Кафедра "Фізичне виховання"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/1195

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/sport

Кафедра "Фізичне виховання" заснована в 1950 році з ініціативи тодішнього ректора, професора Михайла Федоровича Семка у зв’язку з реорганізацією кафедри військово-прикладної підготовки. Першим її завідувачем був Костянтин Терентійович Черниченко .

Спеціальність "Фізична культура і спорт" заснована в 1994 році. Кафедра володіє унікальною матеріальною базою для занять більш ніж з 30 видів спорту і рекреації.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту соціально-гуманітарних технологій Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

На кафедрі працюють понад 50 викладачів, тренерів, вчених, з них: 4 кандидата педагогічних наук, 2 кандидата технічних наук, 1 кандидат психологічних наук, 1– доктор філософії; 8 співробітників мають звання доцента, 1 – старшого наукового співробітника.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 6 з 6
  • Ескіз
    Документ
    Робоча програма навчальної дисципліни "Фізичне виховання. Спеціалізація з виду спорту "Армрестлінг"
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Петренко, Володимир Олексійович; Петренко, Олександр Олексійович
    Мета навчальної дисципліни "Фізичне виховання. Спеціалізація з виду спорту "Армрестлінг" передбачає: виховання у студентів потреби оволодівати знаннями, уміннями й навичками засобами з видів рухової активності; формування вміння застосовувати набуті цінності в життєдіяльності майбутніх фахівців; збереження і зміцнення здоров'я; послідовне формування фізичної культури особистості фахівця.
  • Ескіз
    Документ
    Робоча програма навчальної дисципліни "Фізичне виховання"
    (2023) Любієв, Альберт Гнатович; Юшко, Олексій Володимирович; Борейко, Наталя Юріївна; Глядя, Сергій Олександрович; Блошенко, Олена Іванівна
    Мета навчальної дисципліни «Фізичне виховання» передбачає: виховання у студентів потреби оволодівати знаннями, уміннями й навичками засобами зі спеціалізацій з видів спорту, з видів рухової активності; формування вміння застосовувати набуті цінності в життєдіяльності майбутніх фахівців; збереження і зміцнення здоров’я; послідовне формування фізичної культури особистості фахівця.
  • Ескіз
    Документ
    Робоча програма з навчальної дисципліни "Фізичне виховання. Спеціалізація з виду спорту "Бадмінтон"
    (2023) Любієва, Вікторія Альбертівна; Жаркова, Євгенія Євгеніївна
    Мета навчальної дисципліни «Фізичне виховання. Спеціалізація з виду спорту «Бадмінтон» передбачає: виховання у студентів потреби оволодівати знаннями, уміннями й навичками у виді спорту «Бадмінтон»; збереження і зміцнення здоров’я; послідовне формування фізичної культури особистості фахівця, яка відповідає першому (бакалаврському) рівню вищої освіти; застосування набутих цінностей в життєдіяльності майбутніх фахівців.
  • Ескіз
    Документ
    Робоча програма навчальної дисципліни "Фізичне виховання"
    (2022) Любієв, Альберт Гнатович; Юшко, Олексій Володимирович; Борейко, Наталя Юріївна; Глядя, Сергій Олександрович; Блошенко, Олена Іванівна
    Мета навчальної дисципліни «Фізичне виховання» передбачає виховання студентів, потреби оволодівати знаннями, уміннями й навичками засобами зі спеціалізацій з видів спорту, з видів рухової активності, застосування набутих цінностей в життєдіяльності майбутніх фахівців, збереження і зміцнення здоров’я. Послідовне формування фізичної культури особистості фахівця, яка відповідає Першому (бакалаврському) рівню.
  • Ескіз
    Документ
    Робоча програма навчальної дисципліни "Фізичне виховання. Спеціалізація з виду спорту "Теніс"
    (2023) Євтифієва, Ірина Ігорівна; Донець, Юрій Георгійович
    Мета навчальної дисципліни «Фізичне виховання. Спеціалізація з виду спорту «Теніс» передбачає: виховання у студентів потреби оволодівати знаннями, уміннями й навичками у виді спорту «Теніс»; збереження і зміцнення здоров’я; послідовне формування фізичної культури особистості фахівця, яка відповідає першому (бакалаврському) рівню вищої освіти; застосування набутих цінностей в життєдіяльності майбутніх фахівців.
  • Ескіз
    Документ
    Формування відповідальності у системі компетентності майбутніх фахівців
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2016) Блошенко, Олена Іванівна