оптимізації культури, освіти, науки та інших галузей. Не дарма, велику роль у розвитку здорової та спортивної громади відіграє фізична культура і спорт, які є важливою складовою частиною загальнолюдської культури. Специфіка практичної діяльності у процесі виконання фізичних вправ, ігор і змагань дозволяє вдосконалювати такі інтелектуальні здібності студентів як аналіз, порівняння і проектування своїх дій. Вона фактично відтворює життєві ситуації, а тому має велике значення для розвитку студентів. Таким чином, під час занять фізичними вправами викладач та студент повинні прагнути не до однобічного розвитку, а до гармонії розуму, душі і тіла. Саме рухова активність допомагає студентам краще засвоювати навчальний матеріал, а також сприяє поліпшенню фізичного стану в цілому. Вільна боротьба – яскравий, динамічний та видовищний вид спортивного одноборства. З 1904 року він представлений у складі програми Олімпійських Ігор. Вид спорту, у якому переможний результат буде залежати від фізичних якостей спортсмена і підготовки до активної фізичної, технічної, функціональної та змагальної діяльності. Одним з головних місць у підготовці борців вільного стилю під час навчання в закладах вищої освіти є заняття у секції з даного виду спорту. Головне завдання, у підготовці борців під час секційних занять – гармонійний розвиток їх індивідуальних фізичних якостей та технічних здібностей. Це відкриває широкий спектр інноваційних шляхів і підходів щодо удосконалення та оптимізації розвитку фізичних та технічних здібностей одноборців. 5 Ефективність змагальної діяльності значною мірою залежить від морфофункціональних особливостей організму спортсмена. Актуальним завданням на сучасному етапі і в перспективі є виявлення переваг тих чи інших конституціональних типів і використання їх у виконанні результативних дій під час змагальної діяльності.
  • Ескіз
    Документ
    Методичні вказівки "Раціональне харчування та оптимізація питного режиму студентів"
    (2023) Церетелі, Вікторія Олександрівна; Ляшуга, І. Ю.; Грдзелідзе, Сергій Ріпатович; Абрамова, О. В.
    Крім соціальних та біологічних факторів здоров’я нашої молоді багато в чому визначається суб’єктивним ставленням людини до свого здоров’я та здоров’я оточуючих людей, її способом життя.