Кафедра "Фізичне виховання"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/1195

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/sport

Кафедра "Фізичне виховання" заснована в 1950 році з ініціативи тодішнього ректора, професора Михайла Федоровича Семка у зв’язку з реорганізацією кафедри військово-прикладної підготовки. Першим її завідувачем був Костянтин Терентійович Черниченко .

Спеціальність "Фізична культура і спорт" заснована в 1994 році. Кафедра володіє унікальною матеріальною базою для занять більш ніж з 30 видів спорту і рекреації.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту соціально-гуманітарних технологій Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

На кафедрі працюють понад 50 викладачів, тренерів, вчених, з них: 4 кандидата педагогічних наук, 2 кандидата технічних наук, 1 кандидат психологічних наук, 1– доктор філософії; 8 співробітників мають звання доцента, 1 – старшого наукового співробітника.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 4 з 4
  • Ескіз
    Документ
    Підвищення ефективності навчально-тренувального процесу курсантів військових вищих навчальних закладів України
    (Технологічний Центр, 2019) Петренко, Олександр Олексійович; Петренко, Володимир Олексійович
    Проаналізовано методи армспорту та особливості їх впровадження в навчально-тренувальний процес підготовки курсантів військових вищих навчальних закладів України. Запропоновано впроваджувати ці методи під час занять з фізичної підготовки шляхом об'єднання технічних прийомів і методів в раціональний ланцюг рухових дій. Обґрунтовано взаємозв'язок і взаємозалежність структури рухів і рівня розвитку фізичних якостей за умов застосування методів армспорту в період послідовного виконання занять на тренажерах і з партнерами під час самостійного заняття фізичною підготовкою.
  • Ескіз
    Документ
    Методика оптимізації етапу адаптації тайських боксерів з використанням індивідуального підходу
    (ФОП Панов А. М., 2016) Церетелі, Вікторія Олександрівна; Церетелі, Давід Нугзарович
    Незважаючи на зростаючу популярність тайського боксу серед молоді та дорослого населення, необхідно відзначити, що наукове обґрунтування методик тренування залишає бажати кращого. В даний час, як показує практика, підготовка тайських боксерів здійснюється на основі загальних положень теорії спорту. Разом з тим, в цьому виді спорту недостатньо вивчені особливості змагальної діяльності, необхідна розробка методики навчання базовій техніці, вимагають дослідження питання оптимальної побудови навчально-тренувального процесу, розвитку і контролю фізичних якостей. Крім того, існує нагальна потреба в обґрунтуванні раціональної побудови тренувального процесу з урахуванням індивідуальних особливостей організму. Особливо актуальними є питання адаптації тайських боксерів до змагальних навантажень в процесі підготовки до змагань.
  • Ескіз
    Документ
    Методичні вказівки до практичних занять з фізичного виховання за спеціалізацією "Спортивна боротьба". Розділ "Рухливі ігри"
    (Національний науковий центр "Харківський фізико-технічний інститут", 2020) Бочкарев, Сергій Володимирович; Ковальов, Олег Володимирович
    На початковому етапі навчально-тренувальної роботи зі спортсменами, що займаються єдиноборствами, застосовуються найрізноманітніші ігри з елементами боротьби. Ці ігри сприяють розвитку спеціальних фізичних якостей і необхідних рухових навичок. Успіх тієї чи іншої гри пов'язаний не тільки з вдалим вибором, але в значній мірі залежить від попередньої підготовки до гри, від вмілого керівництва тренера ходом гри. Необхідно застосовувати ті чи інші ігри в залежності від умов і з урахуванням конкретних завдань, які вирішуються на занятті. В одному випадку ігри з елементами опору в поєднанні з загально розвиваючими і спеціальними вправами вдосконалюють у спортсменів якості і навички притаманні одноборствам. А в іншому випадку ігри з елементами змагання, допомагають спортсменам проявити свою швидкість, спритність, кмітливість. Ігри допомагають успішно вирішувати завдання будь-якої частини уроку, особливо при вдосконаленні набутих знань, умінь і навичок. Однак їх можна використовувати і при вивченні нового навчального матеріалу. Можливість проведення тієї чи іншої гри залежить від віку спортсменів, кількості тих що займаються, місця проведення, наявності снарядів, правильного підбору засобів і визначення умов ігри. Багато ігор з однаковим успіхом можуть проводитися і в залі боротьби, і на спортивному майданчику, і на відкритому повітрі. У методичних вказівках наведені рухливі ігри з елементами боротьби найбільш цікаві та доступні для студентів, що регулярно займаються в секціях спортивних єдиноборств.
  • Ескіз
    Документ
    Духовність і відповідальність спортсмена
    (Вінницький державний педагогічний університет ім. Михайла Коцюбинського, 2018) Зінченко, Ліна Володимирівна; Пономарьов, Олександр Семенович
    Розглянуто необхідність духовного виховання спортсмена. Показано роль виховання у формуванні й розвитку його духовного світу і культури. Розкрито значення духовності як важливого джерела особистої відповідальності спортсмена. Визначено цілі, види й напрями відповідальності як у спортивній діяльності, так і за її межами, у тому числі по завершенні спортивної кар'єри.