Кафедра "Технологія переробки нафти, газу і твердого палива"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/7696

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/fuel

Сучасна назва – кафедра "Технологія переробки нафти, газу і твердого палива", попередня – "Технологія палива та вуглецевих матеріалів".

У перші роки існування ХПІ їх попередниці входили до складу хімічного відділення. Усі розділи хімії спочатку були представлені однією кафедрою хімії, з часом створювалися кафедри технологічного профілю, зокрема з хімічної технології мінеральних речовин та барвників. Серед випускових технологічних кафедр хімічного спрямування ХПІ була і кафедра технології органічних та фарбувальних речовин. У 1885 році професор Валерій Олександрович Гемеліан першим почав читати лекції з дисципліни "Хімія та технологія барвників і їх використання".

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту хімічних технологій та інженерії Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

Підготовка здійснюється за такими основними напрямами: – Переробка нафти з отриманням широкого спектру товарних нафтопродуктів; – Проектування устаткування процесів переробки нафти, вугілля та газового конденсату; – Методи оцінки якості нафти, нафтопродуктів (бензину, дизельного пального), вугілля та газу; – Виробництво альтернативного палива; – Переробка нафтошламів; – Виробництво усіх видів мастил та моторних олив, присадок; – Виробництво синтез-газу; – Коксування, газифікація вугілля; – Виробництво графітових матеріалів; – Очищення та знезараження стічних вод.

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 3 доктора технічних наук, 4 кандидата технічних наук, 1 доктор філософії; 2 співробітника мають звання професора, 4 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Документ
    Technology of modified bitumen production for the road construction
    (2019) Mardupenko, Aleksey; Grigorov, Andrey; Sinkevich, Irina; Tulskaya, Alena
    In the current article, there has been proposed technology of production of the modified bitumen that is based on the compounding of petroleum residue with solid domestic wastes at 420–470K. The advantages of technology are compactness of technological scheme, simplicity of technological equip-ment, and minimal hazardous emission. There have been obtained laboratory samples with the pro-perties that exceed the properties of commodity bitumen PRB-90/130 (petroleum road bitumen). The produced modified bitumen has expanded temperature range of application, which makes the bitumen universal for any climatic exploitation zone.
  • Ескіз
    Документ
    Ways of improving the equipment for primary petroleum refining
    (2019) Sater, Nabil Abdul; Grigorov, Andrey; Tulskaya, Alena; Ovsiannikova, Tatiana; Sytnik, Alexey
    The general ways of improvement the primary petroleum refining rigs have been described in this article. It has been proposed to consider the operational control of primary petroleum refining processes as the most perspective branch of petroleum industry due to its comparatively cheap implementation. Operational control has a significant influence on the safe operation of equipment, products quality and amount of harmful emissions. Electrical conductivity and relative permittivity have been defined as the specific parameters for effective operational control.Primary oil refining rigs are the most important part of any petroleum refinery. Despite the Nelson complexity index which is only 1,0 for refineries it should be considered that they have a strong impact on the secondary refining rigs. That’s why one of the most important task in the petroleum refining industry worldwide is improvement of primary oil refining rigs.