Кафедра "Туризм i готельно-ресторанний бізнес"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/2422

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/tourism

Від листопада 2021 року кафедра має назву "Туризм і готельно-ресторанний бізнес". Перейменована під час реорганізації кафедри "Бізнес-аналітики, обліку та готельно-ресторанної справи" (НАКАЗ 552 ОД від 26.11.2021 року).

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту економіки, менеджменту і міжнародного бізнесу Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут". Подорожі змінюють нас, допомагають нам зростати і розвиватися. Подорожі – найкраща освіта сучасного світу!

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: доктор економічних наук, 5 кандидатів наук: 4 –економічних, 1 – географічних; 1 співробітник має звання професора, 5 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 106
  • Ескіз
    Документ
    Особливості організації аудиту фінансової звітності
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2019) Мардус, Наталія Юріївна
  • Ескіз
    Документ
    Формування та використання обліково-аналітичної інформації в управлінні витратами на оплату праці
    (ФОП Томенко Ю. І., 2019) Потоцька, О. А.; Побережна, Наталія Миколаївна; Мардус, Наталія Юріївна
  • Ескіз
    Документ
    Особливості організації обліку і аудиту заробітної плати на малому підприємстві
    (ФОП Томенко Ю. І., 2019) Мардус, Наталія Юріївна; Стешенко, В. В.
  • Ескіз
    Документ
    Формування методологічного апарату оцінки стану та розвитку забезпечення внутрішнього ринку товарів
    (Наукова економічна організація "Перспектива", 2019) Мардус, Наталія Юріївна
  • Ескіз
    Документ
    Дескриптивна модель забезпечення розвитку внутрішнього ринку товарів
    (Видавничий дім "Гельветика", 2019) Мардус, Наталія Юріївна
    У статті запропоновано дескриптивну модель забезпечення розвитку внутрішнього ринку товарів, яка відбиває сутність забезпечення розвитку внутрішнього ринку товарів як багато-ітераційного процесу, що складається з послідовно здійснюваних етапів, кінцевою метою яких є досягнення запланованої зміни коефіцієнтів розвитку внутрішнього ринку товарів. Базуючись на основі розробленої структуризації забезпечення розвитку внутрішнього ринку товарів і дескриптивної моделі забезпечення розроблено методичний підхід до забезпечення розвитку внутрішнього ринку товарів, що включає формування бази та системи забезпечення, а також розробку та реалізацію стратегії забезпечення розвитку внутрішнього ринку товарів, вибір виду якої, дозволяє на основі визначення показників стратегічного орієнтування за векторами розвитку прийняти обґрунтоване рішення щодо визначення стратегічних ініціатив та встановлення стратегічних пріоритетів, реалізація яких дозволить досягти поставлених цілей забезпечення.
  • Ескіз
    Документ
    Визначення виду стратегії забезпечення розвитку внутрішнього ринку товарів
    (Видавничий дім "Гельветика", 2019) Мардус, Наталія Юріївна
    В статті здійснено розрахунок прогнозних значень загального зваженого коефіцієнта зміни зовнішніх факторів. Визначено прогнозну величину узагальнюючих коефіцієнтів розвитку, обумовлену і не обумовлену впливом зовнішніх факторів за умови збереження існуючих тенденцій. Використовуючи результати розрахунків щодо залежності між узагальнюючими коефіцієнтами розвитку та приростом узагальнюючих індикаторів стану було визначено прогнозовану зміну стану внутрішнього ринку за песимістичним та оптимістичним сценаріями за умови реалізації стратегії. Запропоновано підхід до визначення виду стратегії забезпечення розвитку внутрішнього ринку товарів, який базується на визначені стратегічних пріоритетів з врахуванням рівня пріоритетності, що є підґрунтям до розробки заходів забезпечення розвитку внутрішнього ринку товарів.
  • Ескіз
    Документ
    Оцінка впливу соціального та інформаційно-технологічного факторів на розвиток внутрішнього ринку товарів
    (Видавничий дім "Гельветика", 2018) Мардус, Наталія Юріївна
    У статті визначено зовнішні фактори впливу на внутрішній ринок товарів. Серед основних визначено фактори соціального та інформаційно-технологічного характеру. Сформовано відповідні ключові показники оцінки факторів соціального та інформаційно-технологічного характеру. Досліджено динаміку факторів, визначено параметри оцінки їх впливу на внутрішній ринок товарів. Проведено оцінку ризику зміни факторів соціального та інформаційно-технологічного характеру та визначено пріоритетність кожного з них при розробці стратегії забезпечення розвитку внутрішнього ринку.
  • Ескіз
    Документ
    Оцінка стану внутрішнього ринку товарів на основі показників факторно-обумовлюючого характеру
    (Видавничий дім "Гельветика", 2018) Мардус, Наталія Юріївна
    Стаття присвячена дослідженню зміни показників стану та розвитку внутрішнього ринку товарів на основі факторно-обумовлюючого характеру у рамкам методичного підходу до оцінки стану внутрішнього ринку товарів з метою формування узагальнюючих коефіцієнтів розвитку внутрішнього ринку товарів факторно-обумовлюючого характеру.
  • Ескіз
    Документ
    Оцінка стану внутрішнього ринку товарів на основі показників функціонального та структурного характеру
    (Причорноморський науково-дослідний інститут економіки та інновацій, 2018) Мардус, Наталія Юріївна
    У статті досліджено зміна показників розвитку внутрішнього ринку товарів функціонального характеру і зміна показників розвитку внутрішнього ринку товарів структурного характеру у рамкам методичного підходу до оцінки стану внутрішнього ринку товарів з метою формування узагальнюючих коефіцієнтів розвитку внутрішнього ринку товарів функціонального та структурного характеру відповідно.
  • Ескіз
    Документ
    Формування методичного апарату до оцінки внутрішнього ринку товарів
    (Видавничий дім "Гельветика", 2018) Мардус, Наталія Юріївна
    В роботі досліджено питання методологічного забезпечення внутрішнього ринку до оцінки характеру стану і розвитку внутрішнього ринку товарів, який базується на методичних підходах як до оцінки стану внутрішнього ринку так і його розвитку. Обґрунтовано розподіл коефіцієнтів зміни окремих показників внутрішнього ринку товарів з врахуванням інформаційної орієнтованості показників, які пропонується розраховувати індексним методом, для чого було обґрунтовано групу коефіцієнтів та визначено метод розрахунку. У результаті сформовано і обґрунтовано розподіл показників оцінки стану внутрішнього ринку з врахуванням їхньої інформаційної різнорідності.