Кафедра "Туризм i готельно-ресторанний бізнес"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/2422

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/tourism

Від листопада 2021 року кафедра має назву "Туризм і готельно-ресторанний бізнес". Перейменована під час реорганізації кафедри "Бізнес-аналітики, обліку та готельно-ресторанної справи" (НАКАЗ 552 ОД від 26.11.2021 року).

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту економіки, менеджменту і міжнародного бізнесу Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут". Подорожі змінюють нас, допомагають нам зростати і розвиватися. Подорожі – найкраща освіта сучасного світу!

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: доктор економічних наук, 5 кандидатів наук: 4 –економічних, 1 – географічних; 1 співробітник має звання професора, 5 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 22
  • Ескіз
    Документ
    Фактори конкурентоспроможності підприємства готельного господарства
    (НТУ "Дніпровська політехніка", 2023) Якименко, Михайло Олександрович
  • Ескіз
    Публікація
    Інноваційні рішення в ресторанному господарстві
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Якименко-Терещенко, Наталія Василівна; Жадан, Тетяна Андріївна
    У тезах доповіді розглянуто такі інноваційні рішення в ресторанному господарстві, як: штучний інтелект (AI), машинне навчання (ML) та Інтернет речей (IoT), які сприяють оптимізації операцій, удосконаленню програм управління якістю, максимізації відповідності вимогам, покращенню клієнтського досвіду.
  • Ескіз
    Документ
    Сучасні тренди в розвитку діджиталізації та автоматизації ресторанного обслуговування
    (Національний технічний університет "Дніпровська політехніка", 2024) Копейченко, Євген Андрійович
  • Ескіз
    Публікація
    Конкурентоспроможність суб'єктів туристичного бізнесу
    (2023) Чистикова, Валерія; Стригуль, Лариса Станіславівна
  • Ескіз
    Публікація
    Значення готельно-ресторанного бізнесу в індустрії гостинності та туризму України
    (Полтавський державний аграрний університет, 2023) Стригуль, Лариса Станіславівна; Мозольський, Е. В.
    Вітчизняна індустрія гостинності, що через повномасштабну агресію російської федерації знаходиться в складних умовах стагнації та занепаду, потребує значного переосмислення напрямків післявоєнного розвитку туристичної галузі, прагнення підприємств до пошуку нових підходів для розширення та урізноманітнення спектру послуг готельно-ресторанної та туристичної діяльності. Готельно-ресторанний бізнес є перспективною галуззю економіки України та основною складовою туристичної галузі нашої держави, що обумовлює актуальність та своєчасність дослідження.
  • Ескіз
    Документ
    Концепція дослідження внутрішнього ринку товарів
    (Національний авіаційний університет, 2018) Мардус, Наталія Юріївна
    Досліджено основні напрями вивчення елементів внутрішнього ринку, як одного із основних видів ринків. Визначено основні елементи внутрішнього ринку товарів та окреслено основні напрямки їх дослідження. Набула подальшого розвитку запропонована концепція дослідження внутрішнього ринку товарів, яка розглядається у статиці чи в динаміці. Встановлено, що концепція дослідження ринку на статичному рівні передбачає вивчення кон'юнктури внутрішнього ринку товарів. Визначено, що концепція дослідження ринку на динамічному рівні передбачає вивчення впливу на показники функціонування ринку кон’юнктурних зрушень, зміни його структури та зміни умов здійснення товарно-грошового обміну на внутрішньому ринку товарів. Розроблено загальну концепцію дослідження внутрішнього ринку товарів і зазначено, що статична структуризація концепції дослідження внутрішнього ринку товарів дозволяє дати оцінку стану внутрішнього ринку, а динамічна структуризація дає змогу оцінити його розвиток.
  • Ескіз
    Публікація
    Трансформація компетенцій аудиторів готельної індустрії за нових тенденцій розвитку інституту аудиту
    (ФОП Лібуркіна Л. М., 2020) Колєсніченко, Анастасія Сергіївна
    Мета даної статті полягає в формулюванні ключових компетенцій аудиторів відповідно до сучасних напрямів розвитку аудиту; обґрунтуванні необхідності та розкритті логіки реалізації стратегічної адаптації компетенцій аудиторів підприємств готельної індустрії; визначити внутрішні та зовнішні процеси, які впливають на формування стратегічної адаптації системи компетенцій аудитора та розвиток інституту аудиту в цілому. Доведено, що впровадження новітніх інноваційних змін, методик і форм організації взаємодії між всіма суб’єктами та інститутами аудиторської діяльності дозволить задовольнити інтереси сучасних користувачів послуг аудиту й суміжних напрямів готельної індустрії, зберегти конкурентні переваги в галузі та буде виступати запорукою сталого розвитку бізнесу. Врахування затребуваних компетенцій, обумовлених новими тенденціями розвитку аудиту, сприятиме обґрунтуванню та побудові порядку реалізації стратегічної адаптації компетенцій аудиторів підприємств готельної індустрії на принципах адаптованості, комплексності та синергізму. В результаті, набір компетенцій аудитора стає дедалі цікавішим й затребуваним для користувачів управлінського обліку, звітності, набуває додаткових функцій, завдань в контексті розвиту готельної індустрії. Під впливом внутрішніх і зовнішніх процесів відбувається подальше виокремлення інституту аудиту в самостійну підсистему готельного кластеру. Підсумки, сформульовані в ході дослідження, дозволяють стверджувати, що у подальшому доцільним буде провести аналіз окремих факторів та компонент, що впливають на стратегію адаптації системи компетенцій аудиторів.
  • Ескіз
    Публікація
    Сучасні проблеми розвитку діяльності готельно-ресторанної сфери та напрямки їх вирішення
    (ФОП Томенко Ю. І., 2020) Стригуль, Лариса Станіславівна
  • Ескіз
    Документ
    Актуальні проблеми та перспективи розвитку вітчизняних підприємств
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2017) Кузьменко, Леонід Володимирович
  • Ескіз
    Документ
    Процес товарно-грошових відносин у концепції дослідження внутрішнього ринку товарів
    (Ужгородський національний університет, 2018) Мардус, Наталія Юріївна
    У статті розглянуто науково-методичні підходи до процесу появи й еволюції грошей, що зумовлено товарно-грошовими відносинами між суб'єктами внутрішнього ринку товарів. Комплексно та всебічно досліджено поняття "гроші" з погляду існування суспільного господарства та його розвитку, розглянуто функції грошей із позиції провідних науковців. Визначено сучасні форми функціонування грошей, що забезпечує задоволення потреб виробників і споживачів на теперішньому етапі існування та розвитку внутрішнього ринку товарів. Результати дослідження показали, що процес товарно-грошових відносин – один із найбільш розповсюджених і складних процесів у системі функціонування внутрішнього ринку товарів. Обґрунтовано, що дослідження умов здійснення товарно-грошового обміну на внутрішньому ринку впливає на структуру ринку та структуризацію концепції дослідження внутрішнього ринку товарів.