Кафедра "Туризм i готельно-ресторанний бізнес"
Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/2422
Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/tourism
Від листопада 2021 року кафедра має назву "Туризм і готельно-ресторанний бізнес". Перейменована під час реорганізації кафедри "Бізнес-аналітики, обліку та готельно-ресторанної справи" (НАКАЗ 552 ОД від 26.11.2021 року).
Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту економіки, менеджменту і міжнародного бізнесу Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут". Подорожі змінюють нас, допомагають нам зростати і розвиватися. Подорожі – найкраща освіта сучасного світу!
У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: доктор економічних наук, 5 кандидатів наук: 4 –економічних, 1 – географічних; 1 співробітник має звання професора, 5 – доцента.
Переглянути
Результати пошуку
Публікація Інноваційні рішення в ресторанному господарстві(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Якименко-Терещенко, Наталія Василівна; Жадан, Тетяна АндріївнаУ тезах доповіді розглянуто такі інноваційні рішення в ресторанному господарстві, як: штучний інтелект (AI), машинне навчання (ML) та Інтернет речей (IoT), які сприяють оптимізації операцій, удосконаленню програм управління якістю, максимізації відповідності вимогам, покращенню клієнтського досвіду.Публікація Інноваційні підходи удосконалення системи якості на підприємствах ресторанного господарства(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Стригуль, Лариса Станіславівна; Жадан, Тетяна Андріївна; Якименко-Терещенко, Наталія ВасилівнаУ тезах доповіді розглянуто проблеми впровадження інноваційних технологій на підприємствах ресторанного господарства, які мають реалізовуватись не лише в напрямку використання більш високо технологічного обладнання, підвищення якості сировини та процесів її обробки, але й удосконалення результативності менеджменту системи якості продукції та послуг, що дає додаткові переваги у продуктивності роботи персоналу, підвищенню якості ресторанного продукту та процесу реалізації послуг.Публікація Сучасні тенденції та перспективи інноваційного розвитку готельної індустрії(Львівський державний університет фізичної культури імені Івана Боберського, 2024) Якименко-Терещенко, Наталія Василівна; Жадан, Тетяна Андріївна; Жадан, ЮліяУ тезах доповіді розглянуто та проаналізовано основні тенденції інноваційного розвитку готельної індустрії у 2024 р., серед яких наступні: штучний інтелект; чат-боти; енергозберігаючі технології; голосові технології; безконтактне обслуговування; робототехніка; доповнена реальність.Публікація Особливості формування системи антикризового управління на підприємствах індустрії гостинності та туризму(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Жадан, Тетяна Андріївна; Жадан, Юлія Володимирівна; Стригуль, Лариса СтаніславівнаУ статті розглянуто теоретичні аспекти особливостей формування системи антикризового управління підприємствами індустрії гостинності та туризму. Визначено місце, роль і значення індустрії гостинності та туризму в світовій та національній економіці України. Встановлено, що кризові явища і процеси, які супроводжують діяльність підприємств індустрії гостинності та туризму в Україні, можуть призвести до погіршення їх фінансово-економічного стану та банкрутства. Обґрунтовано необхідність формування ефективної системи антикризового управління задля запобігання виникненню кризових явищ та наслідків їх впливу на діяльність підприємств індустрії гостинності та туризму. Визначено мету дослідження, яка полягає у теоретичному обґрунтуванні особливостей формування системи антикризового управління підприємствами індустрії гостинності та туризму. Встановлено, що основними елементами системи антикризового управління на підприємствах індустрії гостинності та туризму є мета, завдання, суб’єкти і об’єкти, функції, принципи, методи та інструменти. Доведено, що досягнення мети, виконання завдань і основних функцій (планування, організація, мотивація, контроль, координація, регулювання) антикризового управління на підприємствах індустрії гостинності та туризму мають ґрунтуватись на сукупності принципів: об’єктивності, оперативності, пріоритетності, достовірності, контрольованості, ефективності, законності, компетентності тощо. Систематизовано та охарактеризовано методи антикризового управління діяльністю підприємств індустрії гостинності та туризму, всю сукупність яких розмежовано на нормативно-правові, інформаційно-аналітичні, організаційно-управлінські та фінансово-економічні. Розкрито специфічні особливості застосування найбільш дієвих інструментів оздоровлення діяльності підприємств індустрії гостинності та туризму, серед яких реструктуризація, бенчмаркінг, аутсорсинг, оптимізація чисельності персоналу. Зроблено висновок про те, що формування ефективної системи антикризового управління на підприємствах індустрії гостинності та туризму сприятиме подоланню наслідків кризи, покращенню фінансово-економічних показників, підвищенню фінансової стійкості, конкурентоспроможності, інноваційності, інвестиційної привабливості, тощо.Публікація Характеристика on-line платформ бронювання місць і номерів в закладах розміщення туристичного і готельного бізнесу(Національний університет "Запорізька політехніка", 2023) Жадан, Тетяна Андріївна; Антипчук, Владлена І.Розкрито сутність поняття "бронювання"; розглянуто основні етапи і послідовність процесу бронювання місць і номерів у готелі; охарактеризовано он-лайн платформи бронювання місць у готелях: Booking.com, Expedia, Agoda, Hotels.com, Airbnb, Trivago.Публікація Інноваційні напрями розвитку туристичної індустрії в Україні(Національний університет харчових технологій, 2023) Лепетень, Дар'я А.; Жадан, Тетяна АндріївнаТези доповіді присвячені проблемам інноваційного розвитку туристичної індустрії в Україні, серед яких: рекреаційний, діловий, активний, сільський та екологічний туризм.Публікація Методичні вказівки до виконання розрахункової роботи з навчальної дисципліни "Організація готельного господарства"(2023) Жадан, Тетяна АндріївнаМетодичні вказівки до виконання розрахункової роботи з навчальної дисципліни «Організація готельного господарства» для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 241 «Готельно-ресторанна справа» усіх форм навчання спрямовані на закріплення, поглиблення й узагальнення знань і умінь, одержаних студентами під час вивчення дисципліни, та їх застосування в процесі здійснення професійної діяльності.Публікація Методичні вказівки до технологічної практики студентів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 241 "Готельно-ресторанна справа" денної форми навчання(2023) Жадан, Тетяна АндріївнаТехнологічна практика студентів є невід’ємною складовою частиною навчального процесу підготовки бакалаврів в Національному технічному університеті «Харківський політехнічний інститут» (далі - Університет) за спеціальністю 241 «Готельно-ресторанна справа».Публікація Технологічні інновації в готельному бізнесі(2023) Бутенко, Аліна; Жадан, Тетяна АндріївнаПублікація Сталий туризм та критерії GSTC для готелів і туроператорів(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Жадан, Тетяна Андріївна; Антипчук, В. І.