Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/26

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/ppuss

Від 2014 року кафедра має назву "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна", первісна назва – "Педагогіка та психологія управління соціальними системами".

Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами" – перша та єдина в Україні кафедра серед технічних ЗВО України, яка цілеспрямовано займається проблемами лідерства та управлінської підготовки на різних рівнях освіти, створена 15 лютого 2000 року. Від 2000 року під керівництвом чл.-коресп. НАПН України, доктора педагогічних наук, професора Олександра Георгійовича Романовського функціонує наукова школа лідерства "Формування особистості лідера в науці, освіті, бізнесі", від 2015 року – Центр лідерства.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту соціально-гуманітарних технологій Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 2 доктора педагогічних наук, 1 доктор наук з державного управління, 12 кандидатів педагогічних, 11 – психологічних, 2 – технічних, 1 – мистецтвознавства, 1– філософських, 1 – наук з державного управління; 5 співробітників мають звання професора, 21 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 5 з 5
  • Ескіз
    Документ
    Особливості випереджальної професійної підготовки магістрантів спеціальності "Адміністративний менеджмент"
    (Класичний приватний університет, 2013) Ігнатюк, Ольга Анатоліївна; Воробйова, Євгенія Вячеславівна
    У статті обґрунтовано сутність та особливості навчально-виховного процесу зі спеціальності "Адміністративний менеджмент" ; розкрито зміст професійної підготовки магістрантів означеної спеціальності з урахуванням випереджальних особливостей.
  • Ескіз
    Документ
    Розвиток управлінського потенціалу майбутніх менеджерів у вищій школі засобами тренінгових технологій
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2018) Воробйова, Євгенія Вячеславівна; Чеботарьов, Микола Корнійович
    Висвітлено особливості організації професійної підготовки менеджерів у вищій школі, у якій використовують інтерактивні методи та форми навчання, що виступають запорукою розвитку управлінського потенціалу, соціально-психологічної та управлінської компетентності майбутніх менеджерів. Також визначено, що широке використання інтерактивних методів навчання в процесі професійної підготовки сприяє активній розумовій та практичній діяльності, розвиває пізнавальні інтереси та здібності, творче мислення, уміння й навички самостійної та розумової праці, що сприяє подальшій активності у постійному оволодінні знаннями та використанням їх на практиці у професійній діяльності. Стаття містить пропозиції щодо використання авторських тренінгів у навчально-виховному процесі з метою розвитку управлінського потенціалу майбутніх менеджерів.
  • Ескіз
    Документ
    Формування готовності до адаптивного управління сучасного менеджера засобами тренінгових технологій
    (НТУ "ХПІ", 2018) Воробйова, Євгенія Вячеславівна; Чеботарьов, Микола Корнійович
  • Ескіз
    Документ
    Формування готовності до адаптивного управління у майбутніх менеджерів в технічному виші в процесі професійної підготовки
    (НТУ "ХПІ", 2016) Воробйова, Євгенія Вячеславівна; Чеботарьов, Микола Корнійович
    Розглядаються особливості професійної підготовки менеджерів у технічному виші, у якому задіяні викладачі з технічною або ж з економічною освітою, у яких відсутні психолого-педагогічні знання, що виступають запорукою розвитку соціально-психологічної та управлінської компетентності, тому виникає потреба у оновленні змісту професійної підготовки менеджерів із використанням інноваційних підходів. У статті проаналізовано процес формування готовності до адаптивного управління у майбутніх менеджерів в процесі професійної підготовки у технічному виші та запропонована така організація навчально-виховного процесу, що передбачає корегування його компонентів й системи взаємодії суб’єктів з метою активізації самостійної пізнавальної діяльності тих, хто навчається на кожному етапі. Також визначено основні компоненти готовності до адаптивного управління в процесі професійної підготовки менеджерів у технічному виші та методи навчання, за допомогою яких можна їх сформувати. Стаття містить пропозиції щодо використання майстер-класів, зокрема авторського "Від адаптивності керівника-лідера до адаптивної організації", у навчально-виховному процесі з метою формування готовності до адаптивного управління в процесі професійної підготовки менеджерів у технічному виші.
  • Ескіз
    Документ
    Педагогічний менеджмент – базовий принцип розвитку освітніх організацій
    (НТУ "ХПІ", 2010) Воробйова, Євгенія Вячеславівна; Підбуцька, Ніна Вікторівна
    У статті проаналізовано актуальну проблему розвитку педагогічного менеджменту. Визначені напрями його розвитку з метою ефективності функціонування освітніх організацій. Намічено цілі подальших досліджень поставленої проблеми у контексті удосконалення управлінського процесу в освітніх організацій