Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/26

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/ppuss

Від 2014 року кафедра має назву "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна", первісна назва – "Педагогіка та психологія управління соціальними системами".

Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами" – перша та єдина в Україні кафедра серед технічних ЗВО України, яка цілеспрямовано займається проблемами лідерства та управлінської підготовки на різних рівнях освіти, створена 15 лютого 2000 року. Від 2000 року під керівництвом чл.-коресп. НАПН України, доктора педагогічних наук, професора Олександра Георгійовича Романовського функціонує наукова школа лідерства "Формування особистості лідера в науці, освіті, бізнесі", від 2015 року – Центр лідерства.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту соціально-гуманітарних технологій Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 2 доктора педагогічних наук, 1 доктор наук з державного управління, 12 кандидатів педагогічних, 11 – психологічних, 2 – технічних, 1 – мистецтвознавства, 1– філософських, 1 – наук з державного управління; 5 співробітників мають звання професора, 21 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
  • Ескіз
    Документ
    Методика діагностики професійно значущих якостей педагога-лідера
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2020) Дубініна, Оксана Миколаївна; Ігнатюк, Ольга Анатоліївна
    У статті запропоновано діагностичну методику визначення рівня сформованості професійно значущих якостей педагога-лідера на підставі системно-квалітативного підходу, що поєднує в собі системність і принципи квалітології. Наведено визначення сформованості якостей за кожною сферою окремо: емоційно-вольовою, професійно-діяльнісною, когнітивно-пізнавальною, міжособистісних відносин та сферою самовідношення. Авторами виконано розрахунок загального рівня сформованості усіх якостей, що належать до п’яти означених сфер з використанням математичного апарату матричного обчислення. Теоретично обґрунтовано факторно-критеріальну модель педагога-лідера з детальним аналізом усіх блоків, з яких вона складається. Виокремлено та схарактеризовано рівні сформованості професійно значущих якостей педагога-лідера: високий, середній та низький.