Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна"
Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/26
Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/ppuss
Від 2014 року кафедра має назву "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна", первісна назва – "Педагогіка та психологія управління соціальними системами".
Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами" – перша та єдина в Україні кафедра серед технічних ЗВО України, яка цілеспрямовано займається проблемами лідерства та управлінської підготовки на різних рівнях освіти, створена 15 лютого 2000 року. Від 2000 року під керівництвом чл.-коресп. НАПН України, доктора педагогічних наук, професора Олександра Георгійовича Романовського функціонує наукова школа лідерства "Формування особистості лідера в науці, освіті, бізнесі", від 2015 року – Центр лідерства.
Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту соціально-гуманітарних технологій Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".
У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 2 доктора педагогічних наук, 1 доктор наук з державного управління, 12 кандидатів педагогічних, 11 – психологічних, 2 – технічних, 1 – мистецтвознавства, 1– філософських, 1 – наук з державного управління; 5 співробітників мають звання професора, 21 – доцента.
Переглянути
Результати пошуку
Документ Особливості організації професійної підготовки майбутніх педагогів вищої школи в умовах надзвичайно віддаленого навчання(ФОП Бровін О. В., 2020) Ігнатюк, Ольга Анатоліївна; Комишан, Анатолій Іванович; Бикова, М. В.Документ Психолого-педагогічні особливості та умови успішності професійного формування іноземних здобувачів вищої освіти другого та третього рівнів підготовки при викладанні педагогічних дисциплін українською мовою як іноземною(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2022) Ігнатюк, Ольга АнатоліївнаДокумент Організаційно-методичні особливості якісної професійної підготовки магістрів та докторів філософії педагогічних і технічних спеціальностей в умовах надзвичайно віддаленого та змішанного навчання(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023) Ігнатюк, Ольга АнатоліївнаДокумент Сутність, місце та риси педагогічної творчості у підготовці здобувачів вищої освіти в умовах дистанційного навчання(Інститут психології і підприємництва, 2023) Ігнатюк, Ольга Анатоліївна; Сидоренко, Олександр ОлександровичДокумент Розвиток іншомовної та комунікативної складової в структурі професійно-педагогічної компетентності майбутнього викладача вищої школи у процесі підготовки на третьому освітньо-науковому рівні(Інститут психології і підприємництва, 2023) Ігнатюк, Ольга Анатоліївна; Поліщук, Дмитро ВікторовичДокумент Особливості формування професійно-педагогічної компетентності іноземних здобувачів вищої освіти третього рівня підготовки при викладанні педагогічних дисциплін українською мовою як іноземною(ФОП Іванченко І. С., 2023) Ігнатюк, Ольга Анатоліївна; Поліщук, Дмитро ВікторовичДокумент Програма, методичні вказівки, питання самостійної роботи та контрольні завдання з освітнього компоненту "Основи педагогіки вищої школи"(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Ігнатюк, Ольга АнатоліївнаОсвітній компонент (ОК) є одним з основних у вибірковій частині навчального плану. Він призначена для формування у аспірантів теоретичних і практично-процесуальних знань щодо здійснення науково-педагогічної діяльності в умовах вищих навчальних закладів, набуття знань методологічних основ науково-педагогічної діяльності, досвіду готовності майбутнього викладача до науково-педагогічної діяльності у вищі, організації навчального процесу, проектуванню змісту освітньої програми та інноваційних педагогічних технологій як найважливіших складових професійної підготовки майбутніх конкурентоспроможніх фахівців та їх апробації в навчальному процесі підготовки майбутніх фахівців, організації професійного виховання та педагогічного контролю особистісно-професійного потенціалу студентів у вищій школі. Це видання містить програму, методичні вказівки, питання самостійної роботи та контрольні завдання з ОК «Основи педагогіки вищої школи» для підготовки здобувачів освітньо-наукового рівня «доктор філософії» усіх спеціальностей підготовки в технічному університеті та усіх форм навчання. Структурно ця робота складається з шости основних розділів. Перший містить загальні положення, де подано: предмет, наукові основи і цілі ОК; вимоги освітньо-кваліфікаційних характеристик; організаційно-методичні вказівки; систему контролю якості навчання аспірантів; організацію самостійної роботи аспірантів. У другому розділі розкрито програму ОК. У третьому розділі наведено перелік практичних занять та питань самостійної роботи. Четвертий розділ містить перелік контрольних робіт. П’ятий розділ містить індивідуальне завдання У шостому розділі подано контрольні запитання для підготовки до складання заліку з ОК. Видання містить глосарій, список основної та додаткової літератури, що може бути корисним для аспіранта при самостійному вивченні тем з цього освітнього компоненту.Документ Програма, методичні вказівки, питання самостійної роботи та контрольні завдання з освітнього компоненту "Моніторинг та педагогічний контроль в системі освіти"(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Ігнатюк, Ольга АнатоліївнаОсвітній компонент (ОК) «Моніторинг та педагогічний контроль в системі освіти» є одним з вибіркових фахових у нормативній частині навчального плану підготовки для здобувачів освітньо-наукового рівня «доктор філософії» спеціальності 011 «Освітні, педагогічні науки» усіх форм навчання. ОК призначений для формування у аспірантів систематизованих знань із теоретичних аспектів освітнього моніторингу, принципів, функцій, видів, механізму контролю й відстеження якості освіти у вищій школі та формування практичних вмінь ефективного використання основ теорії педагогічного вимірювання, інтерпретації результатів дослідження, їх апробації та впровадження в практику на засадах академічної доброчесності. Це видання містить програму, методичні вказівки, питання самостійної роботи та контрольні завдання з ОК «Моніторинг та педагогічний контроль в системі освіти» для здобувачів освітньо-наукового рівня «доктор філософії» спеціальності 011 «Освітні, педагогічні науки» усіх форм навчання. Структурно ця робота складається з п’яти основних розділів. Перший містить загальні положення, де подано: предмет, наукові основи і цілі ОК; вимоги освітньо-кваліфікаційних характеристик; організаційно-методичні вказівки; систему контролю якості навчання аспірантів; організацію самостійної роботи аспірантів. У другому розділі розкрито програму ОК, зміст ОК. У третьому розділі наведено перелік практичних занять та питань самостійної роботи. Четвертий розділ містить перелік завдань для контролю знань. У п’ятому розділі подано контрольні запитання для іспиту з ОК. Видання містить глосарій, список основної та додаткової літератури, який може бути корисним для аспірантів при самостійному вивченні тем з цього ОК.Документ Програма, методичні вказівки, питання самостійної роботи та контрольні завдання з освітнього компоненту "Наукові основи вищої професійної освіти і підготовки майбутніх фахівців"(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Ігнатюк, Ольга АнатоліївнаОсвітній компонент (ОК )«Наукові основи професійної освіти і підготовки майбутніх фахівців» є одним з фахових в обов’язковій частині навчального плану. ОК призначений для формування у аспірантів систематизованих знань із теоретичних засад вищої професійної освіти і підготовки майбутніх фахівців у вищій школі та формуванні практичних вмінь організації освітнього процесу в умовах освітніх трансформацій на засадах загальноєвропейської системи гарантій якості освіти, вдосконалювати освітній процес підготовки сучасних фахівців у ЗВО з урахуванням аналізу потреби стейкхолдерів, сучасних викликів інтеграції в освітній європейський простір, інтерпретації і апробації отриманих результатів на засадах академічної доброчесності. Це видання містить програму, методичні вказівки, питання самостійної роботи та контрольні завдання з ОК «Наукові основи професійної освіти і підготовки майбутніх фахівців» для підготовки здобувачів освітньо-наукового рівня «доктор філософії» спеціальності 011 «Освітні, педагогічні науки» усіх форм навчання. Структурно ця робота складається з шости основних розділів. Перший містить загальні положення, де подано: предмет, наукові основи і цілі ОК; вимоги освітньо-наукових характеристик; організаційно-методичні вказівки; систему контролю якості навчання аспірантів; організацію самостійної роботи аспірантів. У другому розділі розкрито програму ОК, зміст ОК. У третьому розділі наведено перелік практичних занять та питання самостійної роботи. Четвертий розділ містить перелік завдань для контролю знань. П’ятий розділ містить індивідуальне завдання. У щостому розділі подано контрольні запитання для підготовки до складання іспиту з ОК. Видання містить глосарій, список основної та додаткової літератури, що може бути корисним для аспіранта при самостійному вивченні тем з цього ОК.Документ Програма, методичні вказівки, питання самостійної роботи та контрольні завдання з освітнього компоненту "Основи наукових досліджень"(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Ігнатюк, Ольга АнатоліївнаОсвітній компонент (ОК) «Основи наукових досліджень» є одним з загальних у нормативній частині навчального плану підготовки магістрантів спеціальності 011 «Освітні, педагогічні науки» усіх форм навчання. ОК призначений для формування у магістрантів систематизованих знань із теоретичних засад основ наукових досліджень та формуванні практичних вмінь ефективного використання методології педагогіки в процесі організації психолого-педагогічного дослідження, складання програми педагогічного дослідження, інтерпретації і апробації отриманих результатів на засадах академічної доброчесності. Це видання містить програму, методичні вказівки, питання самостійної роботи та контрольні завдання з ОК «Основи наукових досліджень» для здобувачів вищої освіти рівня «магістр» зі спеціальності 011 «Освітні, педагогічні науки» усіх форми навчання. Структурно ця робота складається з шести основних розділів. Перший містить загальні положення, де подано: предмет, наукові основи і цілі навчальної ОК; вимоги освітньо-кваліфікаційних характеристик; організаційно-методичні вказівки; систему контролю якості навчання магістрантів; організацію самостійної роботи здобувачів. У другому розділі розкрито програму ОК, зміст ОК. У третьому розділі наведено перелік практичних занять та питань самостійної роботи. Четвертий розділ містить перелік контрольних робіт. У п’ятому розділі подано індивідуальне завдання з ОК «Основи наукових досліджень». Шостий розділ містить контрольні запитання для підготовки до складання заліку з ОК «Основи наукових досліджень».