Кафедра "Туризм i готельно-ресторанний бізнес"
Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/2422
Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/tourism
Від листопада 2021 року кафедра має назву "Туризм і готельно-ресторанний бізнес". Перейменована під час реорганізації кафедри "Бізнес-аналітики, обліку та готельно-ресторанної справи" (НАКАЗ 552 ОД від 26.11.2021 року).
Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту економіки, менеджменту і міжнародного бізнесу Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут". Подорожі змінюють нас, допомагають нам зростати і розвиватися. Подорожі – найкраща освіта сучасного світу!
У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: доктор економічних наук, 5 кандидатів наук: 4 –економічних, 1 – географічних; 1 співробітник має звання професора, 5 – доцента.
Переглянути
Результати пошуку
Публікація Методичні вказівки до самостійної роботи з дисципліни "Інноваційні технології виробництва продукції та обслуговування споживачів"(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Жадан, Тетяна Андріївна; Куниця, Катерина Вікторівна; Якименко-Терещенко, Наталія ВасилівнаСамостійна робота з дисципліни «Інноваційні технології виробництва продукції та обслуговування споживачів» спрямована на поглиблення знань студентів у галузі сучасних технологій, які застосовуються у виробництві продуктів харчування та організації обслуговування в індустрії гостинності. Включає в себе вивчення інноваційних технологій приготування страв, таких як молекулярна кухня, використання роботизованих систем для приготування та обслуговування, впровадження 3D-друку продуктів харчування, аналіз технологій автоматизації на виробництві та в сфері обслуговування, вивчення екологічних інновацій, зокрема, дослідження впливу технологій на екологію та стале виробництво, включаючи використання екологічних матеріалів для пакування, енергоефективного обладнання та зниження харчових відходів; цифровізація обслуговування споживачів, впровадження мобільних додатків для замовлення їжі, використання штучного інтелекту для аналізу поведінки споживачів і персоналізації обслуговування, а також застосування технологій віртуальної (VR) та доповненої реальності (AR) для створення інтерактивних меню та віртуальних турів ресторанами або готелями; інновації в логістиці та ланцюгу постачання в т.ч. аналіз нових методів транспортування, зберігання продуктів та управління запасами для забезпечення свіжості та якості продукції з використанням цифрових платформ та "розумних" систем відстеження, розробку нових концепцій обслуговування, нових форматів ресторанів і готелів та інноваційних методів обслуговування споживачів. Метою самостійної роботи є не лише теоретичне освоєння інноваційних технологій, але й практичне їх застосування для розвитку навичок критичного мислення, аналізу нових трендів та впровадження нововведень у реальні бізнес-процеси.Публікація Методичні вказівки до практичних занять з дисципліни "Інноваційні технології виробництва продукції та обслуговування споживачів"(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Жадан, Тетяна Андріївна; Куниця, Катерина Вікторівна; Якименко-Терещенко, Наталія ВасилівнаВиконання практичних робіт з дисципліни «Інноваційні технології виробництва продукції та обслуговування споживачів» є важливим етапом навчання, який дозволяє студентам закріпити теоретичні знання, застосовувати отримані знання на практиці, що сприяє глибшому розумінню нових технологій у виробництві та обслуговуванні; розвинути професійні навички, необхідні для сучасної індустрії; оволодіти сучасними інструментами та технологіями, ознайомитися з інноваційними рішеннями, програмами та технологіями, що активно використовуються у виробництві та сфері обслуговування споживачів; формувати критичне мислення та творчий підхід, дозволяє шукати нестандартні рішення для вдосконалення процесів обслуговування та виробництва; підвищити конкурентоспроможність, дозволяє студентам бути затребуваними на ринку праці, оскільки багато сучасних підприємств шукають фахівців, що вміють працювати з новими технологіями та розуміють сучасні тренди у виробництві та обслуговуванні. Студенти навчаються приймати рішення, розвивають критичне мислення та творчий підхід. Метою виконання практичних робіт є: закріплення теоретичних знань матеріалу, отриманого на лекціях, ознайомлення з сучасними інноваційними технологіями, розвиток практичних навичок, формування компетентностей для вирішення практичних завдань, підвищення рівня конкурентоспроможності студентів, розвиток творчого підходу та підприємницьких здібностей.Публікація Методичні вказівки до виконання індивідуального завдання (контрольної роботи) з дисципліни "Інноваційні технології виробництва продукції та обслуговування споживачів"(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Жадан, Тетяна Андріївна; Куниця, Катерина Вікторівна; Якименко-Терещенко, Наталія ВасилівнаВиконання індивідуального завдання з дисципліни «Інноваційні технології виробництва продукції та обслуговування споживачів» має кілька важливих переваг: розвиток практичних навичок, застосування теоретичних знань в реальних умовах, ознайомлення з новітніми технологіями, розвиток креативності та інноваційного мислення, підготовка до підприємницької діяльності, формування аналітичних навичок. Індивідуальні завдання стимулюють самостійність студентів та відповідальність за власне навчання за рахунок самостійного збору і аналізу інформації, розробляти рішення та представляти свої результати. Сучасний готельно-ресторанний бізнес дуже конкурентноспроможний, і випускникам цієї галузі важливо мати практичні навички та знання, які вони можуть застосувати в реальному житті. Виконання індивідуального завдання допомагає студентам набути цих навичок і стати більш привабливими для роботодавців, допомагає поглибити свої знання та розвинути навички управління, підготовлює їх до успішної кар'єри в цій галузі.Публікація Конспект лекцій з дисципліни "Інноваційні технології виробництва продукції та обслуговування споживачів"(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Жадан, Тетяна Андріївна; Куниця, Катерина Вікторівна; Якименко-Терещенко, Наталія ВасилівнаІнноваційні технології виробництва продукції та обслуговування споживачів – це дисципліна, що спрямована на вивчення сучасних інноваційних технологій, які застосовуються у виробництві продукції та обслуговуванні споживачів у сфері готельно-ресторанного бізнесу. Курс охоплює такі аспекти, як автоматизація процесів, впровадження новітнього обладнання, використання IT-рішень для підвищення ефективності та якості обслуговування клієнтів. Особливу увагу приділяється трендам у галузі гастрономії, екологічним стандартам, а також питанням сталого розвитку та інноваційного підходу до обслуговування гостей. Студенти отримають знання про технології, що сприяють підвищенню конкурентоспроможності закладів готельно-ресторанної індустрії, зокрема у питаннях цифровізації, автоматизації та впровадження нових сервісів. Мета та цілі дисципліни – формування компетентностей у майбутніх фахівців з системних знань щодо технологій створення товарів та послуг, розуміння особливостей функціювання підприємств, організацій, установ, необхідних для набуття навичок самостійної роботи щодо прийняття управлінських рішень або надавання консультаційних послуг для визначення напрямків інноваційного розвитку підприємств та організацій.Публікація Навчально-методичні матеріали для поточного, проміжного й підсумкового контролю з дисципліни "Інноваційні технології виробництва продукції та обслуговування споживачів"(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Жадан, Тетяна Андріївна; Куниця, Катерина Вікторівна; Якименко-Терещенко, Наталія ВасилівнаПублікація Особливості системи управління персоналом та її вплив на конкурентоспроможність підприємств індустрії гостинності(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Якименко-Терещенко, Наталія Василівна; Куниця, Катерина ВікторівнаЕфективна система управління персоналом в індустрії гостинності допомагає підприємствам не лише забезпечити високу якість обслуговування, а й зберегти конкурентні переваги, реагуючи на зміни у внутрішньому та зовнішньому середовищі. Система управління персоналом має значний вплив на конкурентоспроможність підприємств у сфері гостинності. Ефективна система управління персоналом допомагає забезпечити найвищий рівень обслуговування для клієнтів, що включає правильний підбір та навчання персоналу, мотивацію працівників для досягнення високих стандартів обслуговування, а також створення сприятливої корпоративної культури, де кожен працівник розуміє важливість задоволення потреб клієнтів. Система управління персоналом дозволяє підприємствам оптимізувати використання робочої сили, розподіляти завдання та ресурси ефективно, щоб забезпечити оптимальний рівень обслуговування при мінімальних витратах. Галузь гостинності відома високим рівнем обертів персоналу. Ефективна система управління персоналом допомагає зменшити цей оберт, створюючи умови для залучення, розвитку та утримання талановитого персоналу. Це включає розвиток програм навчання і розвитку, системи стимулювання та мотивації, а також забезпечення здорового балансу між роботою та особистим життям. Галузь гостинності постійно змінюється під впливом моди, технологічного прогресу та зміни у попиті споживачів. Ефективна система управління персоналом допомагає підприємствам швидко реагувати на ці зміни, шляхом адаптації стратегій найму, навчання та розвитку персоналу, а також впровадження нових технологій для покращення обслуговування та оптимізації бізнес-процесів. Людський капітал, включаючи кваліфікацію та компетентність персоналу, є складовою інтелектуальних ресурсів. Інвестування в навчання та розвиток працівників допомагає підприємствам зберігати та розвивати свій інтелектуальний потенціал. Компанії, які розвивають здібності свого персоналу, зазвичай мають конкурентну перевагу на ринку.Публікація Аспекти розвитку девелоперських проектів та управління готельною нерухомістю в девелоперській діяльності(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Якименко-Терещенко, Наталія Василівна; Куниця, Катерина ВікторівнаРозвиток девелоперських проектів у готельно-ресторанній галузі вимагає комплексного підходу, який враховує специфіку цієї галузі та вимоги сучасного ринку. Ключовими факторами успіху є правильний вибір концепції, локації та інфраструктури, а також ефективне фінансування та управління проектом. Особливість розвитку девелоперських проектів у готельно-ресторанній галузі полягає в тому, що ця галузь об'єднує в собі елементи житлової, комерційної та розважальної нерухомості та сервісу для створення привабливого та конкурентоздатного продукту на ринку гостинності., вимагаючи особливого підходу та уваги до різноманітних аспектів. Готельно-ресторанна галузь потребує висококваліфікованого персоналу, який може забезпечити високий рівень обслуговування та комфорту для гостей. Розвиток девелоперських проектів у цій галузі вимагає особливої уваги до процесів найму, навчання та мотивації персоналу. В готельно-ресторанній галузі важливо створити сильний бренд та реалізувати ефективну маркетингову стратегію для привертання клієнтів. Розвиток девелоперських проектів передбачає розробку унікальної концепції та ідентичності, щоб відокремитися від конкурентів і залучити увагу цільової аудиторії. Після завершення будівництва важливо забезпечити ефективне управління операціями, щоб забезпечити якісне обслуговування гостей, оптимальне використання ресурсів та досягнення фінансової прибутковості проекту. Управління готельною нерухомістю в девелоперській діяльності включає в себе широкий спектр завдань та процесів, які орієнтовані на досягнення оптимальної ефективності та прибутковості проекту. Постійний моніторинг ринкових тенденцій, аналіз діяльності конкурентів та розробка стратегічних планів розвитку є необхідними аспектами управління готельною нерухомістю для забезпечення її конкурентоспроможності та прибутковості в майбутньому. Управління готельною нерухомістю в девелоперській діяльності є складним та багатоаспектним процесом, який вимагає відповідальності, професіоналізму та ефективного керування ресурсами для досягнення успішних результатів.Публікація Методичні вказівки до самостійної роботи з дисципліни "Проєктування та дизайн закладів готельно-ресторанного господарства"(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Куниця, Катерина Вікторівна; Якименко-Терещенко, Наталія ВасилівнаПроєктування та дизайн закладів готельно-ресторанного господарства є спеціальною (фаховою) дисципліною, яка вивчає принципи проєктування, архітектурно-планувальні рішення та дизайн інтер'єрів об'єктів готельного і ресторанного бізнесу. Ця дисципліна включає такі аспекти, як: функціональне зонування, організація простору для ефективного функціонування різних частин закладу; естетичний дизайн, створення привабливого й комфортного інтер'єру, який відповідає загальній концепції закладу та приваблює гостей; ергономіка та безпека, забезпечення зручності та безпеки для персоналу та відвідувачів; інноваційні рішення, використання новітніх технологій у дизайні та обладнанні закладів для підвищення ефективності, екологічності та комфорту. Дисципліна «Проєктування та дизайн закладів готельно-ресторанного господарства» має на меті підготовку фахівців у сфері готельно-ресторанного бізнесу, які здатні ефективно планувати, проектувати та оформляти простори, де надаються послуги гостинності.Публікація Методичні вказівки до практичних занять з дисципліни "Проєктування та дизайн закладів готельно-ресторанного господарства"(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Куниця, Катерина Вікторівна; Якименко-Терещенко, Наталія ВасилівнаПроєктування та дизайн закладів готельно-ресторанного господарства є спеціальною (фаховою) дисципліною, яка вивчає принципи проєктування, архітектурно-планувальні рішення та дизайн інтер'єрів об'єктів готельного і ресторанного бізнесу. Ця дисципліна включає такі аспекти, як: функціональне зонування, організація простору для ефективного функціонування різних частин закладу; естетичний дизайн, створення привабливого й комфортного інтер'єру, який відповідає загальній концепції закладу та приваблює гостей; ергономіка та безпека, забезпечення зручності та безпеки для персоналу та відвідувачів; інноваційні рішення, використання новітніх технологій у дизайні та обладнанні закладів для підвищення ефективності, екологічності та комфорту. Дисципліна «Проєктування та дизайн закладів готельно-ресторанного господарства» має на меті підготовку фахівців у сфері готельно-ресторанного бізнесу, які здатні ефективно планувати, проектувати та оформляти простори, де надаються послуги гостинності.Публікація Навчально-методичні матеріали для поточного, проміжного й підсумкового контролю з дисципліни "Проєктування та дизайн закладів готельно-ресторанного господарства"(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Куниця, Катерина Вікторівна; Якименко-Терещенко, Наталія Василівна