Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/26

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/ppuss

Від 2014 року кафедра має назву "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна", первісна назва – "Педагогіка та психологія управління соціальними системами".

Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами" – перша та єдина в Україні кафедра серед технічних ЗВО України, яка цілеспрямовано займається проблемами лідерства та управлінської підготовки на різних рівнях освіти, створена 15 лютого 2000 року. Від 2000 року під керівництвом чл.-коресп. НАПН України, доктора педагогічних наук, професора Олександра Георгійовича Романовського функціонує наукова школа лідерства "Формування особистості лідера в науці, освіті, бізнесі", від 2015 року – Центр лідерства.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту соціально-гуманітарних технологій Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 2 доктора педагогічних наук, 1 доктор наук з державного управління, 12 кандидатів педагогічних, 11 – психологічних, 2 – технічних, 1 – мистецтвознавства, 1– філософських, 1 – наук з державного управління; 5 співробітників мають звання професора, 21 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 4 з 4
  • Ескіз
    Документ
    Особливості структурного підходу при формуванні управлінського ефективного лідерства
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Гура, Тетяна Віталіївна; Ігнатюк, Ольга Анатоліївна; Резнік, Світлана Миколаївна
    В публікації висвітлено результати дослідження лідерських якостей в процесі професійної підготовки студентів-іноземців технічного закладу вищої освіти. Особлива увага приділена якостям сучасного ефективного управлінця-лідера. Визначені шість ознак ефективних здібностей лідерів. В статті охарактеризовано особливості ефективного лідерства в бізнес-управлінні, військовій сфері тощо. В статті висвітлені пріоритетні напрямки розвитку ефективного лідерства. Представлені особливості структурного підходу при формуванні управлінського ефективного лідерства в закладі вищої освіти.
  • Ескіз
    Документ
    Програма, методичні вказівки, питання самостійної роботи та контрольні завдання з освітнього компоненту "Основи управління особистісним розвитком"
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Ігнатюк, Ольга Анатоліївна
    Освітній компонент (ОК) «Основи управління особистісним розвитком» є одним з профільних у вибірковій частині навчального плану підготовки магістрантів спеціальності 011 «Освітні, педагогічні науки» усіх форм навчання. ОК призначений для формування у здобувачів систематизованих знань із теоретичних основ особистісно-професійного розвитку, загальної фізичної та професійної працездатності конкурентоспроможного фахівця та формування практичних вмінь ефективного використання методології, інструментарію особистісно-професійного саморозвитку, управління ресурсом часу, управління ресурсом активності та працездатності, управління ресурсом освіченості, моделювання персонального розвитку та кар’єрних траєкторій, програми особистісно-професійного саморозвитку, моніторингу особистісного розвитку. Структурно ця робота складається з шести основних розділів. Перший містить загальні положення, де подано: предмет, наукові основи і цілі ОК «Основи управління особистісним розвитком»; вимоги освітньо-кваліфікаційних характеристик; організаційно-методичні вказівки; систему контролю якості навчання магістрантів; організацію самостійної роботи студентів. У другому розділі розкрито програму курсу, зміст ОК «Основи управління особистісним розвитком». У третьому розділі наведено перелік практичних занять та питань самостійної роботи. Четвертий розділ містить перелік завдань для контролю знань з ОК. У п’ятому розділі подано контрольні запитання до заліку ОК «Основи управління особистісним розвитком». Шостий розділ містить діагностичні методики, які можуть допомогти у діагностиці особистісної сфери магістрантів. Видання містить список основної та додаткової літератури, який може бути корисним для магістрантів при самостійному вивченні тем з цього ОК.
  • Ескіз
    Документ
    Формування особистісних характеристик керівника, вимоги до нього як до лідера
    (Національний технічний інститут "Харківський політехнічний інститут", 2019) Бороненко, Д. В.; Ігнатюк, Ольга Анатоліївна
  • Ескіз
    Документ
    Розвиток лідерського потенціалу майбутніх адміністраторів сфери послуг у процесі фахової підготовки
    (Національний технічний інститут "Харківський політехнічний інститут", 2017) Ігнатюк, Ольга Анатоліївна; Губіна, О. В.