Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/26

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/ppuss

Від 2014 року кафедра має назву "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна", первісна назва – "Педагогіка та психологія управління соціальними системами".

Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами" – перша та єдина в Україні кафедра серед технічних ЗВО України, яка цілеспрямовано займається проблемами лідерства та управлінської підготовки на різних рівнях освіти, створена 15 лютого 2000 року. Від 2000 року під керівництвом чл.-коресп. НАПН України, доктора педагогічних наук, професора Олександра Георгійовича Романовського функціонує наукова школа лідерства "Формування особистості лідера в науці, освіті, бізнесі", від 2015 року – Центр лідерства.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту соціально-гуманітарних технологій Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 2 доктора педагогічних наук, 1 доктор наук з державного управління, 12 кандидатів педагогічних, 11 – психологічних, 2 – технічних, 1 – мистецтвознавства, 1– філософських, 1 – наук з державного управління; 5 співробітників мають звання професора, 21 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
  • Ескіз
    Документ
    Студентський вік та його вплив на формування індивідуальності
    (НТУ "ХПІ", 2017) Бондаренко, К. О.; Черкашин, Андрій Іванович
  • Ескіз
    Документ
    Міжнародне співробітництво у формуванні професійної індивідуальності майбутніх фахівців
    (НТУ "ХПІ", 2016) Черкашин, Андрій Іванович; Бондаренко, К. О.
    У статті був проаналізований досвід міжнародного співробітництва, як одного з факторів формування профессійної індивідуальності. На підставі теоретичного аналізу авторських поглядів та підходів у статті здійснено спробу теоретично обґрунтувати сутність професійної індивідуальності, відокремити її структурні компоненти та основні чинники, що впливають на її становлення.
  • Ескіз
    Документ
    Професійна ідентичність особистості
    (НТУ "ХПІ", 2015) Бондаренко, К. О.
    Стаття присвячена розкриттю сутності поняття «професійна ідентичність». На підставі аналізу різних поглядів та підходів у статті здійснено спробу теоретично обґрунтувати сутність професійної ідентичності, виокремити її структурні компоненти та основні чинники, що впливають на її становлення. З’ясовано основні чинники, які впливають на формування професійної ідентичності, а саме: саморефлексія, моделювання, наслідування професійних взірців майбутнього фаху, чітке визначення свого місця і ролі у майбутній професії.