Кафедра "Фізичне виховання"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/1195

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/sport

Кафедра "Фізичне виховання" заснована в 1950 році з ініціативи тодішнього ректора, професора Михайла Федоровича Семка у зв’язку з реорганізацією кафедри військово-прикладної підготовки. Першим її завідувачем був Костянтин Терентійович Черниченко .

Спеціальність "Фізична культура і спорт" заснована в 1994 році. Кафедра володіє унікальною матеріальною базою для занять більш ніж з 30 видів спорту і рекреації.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту соціально-гуманітарних технологій Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

На кафедрі працюють понад 50 викладачів, тренерів, вчених, з них: 4 кандидата педагогічних наук, 2 кандидата технічних наук, 1 кандидат психологічних наук, 1– доктор філософії; 8 співробітників мають звання доцента, 1 – старшого наукового співробітника.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 12
  • Ескіз
    Документ
    Методичні вказівки до практичних занять з навчальної дисципліни "Одноборства та атлетизм"
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Бочкарев, Сергій Володимирович
    В методичних вказівках у першому розділі визначена і сформульована переважна більшість основних термінів та понять, які використовують у навчанні тренери і спортсмени, що займаються спортивними одноборствами. Далі детально розглянуто стандартні положення, пересування по килиму, захоплення та звільнення від захоплень і деякі поширені спеціальні вправи, які сприятимуть удосконаленню техніко-тактичної майстерності спортсменів, що займаються спортивними одноборствами. Матеріали з навчальної дисципліни «Одноборства та атлетизм» для студентів спеціальності 017 «Фізична культура і спорт» підібрано на основі аналізу низки сучасних навчальних, наукових та методичних джерел інформації.
  • Ескіз
    Документ
    Методичні вказівки до виконання практичної роботи "Оцінка рівня підготовленості гравця в теніс на основі розрахунків показників результативності дій у тактичних ситуаціях"
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Донець, Юрій Георгійович; Євтифієва, Ірина Ігорівна; Євтифієв, Андрій Сергійович; Колісниченко, Андрій Олександрович
    В методичних вказівках надані теоретичні основи системи тактичної підготовки гравців в теніс, вказаний порядок виконання практичної роботи з роз’ясненнями для кожного з етапів, представлені вимоги до оформлення звіту та критерії оцінки результатів проведеного дослідження. Матеріали для практичної роботи систематизовані та базуються на аналізі спеціалізованих навчальних посібників, сучасних наукових і методичних джерелах інформації.
  • Ескіз
    Документ
    Методичні рекомендації до практичної роботи зі студентами груп загальної підготовки для викладачів НТУ "ХПІ" усіх спеціалізацій з дисципліни "Фізичне виховання" спеціалізація з виду спорту "Баскетбол"
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Храпов, С. Б.
    Методичні рекомендації підготовлені для викладачів НТУ «ХПІ» усіх спеціалізацій при переведенні навчального процесу на дистанційну форму навчання. Запропоновано рекомендації викладачам по організації та контролю навчального процесу, вмінню проводити аналіз показників за визначеними критеріями та робити висновки на основі отриманих результатів. Встановлено критерії оцінювання виконання практичної роботи студентів.
  • Ескіз
    Документ
    Вплив занять плаванням на людей, які відчувають стресовий стан
    (2022) Клімакова, Світлана Миколаївна; Юрченко, Вікторія Борисівна
  • Ескіз
    Документ
    Робоча програма з навчальної дисципліни "Фізичне виховання. Спеціалізація з виду спорту "Футбол"
    (2023) Бичков, В. П.; Хірний, Сергій Володимирович; Донець, Юрій Георгійович
    Мета навчальної дисципліни «Фізичне виховання. Спеціалізація з виду спорту «Футбол» передбачає: виховання у студентів потреби оволодівати знаннями, уміннями й навичками засобами з видів рухової активності; формування вміння застосовувати набуті цінності в життєдіяльності майбутніх фахівців; збереження і зміцнення здоров’я; послідовне формування фізичної культури особистості фахівця.
  • Ескіз
    Документ
    Робоча програма з навчальної дисципліни "Фізичне виховання. Спеціалізація з виду спорту "Настільний теніс"
    (2023) Колісниченко, Андрій Олександрович; Донець, Юрій Георгійович
    Мета навчальної дисципліни «Фізичне виховання. Спеціалізація з виду спорту «Настільний теніс» передбачає: виховання у студентів потреби оволодівати знаннями, уміннями й навичками засобами з видів рухової активності; формування вміння застосовувати набуті цінності в життєдіяльності майбутніх фахівців; збереження і зміцнення здоров’я; послідовне формування фізичної культури особистості фахівця.
  • Ескіз
    Документ
    Робоча програма з навчальної дисципліни "Фізичне виховання. Спеціалізація з виду спорту "Волейбол"
    (2023) Недбайло, Ірина Анатоліївна; Натарова, Вікторія Вікторівна; Мінак, Олександр Федорович; Донець, Юрій Георгійович
    Мета навчальної дисципліни «Фізичне виховання. Спеціалізація з виду спорту «Волейбол» передбачає: виховання у студентів потреби оволодівати знаннями, уміннями й навичками засобами з видів рухової активності; формування вміння застосовувати набуті цінності в життєдіяльності майбутніх фахівців; збереження і зміцнення здоров’я; послідовне формування фізичної культури особистості фахівця.
  • Ескіз
    Документ
    Робоча програма з навчальної дисципліни "Фізичне виховання". Спеціалізація з виду спорту "Плавання"
    (2023) Юшко, Олексій Володимирович; Борейко, Наталя Юріївна; Блошенко, Олена Іванівна; Ширяєва, Світлана Вікторівна; Родигіна, Віта Петрівна; Кучеренко, Григорій Григорович; Бабаджанян, Вікторія Володимирівна; Курій, Олена Володимирівна
    Мета викладання навчальної дисципліни «Фізичне виховання». Спеціалізація з виду спорту «Плавання» передбачає виховання у студентів потреби оволодівати знаннями, уміннями й навичками, засобами зі спеціалізацій з виду спорту «Плавання», збереження і зміцнення здоров’я, послідовне формування фізичної культури особистості фахівця, яке відповідає першому (бакалаврському) рівню вищої освіти, застосування набутих цінностей в життєдіяльності майбутніх фахівців.
  • Ескіз
    Документ
    Робоча програма з навчальної дисципліни "Фізичне виховання. Спеціалізація з виду спорту "Бадмінтон"
    (2023) Любієва, Вікторія Альбертівна; Жаркова, Євгенія Євгеніївна
    Мета навчальної дисципліни «Фізичне виховання. Спеціалізація з виду спорту «Бадмінтон» передбачає: виховання у студентів потреби оволодівати знаннями, уміннями й навичками у виді спорту «Бадмінтон»; збереження і зміцнення здоров’я; послідовне формування фізичної культури особистості фахівця, яка відповідає першому (бакалаврському) рівню вищої освіти; застосування набутих цінностей в життєдіяльності майбутніх фахівців.
  • Ескіз
    Документ
    Аналіз ефективності техніко-тактичних дій бадмінтоністів в динаміці ігрового часу
    (2023) Жаркова, Євгенія Євгеніївна; Любієва, Вікторія Альбертівна
    Методичні вказівки підготовлені для студентів денної форми навчання усіх спеціальностей НТУ «ХПІ» (основна медична група, спеціалізація з виду спорту «Бадмінтон») для теоретичного опанування тактики гри у бадмінтон та отримання додаткових балів. Запропоновано студентам організацію контролю за показниками тактичної підготовленості гравців в бадмінтон під час матчу, збагачення теоретичних знань у системі тактичної підготовки бадмінтоністів, вмінню проводити аналіз показників за визначеними критеріями, вмінню орієнтуватися у термінології та робити висновки на основі отриманих результатів. Пропонована праця сприятиме кращому розумінню сутності і змісту техніко-тактичної підготовки бадмінтоністів, опануванню студентами необхідним арсеналом техніки і тактики гри, подальшому самовдосконаленню в умовах навчання у вищій школі. Встановлено критерії оцінки виконання практичної роботи «Аналіз ефективності техніко-тактичних дій бадмінтоністів в динаміці ігрового часу». Надано зразок структури практичної роботи.