Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/26

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/ppuss

Від 2014 року кафедра має назву "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна", первісна назва – "Педагогіка та психологія управління соціальними системами".

Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами" – перша та єдина в Україні кафедра серед технічних ЗВО України, яка цілеспрямовано займається проблемами лідерства та управлінської підготовки на різних рівнях освіти, створена 15 лютого 2000 року. Від 2000 року під керівництвом чл.-коресп. НАПН України, доктора педагогічних наук, професора Олександра Георгійовича Романовського функціонує наукова школа лідерства "Формування особистості лідера в науці, освіті, бізнесі", від 2015 року – Центр лідерства.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту соціально-гуманітарних технологій Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 2 доктора педагогічних наук, 1 доктор наук з державного управління, 12 кандидатів педагогічних, 11 – психологічних, 2 – технічних, 1 – мистецтвознавства, 1– філософських, 1 – наук з державного управління; 5 співробітників мають звання професора, 21 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
  • Ескіз
    Документ
    Організаційна психологія
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2017) Богдан, Жанна Борисівна; Підбуцька, Ніна Вікторівна
    Метою викладання навчальної дисципліни "Організаційна психологія" є ознайомлення з основними проблемами організаційної психології як галузі соціальної психології, підготовка студентів до вирішення соціально-психологічних проблем в сучасних організаціях. Завданням вивчення дисципліни "Організаційна психологія" є проведення лекційного курсу та самостійних занять студентів. Передбачені види занять включають послідовне представлення матеріалу, що забезпечує формування знань, умінь, навичок, які виступають основою професійної компетентності організаційного психолога та закріплення цих знань у відповідності з планом вивчення дисциплін.