Кафедра "Маркетинг"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/65016

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/marketing

Кафедр "Маркетинг" створена на основі кафедр "Економіка і маркетинг" (https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/3992) та "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент" (https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/2709) (НАКАЗ 552 ОД від 26.11.2021 року).

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту економіки, менеджменту і міжнародного бізнесу Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут". Маркетинг в НТУ "ХПІ" – це понад 25 років підготовки висококласних фахівців-маркетологів для усіх галузей економіки та сфер діяльності.

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 5 докторів економічних наук, 13 кандидатів наук: 11 – економічних, 2 – технічних; 5 співробітників мають звання професора, 13 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 443
  • Ескіз
    Документ
    Lifecycle management of product innovations in enterprises considering stage-specific risks
    (Український державний університет науки і технологій, 2024) Illiashenko, Sergii; Shypulina, Yuliia; Illiashenko, Nataliia; Golysheva, Ievgeniia
    This article is dedicated to developing methodological foundations for managing the lifecycle of product innovations in enterprises, with particular attention to the risks associated with each stage. It outlines the range of risks inherent at different stages of the product innovation lifecycle (PLC) and identifies the influencing factors that drive these risks. The study distinguishes between risks unique to specific stages of the PLC and those prevalent across all stages. It explores the unique manifestation of risks at each stage, proposing a method for assessing risk levels. A comprehensive set of measures is suggested to mitigate the identified types of risks. The study also introduces an approach for targeted lifecycle management of product innovations, accounting for risks at each stage. It details management procedures, including a proposed scale for determining risk levels at each PLC stage based on their unique characteristics, along with tailored actions to manage stage-specific risks. This approach aims to enhance decision-making in PLC management by addressing risks such as product obsolescence and sudden shifts in market conditions that affect all stages. The research findings advance innovation management by improving the foundation for lifecycle management of product innovations through risk identification, analysis, and mitigation at each lifecycle stage. Practical application of these findings will enable enterprises to make informed adjustments to innovation development projects during implementation and refine innovation strategies, including the suspension of current strategies and the development of new ones. Future studies should focus on establishing formalized procedures for lifecycle management of product innovations, taking into account associated risks at each stage.
  • Ескіз
    Документ
    Методичні вказівки щодо виконання практичних, самостійних робіт та комплексу задач, організації підсумкового контролю знань з дисципліни "Планування та організація бізнесу"
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Ткачова, Надія Петрівна
    Методичні вказівки щодо виконання практичних, самостійних робіт та комплексу задач, організації поточного контролю знань з дисципліни «Планування та організація бізнесу». Навчально-методичного забезпечення включає методичні поради до виконання практичних та самостійних робіт та комплексу задач організації поточного контролю знань з дисципліни: необхідні пояснення до завдання; практичні завдання щодо розробки та апробація методичних положень щодо організації власного бізнесу – бази практики. Призначено для здобувачів спеціальності 075 «Маркетинг» всіх форм навчання.
  • Ескіз
    Документ
    Методичні вказівки щодо виконання індивідуальних завдань та підсумкового контролю знань з дисципліни "Планування та організація бізнесу"
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Ткачова, Надія Петрівна
    Методичні вказівки щодо виконання індивідуальних завдань та підсумкового контролю з дисципліни «Планування та організація бізнесу». Навчально-методичного забезпечення включає методичні поради до виконання індивідуальних завдань з дисципліни: необхідні пояснення до завдання; практичні завдання щодо розробки та апробація методичних положень щодо організації бізнесу – бази практики. Призначено для здобувачів спеціальності 075 «Маркетинг» всіх форм навчання.
  • Ескіз
    Документ
    Methodological instructions regarding performance of individual tasks and summary control of knowledge from discipline "Business Planning and Organization"
    (National Technical University "Kharkiv Polytechnic Institute", 2024) Tkachova, N. P.
    Methodical instructions for the performance of individual tasks and final control from the discipline "Business Planning and Organization". Educational and methodological support includes methodical advice for the implementation of individual tasks in the discipline: necessary explanations for the task; practical tasks related to the development and approval of methodological provisions regarding the organization of business - a practice base.Intended for applicants of specialty 075 "Marketing" of all forms of education.
  • Ескіз
    Документ
    Methodological instructions for the implementation of practical, independent work and a set of tasks for the organization of current control of knowledge from the discipline "Business Planning and Organization"
    (National Technical University "Kharkiv Polytechnic Institute", 2024) Tkachova, N. P.
    Methodical instructions for performing practical, independent work and a set of tasks, organization of ongoing control of knowledge in the discipline "Business Planning and Organization". Educational and methodical support includes methodical advice for performing practical and independent work and a set of tasks for the organization of current control of knowledge in the discipline: necessary explanations for the task; practical tasks related to the development and approval of methodological provisions regarding the organization of one's own business - a practice base. Intended for applicants of specialty 075 "Marketing" of all forms of education.
  • Ескіз
    Документ
    Розробка комплексної стратегії просування компанії на ринку сервісних послуг
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Кітченко, Олена Миколаївна; Нікіфорова, М. О.
  • Ескіз
    Документ
    Аналіз впливу контент-маркетингу на формування іміджу бренду та залучення цільової аудиторії через інтернет
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Кітченко, Олена Миколаївна; Лялько, Кирило Андрійович
  • Ескіз
    Документ
    Маркетингові стратегії повоєнного готельно-туристичного бізнесу в Україні
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Кітченко, Олена Миколаївна; Коваленко, О. В.
  • Ескіз
    Документ
    Оцінка ефективності стартап-проєктів у сфері туризму і гостинності
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Васильцова, Світлана Олександрівна; Гасюк, Максим Олександрович
  • Ескіз
    Документ
    Перспективи розвитку українського ринку освітніх послуг
    (Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна, 2024) Клімов, Максим Володимирович; Ткачова, Надія Петрівна
    В доповіді доведено, що професійна освіта та навчання у співпраці з бізнесом (дуальна освіта) стає перспективним напрямком. Це допомагає вирішити проблему невідповідності навичок випускників реальним потребам роботодавців та підвищує конкурентоспроможність фахівців на ринку праці, суттєво розширити ринок освітніх послуг. Залучення бізнесу до освітнього процесу дозволяє студентам отримати практичні навички вже під час навчання.