Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/26

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/ppuss

Від 2014 року кафедра має назву "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна", первісна назва – "Педагогіка та психологія управління соціальними системами".

Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами" – перша та єдина в Україні кафедра серед технічних ЗВО України, яка цілеспрямовано займається проблемами лідерства та управлінської підготовки на різних рівнях освіти, створена 15 лютого 2000 року. Від 2000 року під керівництвом чл.-коресп. НАПН України, доктора педагогічних наук, професора Олександра Георгійовича Романовського функціонує наукова школа лідерства "Формування особистості лідера в науці, освіті, бізнесі", від 2015 року – Центр лідерства.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту соціально-гуманітарних технологій Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 2 доктора педагогічних наук, 1 доктор наук з державного управління, 12 кандидатів педагогічних, 11 – психологічних, 2 – технічних, 1 – мистецтвознавства, 1– філософських, 1 – наук з державного управління; 5 співробітників мають звання професора, 21 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 5 з 5
  • Ескіз
    Документ
    Анатомія нервової системи та вищої нервової діяльності
    (ФОП Панов А. М., 2017) Хавіна, Ірина Валер'ївна; Гура, Тетяна Віталіївна; Бєляєва, Людмила Володимирівна
    У конспекті лекцій викладено навчальна програма курсу. Крім навчальної програми в конспекті лекцій коротко викладено матеріал лекцій. Наведено контрольні запитання до кожної лекції. Також конспект лекцій містить теми самостійних і практичних занять, питання до іспиту, а також перелік тем для реферативної роботи. Конспект лекцій призначений для студентів денного і заочного навчання напряму "Психологія".
  • Ескіз
    Документ
    Готовність до соціально-психологічної адаптації в умовах майбутньої професійної діяльності студентів-психологів
    (Класичний приватний університет, 2012) Підбуцька, Ніна Вікторівна; Бєляєва, Людмила Володимирівна
    У статті розкрито основи соціально-психологічної адаптації майбутніх фахівців. Проведено дослідження, у результаті якого можна стверджувати, що більшість випускників-психологів мають низький рівень адаптації, а це може негативно вплинути на подальшу професійну діяльність.
  • Ескіз
    Документ
    Структура ціннісних орієнтацій людей різних поколінь
    (Харківський національний педагогічний університет ім. Г. С. Сковороди, 2013) Підбуцька, Ніна Вікторівна; Бєляєва, Людмила Володимирівна
    У статті розкривається поняття ціннісних орієнтацій, аналізується їх структура. Спеціально розроблена анкета надала можливість дослідити особливості ціннісно-смислових спрямувань діяльності, суб'єктивно-значимих оцінок сучасного суспільства з точки зору досягнення особистістю оптимального рівня успішності, комфорту та конкурентоспроможності, необхідних для успішної соціалізації в сучасному суспільстві.
  • Ескіз
    Документ
    Професійна ідентичність майбутнього фахівця: аналіз теоретичних досліджень
    (Харківський національний педагогічний університет ім. Г. С. Сковороди, 2012) Підбуцька, Ніна Вікторівна; Бєляєва, Людмила Володимирівна
    У статті розкривається поняття професійної ідентичності студенів, аналізується її структура. Увага акцентується на тому, що процес формування досліджуваного феномена складається із трьох етапів: адаптаційний, стабілізуючий, уточнюючий. Зроблено аналіз критерієв професійної ідентичності майбутнього фахівця.
  • Ескіз
    Документ
    Фактори та динаміка формування «кризи розчарування» у студентів допомагаючих професій
    (НТУ "ХПІ", 2012) Бєляєва, Людмила Володимирівна; Дубяга, Анастасія Андріївна
    Авторами досліджено питання факторів виникнення та динаміки формування «кризи розчарування» у студентів допомагаючи професій, тобто тих, які мають на увазі діяльність в сфері«людина-людина». Розглянуто питання впливу кризисних моментів на професійне становлення студентів, проаналізовано стадії розвитку «кризи розчарування».