Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/26

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/ppuss

Від 2014 року кафедра має назву "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна", первісна назва – "Педагогіка та психологія управління соціальними системами".

Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами" – перша та єдина в Україні кафедра серед технічних ЗВО України, яка цілеспрямовано займається проблемами лідерства та управлінської підготовки на різних рівнях освіти, створена 15 лютого 2000 року. Від 2000 року під керівництвом чл.-коресп. НАПН України, доктора педагогічних наук, професора Олександра Георгійовича Романовського функціонує наукова школа лідерства "Формування особистості лідера в науці, освіті, бізнесі", від 2015 року – Центр лідерства.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту соціально-гуманітарних технологій Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 2 доктора педагогічних наук, 1 доктор наук з державного управління, 12 кандидатів педагогічних, 11 – психологічних, 2 – технічних, 1 – мистецтвознавства, 1– філософських, 1 – наук з державного управління; 5 співробітників мають звання професора, 21 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
  • Ескіз
    Документ
    Зміст науково-методичної системи формування конкурентоспроможного фахівця муніципальної економіки та етапи її реалізації
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2018) Ільєнко, Олена
    Метою статті є на підставі аналізу літератури з проблем обґрунтування змісту науково-методичної системи формування конкурентоспроможного фахівця муніципальної економіки, етапи її реалізації, а також мету і завдання для кожного з них. Визначено різницю у розумінні понять "система формування конкурентоспроможного фахівця", яка є відкритою, синергетичною, динамічною, і "педагогічна система формування конкурентоспроможного фахівця", що є спеціально організованою, цільовою, цілісною, прогностичною, такою, що реалізується в умовах середовища підготовки фахівця. У статті виокремлено та охарактеризовано такі етапи реалізації науково-методичної системи як пропедевтичний, діагностичний, змістово-діяльнісний та результативний.