Кафедра "Туризм i готельно-ресторанний бізнес"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/2422

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/tourism

Від листопада 2021 року кафедра має назву "Туризм і готельно-ресторанний бізнес". Перейменована під час реорганізації кафедри "Бізнес-аналітики, обліку та готельно-ресторанної справи" (НАКАЗ 552 ОД від 26.11.2021 року).

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту економіки, менеджменту і міжнародного бізнесу Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут". Подорожі змінюють нас, допомагають нам зростати і розвиватися. Подорожі – найкраща освіта сучасного світу!

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: доктор економічних наук, 5 кандидатів наук: 4 –економічних, 1 – географічних; 1 співробітник має звання професора, 5 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 9 з 9
  • Ескіз
    Публікація
    Готельно-ресторанна справа: бакалаврський курс. Частина 1
    (2022) Якименко-Терещенко, Наталія Василівна; Александрова, Вікторія Олександрівна; Жадан, Тетяна Андріївна; Носирєв, Олександр Олександрович; Стригуль, Лариса Станіславівна; Чайка, Тетяна Юріївна; Брік, Світлана Володимирівна; Мардус, Наталія Юріївна; Мелень, Олена Валентинівна; Побережна, Наталія Миколаївна
    У навчальному посібнику розкрито теоретичні положення і практичні питання щодо підготовки фахівців у сфері готельно-ресторанної справи у відповідності з освітньо-професійною програмою спеціальності «Готельно-ресторанна справа». Розглянуто організаційні, управлінські та технологічні засади готельного та ресторанного бізнесу, висвітлено питання організації та структури виробництва підприємств готельного і ресторанного господарства. Викладений матеріал спрямовано на формування здатності здійснювати адміністративну, підприємницьку, проєктну та дослідницьку діяльність з урахуванням сучасного стану та перспектив розвитку готельного та ресторанного господарств. Навчальний посібник призначено для студентів і викладачів спеціальності «Готельно-ресторанна справа» закладів вищої освіти, а також широкого кола підприємців.
  • Ескіз
    Документ
    Організаційний аспект обліково-аналітичного забезпечення діяльності підприємств готельно-ресторанного бізнесу
    (Львівська економічна фундація, 2018) Побережна, Наталія Миколаївна; Александрова, Вікторія Олександрівна
  • Ескіз
    Публікація
    Особливості визначення підходів до діагностики банкрутства підприємств готельно-ресторанного бізнесу
    (Кременчуцький національний університет ім. Михайла Остроградського, 2018) Стригуль, Лариса Станіславівна; Мелень, Олена Валентинівна; Побережна, Наталія Миколаївна
  • Ескіз
    Публікація
    Застосування методів діагностики банкрутства під час оцінювання стану та перспектив розвитку підприємств готельно-ресторанного бізнесу в Україні
    (Причорноморський науково-дослідний інститут економіки та інновацій, 2018) Стригуль, Лариса Станіславівна; Мелень, Олена Валентинівна; Побережна, Наталія Миколаївна
    У статті розглянуто особливості оцінювання стану та перспектив розвитку підприємств готельно-ресторанного бізнесу в Україні в сучасних умовах господарювання на засадах застосування методів діагностики банкрутства підприємства.
  • Ескіз
    Документ
    Особливості застосування функції координації в організаціях готельно-ресторанного бізнесу
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2018) Побережна, Наталія Миколаївна; Фальченко, Олена Олександрівна; Юр'єва, Ірина Анатоліївна
  • Ескіз
    Документ
    Розрахунок за фінансовою звітністю НП(С)БО України показників фінансової логістики, пов'язаних з управлінням дебіторською та кредиторською заборгованістю (на прикладі підприємств готельно-ресторанного бізнесу)
    (Причорноморський науково-дослідний інститут економіки та інновацій, 2018) Чайка, Тетяна Юріївна; Побережна, Наталія Миколаївна; Александрова, Вікторія Олександрівна
    Мета даної статті - удосконалити підходи до відмежування предметної області фінансової логістики; виявити показники, які якнайкраще характеризують ефективність фінансового логістичного управління дебіторською та кредиторською заборгованістю, і можуть бути розраховані по фінансовій звітності НП(С)БО України. З огляду на специфіку даної сфери діяльності, при дослідженні показників ефективності фінансової логістики підприємств готельно-ресторанного бізнесу вважаємо за необхідне брати до уваги тільки ті фінансові потоки, які безпосередньо пов'язані з матеріальними та сервісними потоками. Оскільки рекомендовані сприятливі значення досліджуваних показників істотно залежать від галузевої специфіки підприємства, вважаємо за доцільне порівнювати отримані коефіцієнти з середньогалузевими значеннями. Встановлено, що розглядаються показники служать досить зручним інструментом моніторингу ефективності фінансової логістики в області управління дебіторською та кредиторською заборгованостями, пов'язаними з матеріальними і сервісними потоками.
  • Ескіз
    Документ
    Обліково-інформаційне забезпечення діяльності підприємств готельно-ресторанного бізнесу
    (Східноукраїнський інститут економіки та управління, 2018) Побережна, Наталія Миколаївна; Фальченко, Олена Олександрівна; Юр'єва, Ірина Анатоліївна
  • Ескіз
    Публікація
    Проблеми розвитку підприємств готельно-ресторанного бізнесу
    (Полтавська державна аграрна академія, 2018) Побережна, Наталія Миколаївна; Мелень, Олена Валентинівна; Стригуль, Лариса Станіславівна
  • Ескіз
    Публікація
    Історичні передумови становлення готельної індустрії
    (Центр фінансово-економічних наукових досліджень, 2017) Побережна, Наталія Миколаївна; Колєсніченко, Анастасія Сергіївна
    Інтеграція України у світовий туристичний бізнес вимагає формування відповідної інфраструктури його підсистем, однією з домінуючих виступає гостинна діяльність. Гостинна індустрія пройшла величезний шлях від античного слабко сформованого уявлення щодо призначення готельної справи до сучасного системоутворюючого компоненту туристичного бізнесу, від ефективності управління й аналізу діяльності якого залежить розвиток цілої галузі економіки. Сьогодні важко представити країну, яка б прямо чи опосередковано не надавала або не відкривала можливості для своїх громадян залучитися до будь-якого виду технології гостинності: для одних країн туризм став перспективним джерелом наповнення бюджету, а для інших – невід’ємним складником стилю життя населення.