Кафедра "Фізичне виховання"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/1195

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/sport

Кафедра "Фізичне виховання" заснована в 1950 році з ініціативи тодішнього ректора, професора Михайла Федоровича Семка у зв’язку з реорганізацією кафедри військово-прикладної підготовки. Першим її завідувачем був Костянтин Терентійович Черниченко .

Спеціальність "Фізична культура і спорт" заснована в 1994 році. Кафедра володіє унікальною матеріальною базою для занять більш ніж з 30 видів спорту і рекреації.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту соціально-гуманітарних технологій Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

На кафедрі працюють понад 50 викладачів, тренерів, вчених, з них: 4 кандидата педагогічних наук, 2 кандидата технічних наук, 1 кандидат психологічних наук, 1– доктор філософії; 8 співробітників мають звання доцента, 1 – старшого наукового співробітника.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Документ
    Індивідуальний підхід у фізичному вихованні до студентів спеціальної медичної групи при дистанційній формі навчання
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Церетелі, Вікторія Олександрівна; Грдзелідзе, Сергій Ріпатович; Ширяєва, Світлана Вікторівна
    Стаття присвячена дослідженню ефективності індивідуального підходу в фізичному вихованні студентів спеціальної медичної групи при дистанційній формі навчання. Дослідження показало, що впровадження індивідуальних програм фізичного виховання, зокрема складання персоналізованих комплексів вправ та запис студентами відеозанять, призвело до покращення фізичного стану, збільшення зацікавленості учасників у заняттях та покращення загального самопочуття. Результати свідчать про важливість індивідуального підходу в фізичному вихованні студентів спеціальної медичної групи та підтверджують необхідність подальшого розвитку цієї методики для покращення якості навчання та збереження здоров’я студентів.
  • Ескіз
    Документ
    Інноваційні підходи до формування здоров'язбережувального способу життя серед студентської аудиторії в умовах воєнного стану в Україні
    (Видавництво УДУ імені Михайла Драгоманова, 2024) Церетелі, Вікторія Олександрівна; Грдзелідзе, Сергій Ріпатович; Хірний, Сергій Володимирович
    Мета дослідження полягала у виявленні та аналізі інноваційних підходів до формування здоров’язбережувального способу життя серед студентської аудиторії в умовах воєнного стану в Україні. Для досягнення цієї мети використовувався комплексний підхід, що включав аналіз наукової літератури, проведення опитувань та інтерв’ю з представниками студентської аудиторії, а також спостереження за результатами реалізації різноманітних програм та ініціатив, спрямованих на формування здоров’язбережувального способу життя. За результатами дослідження встановлено, що студенти усвідомлюють важливість здоров’язбережувального способу життя, але часто стикаються з рядом перешкод, таких як недостатність вільного часу, слабка мотивація, обмежений доступ до спортивних майданчиків. Особливу увагу було приділено впливу воєнного стану на психічне та фізичне здоров'я студентів. Було виявлено, що загроза під час воєнного стану призводить до стресу та тривожності серед студентської аудиторії та небезпеки для життя, що ускладнює збереження їхнього здоров’я. Наукова новизна дослідження полягає в ідентифікації проблеми формування здоров’язбережувального способу життя серед студентів під час воєнного стану та запропонованих інноваційних підходів до її вирішення. Зокрема, важливими результатами є розроблені ідеї створення онлайн-ресурсів для фізичної активності, проведення віртуальних тренувань та популяризації здорового способу життя через освітні заходи. Загальні висновки дослідження підтверджують необхідність реалізації інноваційних програм з формування здоров’язбережувального способу життя серед студентів в умовах воєнного стану. Пропоновані підходи можуть сприяти підвищенню фізичного та психічного добробуту студентської аудиторії, забезпечуючи їх необхідними знаннями та ресурсами для збереження здоров’я. Для успішної реалізації цих програм необхідна підтримка від керівництва закладів вищої освіти, а також підвищення кваліфікації викладацького персоналу у напрямку здоров’язбережувального способу життя та рівня цифрової компетентності в професійній діяльності.